Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 261
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 2 955
  • Мнения: 605
Вчера взех поръчката от Лили, всичко е наред, няма липсващи неща, с дълъг срок на годност са, много добре бяха уплътнили всичко. От Делириум са ми пристигнали нещата днес в Спиди.

# 2 956
  • Мнения: 2 585
Аз от Генезис не съм доволна от отношението в магазина на Витоша. Купувах едни первази декоративни и се наложи да ги върна - е, много голяма разправия. Накрая макар и в правото си, се отказах - писна ми от глупостите им.
От гледна точка на стоката обаче имат много хубави неща, различни и оригинални.
Цените обаче наистина са доста високи, не знам дали могат да се намерят продуктите и на други места.

# 2 957
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 697
Могат, могат, но сигурно не всичко. Последно си купувах органайзери за баня на Joseph Joseph, в Genesis ги имаха, но ги намерих и другаде, на по-разумна цена.

# 2 958
  • София
  • Мнения: 2 443
Да разнообразя малко темата и да вкарам коментар за Мохито. Днес си взех поръчката, както очаквах един суитшърт и едни дънки се оказаха големи и ще ги връщам. Докато разгадая как става... един час рових сайта. Явно съм доста назад с новите технологии, пък не съм толкоз стара... уж Joy Не ми допада това, че не може да се замени размер при тях, а директно връщаш. Суитшъра и дънките са около 70 лв на намаление, ако поръчам друг размер сега, ще дойдат над 100 лв. Във вторник ще дойде куриер да ги вземе и ще чакам да ми върнат парите.
Другите неща в поръчката съм уцелила като размери и вече съхнат на сушилника Blush Доволна съм!

И понеже няма празно при мен, дебна едно палто в Абаут ю, ако го намалят достатъчно, че да си струва, веднага ще прехвърля парите от Мохито там. Sunglasses

# 2 959
  • Пловдив
  • Мнения: 481
Благодаря на всички за споделения опит с Генезис, ще огледам и на други места!

# 2 960
  • Мнения: 10 074
Ще изчакам до 16-17.12 и ако не получа поручките от Лили, ще им пиша.
В тях имам подаръци, които в случай че не получа е необходимо да поръчам своевременно.

Дотогава Не мисля, че имам право да де нервя, все пак аз поръчах 11:10 , с след това в 15:22ч, така че вече бях наясно с обявения в червено ,, 15 дневен срок” .

В едната е повече дермокозметика, но в другата има парфюм и комплект четки, та те са ми по-важни…….

# 2 961
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Ако ще е от полза на някого-  обувките ми от Грация все пак са в Спиди вече. Бях загубила надежда.
Честито. Аз моите боти още ги чакам, поръчани са на 24.11. В петък им звънях цял ден - греда. Вечерта им писах злобен имейл Joy Не, че има смисъл, но да ми олекне. Майка ми получи нейната пратка на 4тия ден, но има някакви забележки - също нито някой вдига телефона, нито отговаря на имейл. Те така се прави бизнес...

Още чакам Лили и Уайкики....

Последна редакция: сб, 11 дек 2021, 21:15 от Джулая

# 2 962
  • Мнения: 1 887
Привет, получих климатик от Емаг 15 дни след поръчката на техния Черен петък. Външното тяло е чукнато и деформирано. За съжаление вече бях ангажирала монтажници срещу 330 лв. и не бих искала да го свалям и пращам някъде. Има ли вариант за рекламация без да се праща обратно,а да дойдат на място да го заменят? Мен ми се струва,че ще пия една студена вода.
Иначе имам поръчка от Лили с номер 39х и кремове, която няма движение. Ако ще идват пак със забележки като Емаг, да си държат кремовете.

# 2 963
  • Мнения: 4 907
Приятелка беше поръчала съдомиялна от емаг, която дойде с транспортен дефект. Бяха и предложили да я върне и да си поръча друга, но вече доста по - скъпа. В нейния случай нямаше компенсация. Пробвай, може и да имаш успех.

# 2 964
  • Мнения: 7 118
Свекърите ми си поръчаха хладилник от Емаг, който дойде с някакъв дефект на вратата - вариантите за компенсация бяха или да изпрати хладилника обратно и да му пратят нов, или да му дадат ваучер на стойност 60 лева за пазаруване. Нямаше възможност да се замени само вратата, а хладилникът е тежък и обемен, не им се занимаваше още веднъж със смъкване и качване до 4-ия етаж, така че избраха ваучера.

Дългоочакваната поръчка от Лили вече е при мен. Grinning Всичко беше вътре, мицеларните води по-рехаво обвити във фолио с балончета, а маската за коса и шампоаните по-старателно. Не беше подредена и уплътнена, но нахвърляният вид може да се дължи и на транспорта. Така или иначе нищо не беше счупено или разлято, а това е важното. За мен нямаше нито тестери, нито каталог, но липсата и на двете не ми е проблем. Доволна съм от напълно спонтанното ми пазаруване от Лили, макар че все още намирам поредността на изпращане за нелогична и дразнеща, именно заради момента "кой превари, той завари" при подобни намаления. 

# 2 965
  • Мнения: 42 512
Да ви кажа за този комплект със селфи ринга на Би Ю - аз ще го взема за 20 лева от Лили, а вчера го видях за 18 в Метро и имаше много (Метро Плевен). Понякога тези неща изчезват бързо, затова и избързах да го поръчам, така че не съжалявам, но сега ще се чудя дали ще дойде след НГ, или ще ме забравят Simple Smile

# 2 966
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 982
И аз имам имейл от Лили, че утре ще е в куриер пратката. Всички продукти са налични, наложеният платеж си е пълен. Йе, ще има подаръци под елхата за мама. Stuck Out Tongue Winking Eye

# 2 967
  • Мнения: 76 608
Ауууууу...нямам мейл, но статусът на първата е сменен с подготвена...малИиииии...

Пише поръчани - х бройки, отдолу изпратени - х бройки. На преглед като цъкнеш...

Последна редакция: нд, 12 дек 2021, 11:40 от teta75

# 2 968
  • Мнения: 50 951
Ай стига сте ме дразнили, нищо не остана у Лили за мен вече,ще ходяя боса, грозна, сбръчкана, неумита.

# 2 969
  • Мнения: 5 421
Съблазнена и изоставена съм от ЛИЛИ - не ме уважават тез хора.
При мен - голямо нищо, няма движение. Явно не ми искат парите.

Общи условия

Активация на акаунт