Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 36 608
  • 740
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: X
Днес при проверка на едната пратка ми излизаше това с BG ....  номер е. Изненадващо за мен при проверка в сайта за проследяване на МБМ имаше информация... Очаквам в близките дни да ми бъде доставена

# 586
  • Мнения: 2 625
Здравейте,
Един въпрос, пуснах диспут и са ми върнали парите, но днес си отворих пощата и съм получила пратката. Изобщо не очаквах, че ще ми я пуснат в пощенската кутия. Случвало ви се е и как се процедира в случая? Да се свързвам ли с китаеца и как е най-лесно да му платая отново, и може ли през алито, не виждам опция?
Няма такова нещо предвидено в Али. Желаете ли да реште въпрса с продавача пишете си с него съобщения.
Редно е логистичните фирми да се свързват с нас, а не ние да ги търсим тях.
То редно ама реалностите са различни. Като иска човек да си получи пратката полага някакви усилия. На някой места става бързо на други бавно трети ги затварят или ги уволняват преди да окепазят съвсем реномето на фирмата.
обаче нямам опция за диспут, как да го повдига?
Е причини за липсата на такава опция са различни и вие можете да се ориентирате като гледате информацията за поръчката: 1.статус - потвърдена или не. 2. Оставащи дни защита и т.н. Декларирането "няма опция" в темата не отваря автоматично диспут. Някой трябва да прегледа и да намери причината. След намирането и се търси решение.

Последна редакция: нд, 29 авг 2021, 20:03 от netman71

# 587
  • Мнения: 50 926
Ти да видиш и моята е в мибм
Ама аз се предполага да им звъня ли? Що за...

# 588
  • Мнения: 2 625
Ти да видиш и моята е в мибм
Ама аз се предполага да им звъня ли? Що за...
Те имат адрес и като куриер трябва да дойдат и да връчат пакета иначе трябва да оставят бележка. Не го ли направят в рамките на няколко дни след като статуса показва пристигнало при тях вече може да се попитат така и така нещо да имате за доставка ...

# 589
  • Мнения: 32 286
И за мен е редно куриерите да уведомят получателя, че има пратка! Не са ми звъняли непознати номера- освен номерът от Пощата...не знаех (до вчера), че с МБМ ще идва пратка...редно е човек да полага усилия да си вземе пратката, но стига да знае откъде да я очаква все пак...Ако не четях тук, нямаше изобщо да разбера...

# 590
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
най вероятно ще ви се обадят, преди да е върнат
повечето сами ще ги потърсят, и така ще спестят някой лев от обаждания

# 591
  • Мнения: 3 134
Не, че съм адвокат или защитник на МБМ, но мои роднини разнасят на този куриер
Повече няма нужда да се поясняваш. Тази фирма е ужасна. Два пъти са ми пристигали неща от чужбина от нея. Не от алито.  Веднъж документи от нашата си страна. И веднъж незнам какво беше, защото директно им казах, че щом е чрез тяхната  фирма няма да го взема. И четирите пъти съм си била у дома. Е, нищо братче. Нито позвъняване на домофона, нито по телефона. Само ти лепват бележка, че няма никой на адрес и човек да си иде сам до офиса им, който за Пловдив е на майната си.

# 592
  • Мнения: 32 286
И аз съм от Пловдив...и май това обяснява всичко 😆 И съседите гледам, че доста често "отсъстват" и "не вдигат телефона", защото сравнително често виждам лепнати стикери. И си ги махат хората за които са, не че някой ей така от удоволствие се забавлява да ги отлепя...
Не го разбирам това "разхождане" да лепят стикери...нима не е по-лесно да звъннат?

Последна редакция: пн, 30 авг 2021, 06:50 от dolce miele

# 593
  • Мнения: 2 625
И аз съм от Пловдив...и май това обяснява всичко 😆 И съседите гледам, че доста често "отсъстват" и "не вдигат телефона", защото сравнително често виждам лепнати стикери. И си ги махат хората за които са, не че някой ей така от удоволствие се забавлява да ги отлепя...
Не го разбирам това "разхождане" да лепят стикери...нима не е по-лесно да звъннат?
Явно регионален проблем. Теглете им един поздрав Joy по телефона на шефовете барем се освестят ...

# 594
  • Мнения: 81
Имам един въпрос. Ще представям документи за митническо оформление. Платила съм за 2 артикула общо $24 (излиза като 1 плащане в онлайн банкирането, въпреки че е за 2 различни артикула и към двама различни продавачи). Единият съм го получила успешно, другият обаче беше спрян на митница и сега трябва да представям документи за него. Той е на стойност $11.

Как реално да докажа, че съм платила за него само $11, а не $24? В профила ми в Aliexpress си излизат като 2 отделни поръчки.

Ще се радвам да ме посъветвате как да процедирам... Сигурно въпросът ми е глупав, но за 1-ви път ще минавам по този път с митницата.

# 595
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Разпечатайте и двете поръчки, заедно с финансовата част на всяка поръчка, така че да можете да покажете лесно че сумата от 2те прави точно това, което се вижда по картата ви. Ясно е, че ще трябва да обяснявате повече.

# 596
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
Ако поръчката е направена след 01.07. може и да се изтегли и приложи и фактурата от Али.

# 597
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
който за Пловдив е на майната си.
и в Бургас е така

# 598
  • Сливен
  • Мнения: 4 762
И в Сливен е така,беше в града а сега е в индустриална зона.

# 599
  • Варна
  • Мнения: 1 152
Скрит текст:
От всичките трак апове, кой е най-надежден.
В тракчекър едната пратка не мърда изобщо
В другия изписва, че е приета от компанията за доставка, на другото място не я намира
BG000000274925

Общи условия

Активация на акаунт