Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 180
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 105
  • Мнения: 5 421
Тета, разбирам , че имам право на Протокол, но две жени бяха в Спиди, два пъти им казах, отказаха ми и искат да върна , като платя изпращането, или да платя пратката. Толкова. Наистина тук вече беше въпрос да вдигам скандал или да се бия , едва ли не. Не го направих - ни скандала, ни боя, защото от много години съм редовен клиент на Спиди.
   Българска работа - и на Лили Черният петък и обслужването, тоест - кражбата, и на Спиди обслужването.
  Бях аз и те двете, други свидетели нямам, на тяхна територия съм, нямам камери аз, те имат.

# 3 106
  • Мнения: 160
Момичета, на кой мейл пишете до LC Waikiki?

Има форма за контакт в сайта. Аз се свързах с тях, каза, че преди Коледа ще получа пратката и всички клиенти, които са поръчали на Черен Петък, като компенсациия ще получим 10% отстъпка ьа следваща покупка.

# 3 107
  • Мнения: 76 582
На моята поръчка има опция ОТВОРИ. Това е прегледа мисля. Ето


Има и телефон на лилито..на него ли не вдигат?

# 3 108
  • Мнения: 5 421
Да, на тел., даден в съобщението на Спиди - 02 987 9891, и аз, и куриерът звъняхме. Стоях поне 20 мин в офиса, докато отмятахме по касовата бележка какво има и какво няма, обсъждахме.

# 3 109
  • Мнения: 76 582
Да, тегаво е това разправяне с куриер-па има ли протокол, пък иска ли да го напише/даде...тегава работа, съгласна съм.

# 3 110
  • Мнения: 362
Аз направих поръчката от Лили като гост към 12ч , с 42 ми започва номера, на косъм бях да я платя с карта. Не ми е много голяма като  сума, към 70лв е, но са все неща, които ползвам. Не ми вдигат, нито ми отговарят на писмено запитване какво се случва с поръчката - отказана ли е, ще я пратят ли, какво ще пратят - няма как да проверя, защото нямам профил. Дамските истории са ми на привършване, а ще ми трябват другата седмица пълен набор, вчера си купих шампоан, защото имам буквално за още 2 пъти. На ММ също му свършват шампоана и душ гела, чакаме и за него неща, крем на Biotrade за след акне с фактор съм поръчала, защото съм на пилинг в петък. Майната им на 10 пакета превръзки и 5 шампоана, искам да знам дали просто да си ги купя от друго място, в момента в Sopharmacy има намаление на продуктите на Biotrade ,например.. Пазарувам предимно онлайн, но такова нещо и на мен не ми се е случвало. Супер некоректно е да не отговарят на клиентите. А от мен се очаква да я платя без да видя изобщо моите неща ли са вътре + да я взема на секундата, защото Спиди винаги още на следващия ден ми запалват телефона, че имам невзета пратка, ако не съм успяла да я взема в същия ден. 

# 3 111
  • София
  • Мнения: 2 443
И аз имам драма със Спиди днес. Трябва да дойдат да вземат пратката за връщане в Мохито - не могат да ми кажат кога ще дойде куриерът. Може и в 18 ч., може и в 19ч., може и изобщо да не дойде... Дадоха ми товарителница да пратя от офис. Да, ама аз съм на работа до 18ч., а офисите с удължено работно време не приемат пратки след този час, а само издават. Как да стане?
Отделно чакам пратка от друг сайт, имам товарителница, подадена информация за пратката в Спиди в петък, но още не са я взели, а ми трябва да е при мен до следващия петък най-късно.
Явно е, че са претоварени. Много ме изнервя всичкото това "пазаруване" в момента, на нищо не успях да се насладя, покрай целия хаос с доставките - ще дойде ли в срок, ще дойде ли всичко поръчано, в какво състояние ще е... и.н. Моята пратка от Мохито беше със смачкана кутия, сега трябва да върна два артикула в същата кутия, моля се да стигне цяла до тях и да ми върнат парите.

# 3 112
  • Мнения: 1 223
По мое скромно мнение, след като липсват не 1-2 артикула, а половината от поръчката, би било редно да се свържат с мен и да ме уведомят и евентуално компенсират. Примерно с безплатна доставка или друго. Когато съм поръчвала всичко е било налично, проблеми по сайта и системата не са мой ангажимент.

# 3 113
  • Мнения: 22 314
Да, най-малкото можеха да покажат отношение с безплатна доставка. Нищо де, негативите са си за тях.

# 3 114
  • Мнения: 3 126
Катка, така е.
Напълно погрешно работят и вместо да им станеш фен става яка антиреклама.

# 3 115
  • Русе
  • Мнения: 910
Аз мисля че все пак ще ви върнат парите от разликата. Нали една дама писа в началото, че са й ги върнали, въпреки че няма протокол и блабла както е по общите условия. Коментирахме че камери май имат и там виждали кое е сложено. Не се притеснявайте, наистина мисля, че няма да ви ощетят. Просто им пишете, опишете на имейл, не устно, дайте банвкова сметка и т.н. и ще ги върнат.

Аз отивам за едната поръчка сега...
Моята поръчка беше предплатена с карта, на касовата бележка бяха маркирани всички продукти, но имаше липси.  Не съм проверявала пратката в Спиди. Писах на Лили два пъти- когато получих пратката /на 2.12/ и когато прочетох тук за отговора на Лили да се изпрати снимка на пратката и касовата бележка, прикрепих и снимките.
Нямам отговор на писмата, нито обаждане, въпреки, че бяха писали да предоставиш данни за контакт в цитираното в тематата запитване.

# 3 116
  • Мнения: 9 881
Написах и аз писмо на Лили. Прикачих формуляр за рекламация - вътре съм си оставила данните и снимки на КБ.
На двата телефона в сайта не отговарят. Ще чакам отговор...

# 3 117
  • Мнения: 76 582
Какво е КБ?

Взех пратката. Мацето ме пита да я отвори ли, проверих всичко на спокойствие и тогава подписах.
Похвалвам нашите спиди в офиса, четат че е с преглед пратката.

В месинджър може също да им пишете.

# 3 118
  • Мнения: 50 944
Пишете им на фейсбук страницата
Нека стане малко жега
А в Гугъл профила не могат да трият коментари, там също

# 3 119
  • Мнения: 3 126
И мен ме питаха за преглед,  но аз не съм гледала т.като бяха доста дреболийки т.е доста позиции.
Тъпо е от страна на Лили, аз подредих нещата си и някои вече ги ползвам, а те още се мотаят,че и неточности.
Съчувствам Ви.
Иначе да, зависи и от куриерите за някои неща.
А Лили отварят нови места в някои градове пък се излагат така с тоя ЧП.

Общи условия

Активация на акаунт