От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 23

  • 64 190
  • 743
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 231
Здравейте, нова съм в темата а и в пазаруването от чужбина въобще. По същество, някой използвал ли е услугата "Пазаруваме вместо вас" на ГГБГ? Коректни ли са, как процедират, държат ли в течение относно поръчката? Чела съм описанието в сайта им, но търся някой с личен опит.

# 541
  • София
  • Мнения: 23 370
аз преди време ги ползвах.
не съм особено доволна.
превеждаха се пари, докато ги видят минаваха дни, нещата които исках да купят свършваха.
после трябваше шефа да е е там, за да си получа парите обратно.
иначе стандартно уведомяват, тя пратката се отбелязва в твоя си профил.
после ползвах лерон, те сякаш бяха малко по-организирани.

# 542
  • Мнения: 90
Здравейте ,някой ползвал ли е ГГБГ за доставка от Испания.Искам да поръчам нещо сравнително скъпо,но не съм ги ползвала и
гледам работно време на офиса им там  е само от 10-14 часа.

# 543
  • Мнения: 231
Здравейте ,някой ползвал ли е ГГБГ за доставка от Испания.Искам да поръчам нещо сравнително скъпо,но не съм ги ползвала и
гледам работно време на офиса им там  е само от 10-14 часа.
  Аз ги ползвам. Няма проблеми, курса е веднъж на две седмици

# 544
  • Мнения: 12 909
Здравейте ,някой ползвал ли е ГГБГ за доставка от Испания.Искам да поръчам нещо сравнително скъпо,но не съм ги ползвала и
гледам работно време на офиса им там  е само от 10-14 часа.
Те в Испания така си работят Simple Smile Simple Smile

# 545
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Имате ли проблеми със сайта на Габиели в момента? От няколко часа се опитвам да вляза, дава ми на телефона, че имейлът или паролата ми са грешни, а на компютъра - уж влязох, но не ми изписва пратките, нито ID, нищо. На "Контакти" като цъкна, ми излиза само формата за контакт, но не и адресите и телефоните на офисите.

# 546
  • Мнения: 8 379
Ползвала съм ГГБГ от Испания и не съм очарована, но няма алтернатива за жалост. Не въвеждат пратките в профила при пристигането им и с дни се чудиш какво се случва с тях. Последната ми пратка седмица след доставката още не беше в профила ми, трябваше да звъня по телефон и да питам за нея, за да потвърдят, че е пристигнала. Ами нанесоха ми я в профила, чак когато пристигна в София Joy Не бих си причинила стреса да се чудя какво се случва, ако е скъпа поръчка, моята беше евтина.

# 547
  • Мнения: 18 300
Аз от Испания съм ползвала Габиели, няколко (6-7) пъти и съм много доволна.

# 548
  • Мнения: 98
Имате ли проблеми със сайта на Габиели в момента? От няколко часа се опитвам да вляза, дава ми на телефона, че имейлът или паролата ми са грешни, а на компютъра - уж влязох, но не ми изписва пратките, нито ID, нищо. На "Контакти" като цъкна, ми излиза само формата за контакт, но не и адресите и телефоните на офисите.

И при мен вчера беше така, но се оправи вечерта и успях да вляза

# 549
  • Мнения: 141
За много години, момичета! Отдавна пазарувам и ползвам превозвачи, но не зная, може ли да ползваме опцията на някои продавачи в Ибей, които предлагат доскавка до пощенска станция, която е безплатна. Има ли превозвачите, при които ходят до пощенските клонове?

# 550
  • Мнения: 4 781
На някого случвало ли му се е да не си получи пратка за която е платил? Какво се прави в такива случаи? Поръчах от един сайт директна доставка до България, платих си продуктите, твърдят че изпращат пратката, но проблемът бил в дпд. Дадох им английски адрес на ггбг и все още нямам информация дали изобщо е там. Писах на онези няколко мейла - не ми отговарят. Писах мейл и на ггбг да ги питам дали все пак няма нещо за мен при тях, чакам да кажат.
Мисля че тези първите нещо са ме преметнали, но като не ми отговарят как да си искам парите? И изобщо какво се прави в такива случаи или просто пия една студена вода и прежалвам 200лв…

# 551
  • Мнения: 2 211
Е, как така лесно ще ги прежалиш! Или си готов/а да ги прежалиш?

Кой е сайта? Получил/а ли си мейл с тракинг номер или в самия сайт на Твоите поръчки няма ли тракинг номер или движение на поръчката?

# 552
  • Мнения: 4 781
Разбира се, че не искам да ги прежалвам… затова питам имам ли избор изобщо. Първите два пъти имах тракинг, казаха, че имало проблем с доставчика и я изпратиха сега за трети път уж, но не ми дадоха никакъв номер. Само ми писаха, че е шипната и нищо повече. Писах им няколко мейла да питам какъв е статуса и може ли да ми дадат тракинг и не ми отговарят от 17 декември, а преди това ми отговаряха сравнително често.
Сайтът е store.3dtotal.com уж са сериозни и гледах, че доста хора поръчват. Нямам идея защо така направиха.

# 553
  • Мнения: 2 211
Можете отново да им напомните за себе си и платената от вас поръчка на страницата им в инстаграм и на месинджър. Покажете и крайното си разочарование от тях, че не успяват да ви доставят на три пъти пратката.
Какво е дпд? Пише го в предходния Ви пост?

# 554
  • Мнения: 15 152
Искайте връщане на парите от банката, която е издала картата, с която сте платили.

Общи условия

Активация на акаунт