Всичко, което ни вълнува около дистанционното обучение на учениците - Teмa 20

  • 36 978
  • 750
  •   1
Отговори
# 330
  • Sofia
  • Мнения: 7 630
Просто искам да кажа, че вашите коментари не са градивни и темата се превръща в един вечен спор "За и Против ДО".

# 331
  • Мнения: X
Не зная какво имаш предвид под градивни коментари. Но децата на всички нас бяха на ДО и има вероятност отново да са на ДО. По тази причина имаме право да го коментираме всеки според своето виждане.

# 332
  • София
  • Мнения: 62 595
Темата винаги е била с привкус против ДО.

# 333
  • София
  • Мнения: 7 378
Темата винаги е била "Искам или не искам ДО" и е била интересна като такава. Дори за участниците, които я използват да се жалват колко гадно ги третират директорите и учителите, защото искат ДО, но никой не ги разбира, е интересна точно частта с изразяването на позиция относно "Искам/не искам ДО".

# 334
  • Мнения: 6 893
Ясно.
Означава тогава, че заглавието в подвеждащо. Няма как да знам с какъв уклон е била темата винаги, като не съм я следила.
Извинете за което. В грешната тема съм явно.
А влязох да се оплача какво НЕприсъствие има от учителите в “стаята”. Но виждам, че няма смисъл.
На вас, приятно общуване тук..За каквото и да е темата 🙂 не е моята.

# 335
  • София
  • Мнения: 7 684
Какво означава НЕприсъствие?
Ако не си вършат работата, дори и асинхронно, търсете си правата. Ако не могат да осигурят те ОЕСР на детето, то РУО трябва да го пренасочи към друго училище за периода на дистанционното, но пък така вашето училище ще загуби едни пари .... Омагьосан кръг.

# 336
  • София
  • Мнения: 44 919
Може би си оформете тема само за деца, които са изцяло онлайн.

# 337
  • Sofia
  • Мнения: 7 630
Не зная какво имаш предвид под градивни коментари.
Например, когато някой не е доволен от определен аспект на ДО, да каже какъв е той и да сподели как е решил проблема/какво е направил, за да помогне. Това би било полезно и за другите.
Дали говоренето с класната или с директорката е помогнало. Дали вие самите сте направили нещо, което да улесни процеса.

Ако някой е доволен от ДО, да сподели как се случват нещата. Това може да даде идеи и на други места това да бъде приложено, ако е успешно.

Ето, аз дадох пример с онлайн ез. курсове и смятам, че е приложимо и в училище.
Сега ще дам пример и с нещо, от което не съм доволна. Синът ми наблюдава уроците от охранителна камера. За мен това е абсурдно, защото не винаги се чува какво обяснява учителката. Решила съм си проблема като му пускам допълнително клипчета от е-Просвета. Те застъпват същия материал и всичко е обяснено от учител.

Не мога да изисквам нещо повече от директорката, защото тя ми каза, че тази система + платформата е инсталирана от родител-доброволец. Тоест родител, който е подпомогнал дистанционния процес според възможностите си.

Но тук попадам само на мнения колко е ужасно ДО, и как ние сме искали ДО за всички (което е абсурдно) или как заради нас се нарушава уч. процес или сме претоварвали учителите. Нищо практическо.
Явно това просто не е тема за ДО. Сбъркала съм мястото.

Последна редакция: пн, 20 сеп 2021, 14:07 от Brin de muguet

# 338
  • София
  • Мнения: 44 919
Какво направих аз - минах пълно обучение на системата Мудъл.
Но продължавам да мисля, че за група, по-голяма от 7 човека, ДО не става!
За езиков курс, в малка група - бива.

# 339
  • Мнения: 4 199
Да де, ама тук все пишат хора, чиито деца не учат ДО 🤔
Е, и? Относно убийствата само извършители на такива ли могат да пишат?
Пишете, не е забранено, само не разбирам какво ви пречи, че има ученици на ДО? Наредбите го позволяват и родителите имат право да избират начин на обучение. Защо тези родители са ви трън в очите, след като не пречат на ПО-то?

