От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 23

  • 64 379
  • 743
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 79
За първи път се включвам в темата, главно защото до скоро безпроблемно поръчвах до адреса на Габиели в Англия и имам десетки пратки, ако не и повече с тях, и проблеми никога не съм имала. Комуникацията с тях ми беше безпроблемна и бях мега доволна от услугите им.

Преди месец обаче ми се наложи да поръчам нещо от английски сайт и тогава за първи път ползвах услугите на Leron. Доста бързо и безпроблемно стана всичко, получих си пратката в рамките на 7 дни, откакто беше пристигнала при тях. Всичко точно.

Затова миналата седмица реших да се възползвам отново и поръчах козметичен календар на страшно голяма промоция, имайки предвид реалната цена на продуктите в него. В четвъртък беше доставен на адреса на Leron в Англия (според инфото от Royal Mail), след което за тази пратка ни вест, ни кост.

Писах им със запитване какво се случва с тази пратка, като им дадох и моето ID, за да направят справка. Писаха ми, че не откриват пратка за мен с това ID и помолиха за tracking номер на пратката. Още чакам отговор от тях...

Някой изпадал ли е в подобна ситуация? На мен за първи път ми се случва подобно нещо. Според вас има ли шанс изобщо да ми намерят пратката... Sad

# 436
  • Sofia
  • Мнения: 16 396
Leron ползват транспорта на GGBG, доколкото знам. Т.е. пратката ти е приета на адреса в UK от служител на втората спомената фирма. Аз използвам именно нея от години и досега, пу-пу, не съм имала нищо изгубено.
Изчакай да видиш какво ще ти отговорят, след като направят проверка. Възможно е да се открие пратката, даже е по-вероятно да не е изгубена.

# 437
  • Мнения: 18 335
Момичета, Ггбг начисляват ли магазинаж?
Може ли някой друг да вземе моя пратка?

# 438
  • Sofia
  • Мнения: 16 396
Може ли някой друг да вземе моя пратка?
Може.

# 439
  • Мнения: 7 913
Скоро получих мейл, че почват да начисляват и те магазинаж.

# 440
  • Мнения: 233
Момичета, Ггбг начисляват ли магазинаж?

"Считано от 22.11.2021 въвеждаме нова услуга - съхранение на клиентски пратки. Съхранението ще бъде безплатно за всички пратки с начин на получаване по Еконт, или доставка от GGBG, както и за първата седмица след пристигането на курса за пратки с начин на получаване - от офис.
Услугата автоматично се активира за клиентски пратки със заявен метод на получаване “От главен офис - София, Младост” или “От офис “Запад” - София, Люлин” и непотърсени в период от една седмица след обявяването на курса за пристигнал. Цената на услугата е 0.10 лв. на започнат килограм на ден."

# 441
  • Мнения: 18 335
Благодаря  Hug

# 442
  • Мнения: 1 644
Някой знае ли немския курс на ГГБГ пристигнал ли е?

# 443
  • Мнения: 4 524
Пратката от четвъртък, която трябваше да взема от офиса в Люлин, я получих днес по Еконт за тяхна сметка. Доволна съм.
А как го заявихте това получаване?
През сайта им. Моите пратки-редакция-избирате си друг адрес. Първата промяна е безплатна.

# 444
  • София
  • Мнения: 4 499
Пратката от четвъртък, която трябваше да взема от офиса в Люлин, я получих днес по Еконт за тяхна сметка. Доволна съм.
А как го заявихте това получаване?
През сайта им. Моите пратки-редакция-избирате си друг адрес. Първата промяна е безплатна.
Благодаря на едната пратка заявих, на другата сигурно утре ще се появи тази възможност и ще е късно вече.
А да питам, само на мен ли ми прави впечатление, една пратка ми е разделена на  части, но пътуват в един камион - всяка ми се таксува отделно - 0,8 кг, 0,6 кг, 1,1 кг, и т.н.

# 445
  • Мнения: 8 382
Много внимавайте с това мерене на пратките, мен веднъж един пич от офиса на ГГБГ в Младост се опита да ме пръзне, като мери всяка 1 по 1 и накрая ми беше начислил 10 лв отгоре. Добре, че на време се усетих и го карах още 2 пъти да ги мери, само че заедно (бяха от един и същи курс), за да се сети къде се е "объркал".

# 446
  • Мнения: 113
Здравейте,

Някой имал ли е проблеми с получаването на пратки от shopper.bg?
За втори път ми изчезват пратки за немалка сума, като според проследяващия номер и продавачите са доставени, а нямам никаква информацоя от shopper.
Писала съм им имейл и очаквам отговор, но все пак, ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели!

Благодаря предварително!

# 447
  • Мнения: 176
Въпрос към ползаващите Доставка от Англия  http://www.dostavka-anglia.com. Колко време след получаване на пратка на техния адрес получавате инфо за вашата поръчка - отразяване в систмата им или мейл?
За първи път ги използвам. В понеделник пратката е пристигнала при тях в Лондон, но няма никаква информация за тази пратка в тяхната система, няма мейл - нищо. Писах им мейл. Отговориха доста бързо, че е нужно време да обработят пратките и ще получа мейл като са готови. 3 дни няма никаква промяна.  Започвам да се притеснявам Fearful

# 448
  • Мнения: 299
Въпрос към ползаващите Доставка от Англия  http://www.dostavka-anglia.com. Колко време след получаване на пратка на техния адрес получавате инфо за вашата поръчка - отразяване в систмата им или мейл?
За първи път ги използвам. В понеделник пратката е пристигнала при тях в Лондон, но няма никаква информация за тази пратка в тяхната система, няма мейл - нищо. Писах им мейл. Отговориха доста бързо, че е нужно време да обработят пратките и ще получа мейл като са готови. 3 дни няма никаква промяна.  Започвам да се притеснявам Fearful
На 28.10 имах пристигнала пратка при тях. Изчаках доста и им писах във фейса чак на 9.11 (тъй като нямах никаква информация за пратката в профила си, а не беше за малко пари). Веднага реагираха и се появи в профила ми със статус „ПЪТУВА”. На 23.11 или 24.11 получих смс от Еконт, че пратката е в офиса (в профила ми нямаше промяна - „ПЪТУВА”).

# 449
  • Мнения: 15 164
Ако изпращача е написал ID номера ми - в деня на доставката получавам мейл.

Общи условия

Активация на акаунт