Пазаруване от Aliexpress.com 63

  • 32 064
  • 742
  •   1
Отговори
# 75
  • Пеликания
  • Мнения: 2 731
Най-вероятно още не е достигнал до пощенския клон.
След това ще имате още един статус.

# 76
  • Мнения: 2 575
Здравейте, имам следния статус на поръчка от Али, влязла в БГ на 2 октомври:

2021-10-04 22:34
Clearing Customs - Customs clearance successful

И оттогава нищо. Възможно ли е да е в пощенския клон, но да не са ме уведомили или просто митниците бавят много разпределението? Отдавна не бях поръчвала, преди година винаги получавах смс от пощата, че е в клона...
Не е възможно, защото това са статусите от митницата в Холандия/Белгия или Чехия, но не и от България.

# 77
  • Варна
  • Мнения: 458
Някой може ли да ми помогне как да проследя една пратка
SYAET10702651
Очаквам я с нетърпение, а пише, че на 1.09 е влязла в България и после й изчезват следите.

# 78
  • Мнения: 2 116
Здравейте, имам следния статус на поръчка от Али, влязла в БГ на 2 октомври:

2021-10-04 22:34
Clearing Customs - Customs clearance successful

И оттогава нищо. Възможно ли е да е в пощенския клон, но да не са ме уведомили или просто митниците бавят много разпределението? Отдавна не бях поръчвала, преди година винаги получавах смс от пощата, че е в клона...
Не е възможно, защото това са статусите от митницата в Холандия/Белгия или Чехия, но не и от България.

Така ли, а как се разбира, че са чуждите митници?
Ето така изглежда целия статус, включително на картинката пише BG Customs, ако може да се вярва...

Скрит текст:

# 79
  • Мнения: X
По текуща локация в сайта на превозвача или пощенския оператор. За пореден път моля да използвате темата за проследяване.

# 80
  • Варна
  • Мнения: 458
Пратка, поръчана преди 1 месец и сега получавам съобщение, че продавача я е канселирал. На някой случвало ли му се е

# 81
  • Мнения: 706
Пратка, поръчана преди 1 месец и сега получавам съобщение, че продавача я е канселирал. На някой случвало ли му се е
Да, неприятно е, но ще ти върнат парите.

# 82
  • Мнения: 424
И аз да се оплача - поръчах обувки. Получих 2 различни, снимах клип, снимки и накрая Али експрес предлага да ми върне по-малко от половината сума. Потресена съм от наглостта им. Всички доказателства били валидни и до там. Някаква идея мога ли да направя нещо? Продавачът HIGH QUALITY STORE ми прдлага да си направя друга поръчка и да ми даде 1 евро отстъпка. Обувките са 20 евро. Впечатлена съм, че им хрумват такива решения...



Последна редакция: чт, 14 окт 2021, 12:39 от Vessita13

# 83
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870
Имам едни обеци, които не дойдоха по незнайни за мен причини и това, че доставката не се е осъществила го има и в тракинга на Али, а в Parcels пише, че се връща на продавача. Отворих снощи диспут поне да си върна 20$ които струват като
приложих скрийншот от техния сайт и резултата ме сащиса 😳 Решението на Алиекспрес беше, че съм получила преди 3дни пратката и ми дават срок до 21.10. да представя документи, че не съм я получила. Аз, разбира се, няма как да дам такива и очевидно пия една студена вода но просто съм изумена от решението след като дори техния проследяващ сайт показва, че стоката не е доставена.

# 84
  • Мнения: 424
Имам едни обеци, които не дойдоха по незнайни за мен причини и това, че доставката не се е осъществила го има и в тракинга на Али, а в Parcels пише, че се връща на продавача. Отворих снощи диспут поне да си върна 20$ които струват като
приложих скрийншот от техния сайт и резултата ме сащиса 😳 Решението на Алиекспрес беше, че съм получила преди 3дни пратката и ми дават срок до 21.10. да представя документи, че не съм я получила. Аз, разбира се, няма как да дам такива и очевидно пия една студена вода но просто съм изумена от решението след като дори техния проследяващ сайт показва, че стоката не е доставена.

Излиза, че наглостта на Алиекспрес се е увеличила.

# 85
  • Мнения: 2 575
Имам едни обеци, които не дойдоха по незнайни за мен причини и това, че доставката не се е осъществила го има и в тракинга на Али, а в Parcels пише, че се връща на продавача. Отворих снощи диспут поне да си върна 20$ които струват като
приложих скрийншот от техния сайт и резултата ме сащиса 😳 Решението на Алиекспрес беше, че съм получила преди 3дни пратката и ми дават срок до 21.10. да представя документи, че не съм я получила. Аз, разбира се, няма как да дам такива и очевидно пия една студена вода но просто съм изумена от решението след като дори техния проследяващ сайт показва, че стоката не е доставена.
Възможно е да тълкуват статусите различно или продавача да е с привилегии. Търсете възможност да обжалвате или да отхвърлте решението. Не виждам статуси прикачени като снимка за да мога да коментирам възмжно ли е грешно тълкуване.

# 86
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870
Това са тракинга и решението им

# 87
# 88
  • Мнения: 2 575
Това са тракинга и решението им
Скрит текст:

Както предположих грешно тълкувате нещата. Статусите показват, че е направен опит за доставка и пакета е в офиса на куриера, но не е върнат на продавача. Това е и причината да получите такова решение на диспута.
Надявам се да знаете в България кой куриер е приел вашата пратка и да го потърсите. В случай, че не знаете ни трябва повече информация за да открием куриера. Примерно проследяващ номер. От предишен опит такива пратки най-често отиват в Спиди, но може и да е друг за вашият конкретен случай. В случай, че оригиналният номер даден ви от продавача не сработи в сайтовете на куриерите може да проверите в проследяванията на различни сайтове дали няма да излезе и друг номер. На мен са ми изкачали номера освен в али и на track24.ru, postal.ninja, parcelsapp.com. Други от форума могат да предложиат и друи сайтове за проверка.

# 89
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870

Това ми дава в Parcels, a DHL такъв номер не разпознова, единственото ми обяснение, че китаецът си я получил обратно и затова им излиза, че е доставена😊 а и аз съм в Германия, а тук не се процедира така сам да си издирваш пратките 😊

Последна редакция: пт, 15 окт 2021, 15:38 от Menerva

Общи условия

Активация на акаунт