Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 188
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 120
  • Мнения: 3 374
Моята първа поръчка, платена с карта, пристигна преди час. Направена е като гост и нямаше как да проверя  какво е изпратено. Получих само имейл от Спиди, но не и съобщение от Лили. Бях дала името на съпруга ми и той я е получил. Бях го предупредила да отвори пратката и я провери, но са му отказали преглед с довод, че вече била платена и за тези пратки липсвала опция "преглед". След това е видял, че в кашона има приложен касов бон за по-малка сума от платената при поръчката и липсващи продукти. Вкъщи ще установя какво липсва и отговаря ли сумата на липсващите продукти с разликата в касовия бон. Нямам представа кога и как ще ми бъде възстановена сумата за разликата.

Като цяло съм изключително разочарована. Ако имах представа какво ме очаква, най-вероятно нямаше изобщо да направя поръчката.

Втората поне е с наложен платеж и за малка сума - какво се случва с нея обаче, нямам никаква представа.

# 3 121
  • София
  • Мнения: 2 010

Корейска козметика някой получи ли, ако му се споделя? Имам нужда от доста неща, които чакам, ако няма да получавам нищо, да ходя да си ги купувам и да се приключва драмата. И за мокри кърпи вече няма да влизам в Лили, то реално само това купувах от там и евентуално някой друг продукт на Палмърс.
Аз поръчах маска- балсм на Доори и си я получих.

# 3 122
  • Мнения: 5 421
Обобщавам
При поръчано за над 180 лв.и доставка 8 лв. получих неща за около 60 лв.и касов бон за 179 лв. Това се нарича кражба, не просто липси.
 Липса е едно, две неща. Кражба от кашона/поръчка е , когато ги няма десетки артикули.

# 3 123
  • Мнения: 1 692
Имат ли право да издават касов бон за продукти, които реално не са продали?!
Разправиите с КЗП да не им се сторят като детска игра в сравнение с тези с НАП?

# 3 124
  • София
  • Мнения: 2 443
Леле! А доставката остана ли 8 лв., при положение, че кг със сигурност са били в пъти по-малко?
И как ще оправдаят разминаването от КБ за 179 лв. до реално получените стоки за 60 лв.?
Като ви чета, направо се радвам, че не се вредих за Лили, но пък смятам, че трябва и да се отчете, че има потребители, които са останали доволни и са си получили поръчките сравнително бързо и в цялост.

# 3 125
  • Мнения: 15 357
Да,аз съм от доволните .Всичко беше изрядно и с двете ми поръчки.Дойдоха още преди повече от десет дни.

# 3 126
  • Мнения: 50 944
Това наистина не е и подигравка, Ами престъпление. И с право всички изказвахме опасения Sad
Много неприятни емоции точно преди празниците. Не го очаквах от уж голяма и стабилна фирма като Лили

# 3 127
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 796
Четейки ви, разбирам, че съм извадила голям късмет с Лили. И двете ми пратки бяха с НП, защото стане ли въпрос за БГ сайт, нямам доверие и предпочивам да платя, когато взимам пратката. Не доумявам как на КБ ще пише двойно по-висока сума, а в кашона ще се половината продукти... Излагат се Лили!

Момичета, на кой мейл пишете до LC Waikiki?

Има форма за контакт в сайта. Аз се свързах с тях, каза, че преди Коледа ще получа пратката и всички клиенти, които са поръчали на Черен Петък, като компенсациия ще получим 10% отстъпка ьа следваща покупка.

LCW на мен не ми отговарят там, а моят въпрос е за върната пратка, която е получена, но не е отразена в системата им. И те се скатават. Не съм за 20лв, но все пак...

# 3 128
  • Мнения: 808
Лили като цяло са зле като обслужване във физическите им магазини, онлайн явно не е по-добре. Не беше ли редно да обслужват поръчките по реда на поръчването им..?

Аз поръчах рано сутринта на 26.11., моите неща са за 67 лв с доставката. Още няма никакво развитие. Ако ми искат по-малко пари от Спиди заради липсващи неща, няма да ходя да взема пратката. Вината е изцяло тяхна.

# 3 129
  • София
  • Мнения: 2 010
Да, и аз съм от късметлиите. Поръчвах главно био козметика за коса и душ-гелове и всичко беше опаковано и доставено сравнително бързо. Но, като ви чета, мисля не бих повторила поръчка. Добър замисъл- провал в изпълнението...

# 3 130
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 693
Е вас, ако ви набутат със 100 лева, със сигурност няма да ви е до останалите доволни клиенти. Все пак се надявам, че ще има разрешение на проблемите на немалкото потребители.

Лили хич не са стабилна фирма, вече писах, че приятел бачка за кратко там. Избяга с 200.

# 3 131
  • Мнения: 703
Голяма, ама българска, Лили. И какво сега, нещата, които можех да купя с някакво намаление, не са малко и не са евтини, сега ще трябва да купувам на редовни цени или въобще да не ги купувам. Аз нямам надежда вече за моята поръчка. Довечера мисля да разгледам пак какво и откъде ще поръчвам. Време не остана. А времето, което изгубих заради бъгавия им онлайн магазин, цяла сутрин... Да залеем КЗП с жалби срещу Лили.

# 3 132
  • Мнения: 20 961
Аз получих първата поръчка от Лили, всичко е вътре, разликата в парите идва от една паста за зъби, за която още докато я поръчвахме изписа, че вече не е в наличност, но явно някак се е озовала в поръчката.
Ще видим какво ще сътворят с втората ми поръчка, която направих чак вечерта.
Някой питаше за Доори, получих техни маски и кремове за ръце.
Съжалявам за неуредиците на много от вас,  дано бързо има разрешение на проблемите с парите. Тази каша обаче остава много кофти привкус.

# 3 133
  • Мнения: 1 019
Да се отчета и аз. Взех пратката - липсват крем на Биотрейд, кремове на Микса и на Дермедик, очна линия на Катрис, боя за коса, един шампоан и един молив за устни. Пратката беше с наложен платеж и поне ми се размина удоволствието да платя за нещо дето няма да получа.

Много съм разочарована, направих поръчката основно заради кремовете, останалите неща бяха за пълнеж.

Още по-разочарована съм в момента, като проверих и се оказа, че крема на Биотрейд и очната линия са все още налични за поръчка в сайта. Чудя се, дали ще реагират ако им пиша със запитване защо не са ми изпратени.
Ето го крема:
https://shop.lillydrogerie.bg/krem-pv-br-chki-spf50-50m
Ето я и очната линия:
https://shop.lillydrogerie.bg/its-izi-010
Останалите неща, които не получих ги няма в онлайн магазина.

# 3 134
  • Мнения: 1 692
FortyTwo, на теб едва ли ще ти отговорят, но си направи принт скрийн и си пусни жалба до КЗП. На тях щат, не щат- трябва да отговорят.

Общи условия

Активация на акаунт