Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Рак на белия дроб - тема 8

  • 14 833
  • 529
  •   2
Отговори
  • Мнения: 2 626
Много късмет и бързо оздравяване пожелавам на всички! Flowers Four Leaf Clover

Линкове към старите теми:

# 1
  • Мнения: 158
Дано тук се пишат само добри новини....и да няма нови хора в темата🍀💕

# 2
  • Мнения: 360
Благодаря ♥️

# 3
  • Мнения: 12 607
Дано няма нови хора тук
 При нас нещата стават все по зле. Почти не става, едвам до тоалетната, отказва храна, объркан е.

# 4
  • Мнения: 158
Дано няма нови хора тук
 При нас нещата стават все по зле. Почти не става, едвам до тоалетната, отказва храна, объркан е.
Джолева, това състояние е от лекарствата, ще се оправи човека иска се време, терапията явно му е тежка.

# 5
  • Мнения: 12 607
Дано няма нови хора тук
 При нас нещата стават все по зле. Почти не става, едвам до тоалетната, отказва храна, объркан е.
Джолева, това състояние е от лекарствата, ще се оправи човека иска се време, терапията явно му е тежка.
Не знам. Влошава се с часове.

# 6
  • Мнения: 158
Миличката, не се отчайвай така, бъди силна, организмът му е натровен със сумати неща на веднъж, как да не му е лошо.
 Какво казват лекарите, ако въобще казват нещо, то вече...
Да си почива, всичко ще мине иска си време.

# 7
  • Мнения: 12 607
Миличката, не се отчайвай така, бъди силна, организмът му е натровен със сумати неща на веднъж, как да не му е лошо.
 Какво казват лекарите, ако въобще казват нещо, то вече...
Да си почива, всичко ще мине иска си време.
Лекарите твърдят че това объркване и неадекватност не е от терапията. Насрочиха час за ЯМР в четвъртък. Но ако е в такова състояние е знам как ще стане

# 8
  • Варна
  • Мнения: 211
Пожелавам на всички здраве!

# 9
  • Пловдив
  • Мнения: 509
Благодаря за новата тема!
Дано няма нови хора,лекуващите се да постигнат трайна ремисия ,а тези в пълна ремисия да няма рецидиви.
Джолева ,Може ли да го хоспитализират някъде където да го наблюдават . Кръвно,пулс ,съзнание,температура,ако не сте правили кръвна картина+електролити да пуснат .Ако трябва да му влеят натриев хлорид,ако му е нисък натрия (може да спадне от терапията),манитол за евентуално повишено вътречерпно налягане,дексаметазон .Контраст слагаха ли скенера на ГМ? CYRAMZA може да предизвика тромбоза ,трябваше с контраст да е CT-то да не направи някой исхемичен инсулт,заради тромб.Невролога не го ли наблюдава след вливането на това дето му е влял? В Спешното опитахте ли ? Макар ,че там като им кажете,че е онко диагноза,дори и без да е имал ХТ ,въобще няма да му обърнат внимание.

# 10
  • Мнения: 12 607
Невролога присъства на скенера/без контраст/Чист е. Влях му Натриев хлорид с Ноотропил
Направихме ЕКГ - добре е. Кръвно 130/80
Той отказа да влезе в болница.,а и половината неврология е Ковид

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 509
Накарай го на сила да влезе поне за едно денонощие,ако се се съвземе ,за да го наблюдават. Ако прави исхемичен инсулт ,после докато дойдат и го транспортират ,може да стане късно. Лошо ,че не са сложили контраст , след като нативното скениране не показва хеморагия ,можеше да му сложат и контраст. Признаци на компресия има ли на скенера?

# 12
  • Мнения: 360
Djoleva , не му ли изписаха всичко За страничните ефекти ако се появят?Аз почти не разбирам това, което  whitefang е написал ,но ми се струва,че всичко е от терапията,нали преди това нямаше очаквания? Попринцип симптомите на исхемичен инсулт са други-ти казваш,че всички стави го болят,не само от едната страна,а и кръвното е ок...съмнява ме и толкова бързо да има нещо в мозъка,че така да го срине.Но послушай whitefang ,ако мислиш,че наистина с часове се влошава ,помоли го да отидете до спешното тази вечер или до лекуващия лекар утре,да назначат изследванията,които са ти казали.

При мама за умората от ХТ само почивка ,трудно ставаше,трудно дишаше,боляха в гърдите ,всичко си сочеше към прогресия,но беше от терапията.До 3-4 дни се стабилизираше.

За гаденето тя пиеше Зофран ,отделно контролог май за киселините

# 13
  • Пловдив
  • Мнения: 509
Фани,
Дезоринтацията  не е типичен страничен ефект от терапията. Нещо се случва с мозъка ,дали е нисък натрии,повишено вътречерепно налягане(може да се получи и при нисък натрии) или недостиг,на кислород в част от мозъка ,заради запушване на кръвоносен съд. Не е задължително да е високо кръвното,когато има запушване.  От високо кръвно може да се получи друг вид инсулт - хеморогичен . Исхемичен може да се получи и при много нисък хемоглобин ,но за 2-3 дни с една терапия -едва ли

Последна редакция: вт, 12 окт 2021, 20:25 от whitefang

# 14
  • Мнения: 197
Здравейте ! Майка ми има кашлица и температура 37,4.Аз също съм с температура 37,3 без други симптоми.Правих си тест от аптеката -отрицателен ми е.Утре ще ходя за pcr.Притеснявам се за майка ми .Някой от групата да сподели как е минал през ковид?? При личния лекар или при онколога да ходим ?

Общи условия

Активация на акаунт