# 340
  • Мнения: 3 539
Не зная какво имаш предвид под градивни коментари.
Например, когато някой не е доволен от определен аспект на ДО, да каже какъв е той и да сподели как е решил проблема/какво е направил, за да помогне. Това би било полезно и за другите.
Дали говоренето с класната или с директорката е помогнало. Дали вие самите сте направили нещо, което да улесни процеса.

Ако някой е доволен от ДО, да сподели как се случват нещата. Това може да даде идеи и на други места това да бъде приложено, ако е успешно.
......

Но тук попадам само на мнения колко е ужесно ДО, и как ние сме искали ДО за всички (което е абсурдно) или как заради нас се нарушава уч. процес или сме претоварвали учителите. Нищо практическо.
Явно това просто не е тема за ДО. Сбъркала съм мястото.
Не знам как можем тук да даваме идеи, които да се приложат на други места. Не сме МОН, комисията по образование, или някаква шапка на РУО-тата.
Всичко споделено е интересно, но ако аз съм говорила с директор/класен и съм/не съм постигнала нещо не знам  това как ще помогне на друг.
 
Който е отскоро в темата, не знае че една от тезите тук беше, че понеже не може да се осигури адекватно ДО на поискалите го, най-добре ще е да е ДО за всички, защото все ще е по-добре от осигуряваното за единици.
Другата теза беше, че не искаме да си гледаме децата, та затова настояваме за ПО. Те и децата ни не ставали като нас, щом не можели да се приспособят. Та хайде, без драма.

Дописвам се за The Stranger: Къде някой е писал, че му пречат децата на ДО?

# 341
  • Русе
  • Мнения: 12 252

 Пишете, не е забранено, само не разбирам какво ви пречи, че има ученици на ДО? Наредбите го позволяват и родителите имат право да избират начин на обучение. Защо тези родители са ви трън в очите, след като не пречат на ПО-то?
  Писано е многократно в темата какво пречи. Пречи и не може да осигури качествено нито на тези, които са в клас, нито на тези, които са в къщи.  На теория може да си чешете езиците, но на практика не се получава . Не ми се пише едно и също сто пъти за всеки, който минава и решава да си изкаже пътьом нещо, което му е щукнало в главата просто така.

# 342
  • София
  • Мнения: 16 320
На кой му пречи, че има ученици на ДО? Че и трън в очите били. Аз лично винаги съм подкрепяла да има възможност за такова по избор и съм го изразявала многократно в темите назад. И съвсем нямам нищо против да се споделя опит между родителите, чиито деца са на ДО. Споделяйте, кой ви пречи?

# 343
  • София
  • Мнения: 62 595
Да де, ама тук все пишат хора, чиито деца не учат ДО 🤔
Е, и? Относно убийствата само извършители на такива ли могат да пишат?
Пишете, не е забранено, само не разбирам какво ви пречи, че има ученици на ДО? Наредбите го позволяват и родителите имат право да избират начин на обучение. Защо тези родители са ви трън в очите, след като не пречат на ПО-то?

Пречи. Напомня на хората, че сме в епидемия.

Защо хората, които са онлайн трябва да правят отделна тема? Да хвърчат парцалките и куклите?

# 344
  • Мнения: 6 893
Като е толкова трудно, защо е посочено като избор. Да, сетих се. Също като мерките на хартия.
Само че, това не е мой проблем. Нито на сина ми. А, да, и да не забравя скастрянето на директора... ако ученика отсъствал,  какво следва. Сега заслужава аз да му кажа какво следва, след като подопечните му отсъстват.
Слънчевата, ами ей така. Сина ми е сам в стаята . В три часа от програмата днес. И даже има отсъствие по два предмета. По физическо, защото учителя не го чувал. По математика и той не знае защо, след като учител в стаята не е имало.

Всички други писаници по темата са ми толкова далечни. Не търсете тайни послания и дрязги в мненинията ми. Няма.

Общи условия

Активация на акаунт