Пазаруване от Amazon - тема №97

  • 59 855
  • 818
  •   1
Отговори
# 495
  • София
  • Мнения: 714
Моята хлебопекарна също е от френския склад, но я шипнаха от Испания. Състоянието е "като нова". Надявам се като я получа да е наред.
Как се разбира от къде е шипната поръчката?

# 496
  • Бургас
  • Мнения: 2 266
Пуснах я пак, продължава да чисти. Явно не е проблем в батерията.
Нали при първите пускания прави карта, изразходва повече батерия.

Тази е "проста". Няма чак такива екстри сякаш. Отпра 2 часа чистене общо, без да е дозареждана. Явно е спряла, понеже контейнера и беше посъбрал боклучета. Сега като официално и падна батерията, намери де е майка и и се зарежда.
Извинявам се, дето ви занимавам с моите трепети. Дано не съм прекалено досадна Hug

Два часа чистене? Мойта уж не от простите https://www.amazon.es/gp/aw/d/B07B6GGJGV/ref=ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1 чисти има няма 40мин. и се прибира на базата освен това нито аз нито мъжа ми успя да я свържем с домашния wi-fi. Купих я нова за 400Е с доставката от Испания.

# 497
  • Сф
  • Мнения: 5 569
Моята хлебопекарна също е от френския склад, но я шипнаха от Испания. Състоянието е "като нова". Надявам се като я получа да е наред.
Как се разбира от къде е шипната поръчката?
 

По тракинга от къде тръгва. И аз поръчах Долче Густо от немския склад и я шипнаха от Испания

# 498
  • Мнения: 504
Аз имам следния проблем: поръчах от немския директно до БГ подложка за детска количка и преди поръчката ми излезе дата на доставка 11.08, само че след потвърждението на поръчката на мейла ми дойде дата 23.09, не мога да чакам дотогава и поисках да затворя поръчката, преди да са ми я пратили. Да, ама ми отговориха, че не могат за я канселират  и когато дойде, ако искам да откажа доставката. Какво мога да направя според по-запознатите от вас?

# 499
  • София
  • Мнения: 714
По тракинга от къде тръгва. И аз поръчах Долче Густо от немския склад и я шипнаха от Испания
[/quote]
Този номер 1Z591A18685......., ог къде е шипнат?

# 500
  • софия
  • Мнения: 30 830
Аз имам следния проблем: поръчах от немския директно до БГ подложка за детска количка и преди поръчката ми излезе дата на доставка 11.08, само че след потвърждението на поръчката на мейла ми дойде дата 23.09, не мога да чакам дотогава и поисках да затворя поръчката, преди да са ми я пратили. Да, ама ми отговориха, че не могат за я канселират  и когато дойде, ако искам да откажа доставката. Какво мога да направя според по-запознатите от вас?
Канселирой си я сама от бутона.
Имах подобна поръчка. Исках да канселирам, не беше шипната, бутонът отказваше, писах със съпорта и те казаха, че не може. Аз тъпо и упорито след това "налягах" бутона и отказах поръчката.

# 501
  • Сф
  • Мнения: 5 569
По тракинга от къде тръгва. И аз поръчах Долче Густо от немския склад и я шипнаха от Испания
Този номер 1Z591A18685......., ог къде е шипнат?
[/quote]

Проследи го в сайта на амазон. Над тракинг номера пише See all updates, от там ще ти излезе

# 502
  • Мнения: 6 079
Като купувате уред, само фактурата ли мога да изтегля от моя профил в сайта или и гаранцията му?
Въобще прилагат ли някъде гаранция или фактурата доказва това, че е в гаранционен срок?

# 503
  • Мнения: 72
Като купувате уред, само фактурата ли мога да изтегля от моя профил в сайта или и гаранцията му?
Въобще прилагат ли някъде гаранция или фактурата доказва това, че е в гаранционен срок?
Аз купих Samsung Galaxy Buds +, дойдоха с една неработеща слушалка-два дни им се чудих дали да ги връщам и накрая реших да питам в сервиза на Самсунг. Дадоха ми адрес в София, изпратих ги заедно с фактурата от Амазон и ми ги смениха с други, всичко това безплатно, май само куриерската услуга платих. Така че фактурите си важат, стига само да има международна гаранция уреда. За поръчалите Румба- тук обслужват само закупени от Източна Европа, а Германия се води Западна Европа, тоест гаранцията им не важи за България.

# 504
  • Бургас
  • Мнения: 10 690
Дойде моята румба - чисто нова е, отдъхнах си. Кутията е отваряна и залепена отново, но и тя е почти без забележки. Единственото, което мисля че липсва е книжката с инструкции. Никакви бумаги не открих в кашона, ама това да ѝ е кусура. 🙂
Ровентата я пращам селянка при свеки 🙂

# 505
  • София
  • Мнения: 714
Възможно ли е Амазон да имат централен склад в Испания?
И хлебопекарната ми пътува от ЕС до ФР и от там за БГ.

# 506
  • София
  • Мнения: 5 932
И аз си поръчах от форумските кафемашини - Condition: Used - Very Good - Der Artikel kommt mit Originalkarton in einer Umverpackung. Der Originalkarton ist beschädigt, за 29,52Е.
Май само кутията е повредена, дано друго да няма.
И между другото докато поръчвах, ми даде безплатен прайм за един месец  Simple Smile

# 507
  • Мнения: 8 030
Имат facilities на доста места в Европа, няма нищо странно в това. Постоянно разкриват нови. Не е благонадежно да имаш само 1-2 склада.

# 508
  • Мнения: 3 922
По тракинга от къде тръгва. И аз поръчах Долче Густо от немския склад и я шипнаха от Испания
Този номер 1Z591A18685......., ог къде е шипнат?
[/quote]
Това не е пълен номер. Освен в сайта на амазон и в parcellsapp можеш да го провериш сама.

# 509
  • Мнения: 6 079
Като купувате уред, само фактурата ли мога да изтегля от моя профил в сайта или и гаранцията му?
Въобще прилагат ли някъде гаранция или фактурата доказва това, че е в гаранционен срок?
Аз купих Samsung Galaxy Buds +, дойдоха с една неработеща слушалка-два дни им се чудих дали да ги връщам и накрая реших да питам в сервиза на Самсунг. Дадоха ми адрес в София, изпратих ги заедно с фактурата от Амазон и ми ги смениха с други, всичко това безплатно, май само куриерската услуга платих. Така че фактурите си важат, стига само да има международна гаранция уреда. За поръчалите Румба- тук обслужват само закупени от Източна Европа, а Германия се води Западна Европа, тоест гаранцията им не важи за България.
да, с международна е, но поискаха и гаранцията. Thinking

Общи условия

Активация на акаунт