Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 236 947
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 675
  • Мнения: 970
При мен също пристигна в срок поръчката от Лили.  Всичко дойде, с изключение на един продукт, който просто липсваше в пратката, но не получих нито имейл, нито обаждане. Като цяло съм доволна!

# 3 676
  • Мнения: 703
Аз пък вече имам код от Лили за 50% намаление при следваща поръчка. Сега трябва да мисля на кого да го подарявам.

# 3 677
# 3 678
  • Сливен
  • Мнения: 4 761
и при мен пристигна кода,ще си го ползвам

# 3 679
  • Димитровград
  • Мнения: 1 920
И аз нямам поръчка от Лили и имам код.

# 3 680
  • Мнения: 15 259
Аз също имам мейл с код за 50%, важи от 20.01 и пак не гарантират наличност.

# 3 681
  • Мнения: 666
Голяма полза от кода на Лили за 50% ... Пише, че ще отработят поръчката 10 дни и че не гарантират наличност на поръчаните продукти. Този цирк вече го играхме ... Да си интегрират софтуер за складови наличности вместо да си играем на котка и мишка. Несериозно е това за онлайн магазин с претенции през 2022 г. Те си живеят в 2002 г....
П.С. Стеник дето са си лепнали името там, че са им правили сайта не се ли усещат, че и те отнасят негативизъм. Аз ако попадна на друг сайт правен от Стеник ще бягам с 200 ...

# 3 682
  • Мнения: 50 926
Добре че казахте
Имам и аз код
Условията ми се струват нормални
Ще видим
Лошото чувство остана, но все пак жеста е за адмириране

# 3 683
  • София
  • Мнения: 759
Видях, че има доста разочаровани дами от Лили и не искат да си ползват кода, защото са им сърдити. Ако някой е супер афектиран от черния петък на Лили и на инат не иска да си ползва кода, да ми пише на лично съобщение да не изгърми напразно кода 😂 Аз нямам претенции дали ще изпълнят цялата поръчка, на -50% и 5 неща да дойдат от 10, пак ще съм доволна. 😁 Но съм сигурна, че никой няма да си го даде. 😂

# 3 684
  • Мнения: 22 246
Видях, че има доста разочаровани дами от Лили и не искат да си ползват кода, защото са им сърдити. Ако някой е супер афектиран от черния петък на Лили и на инат не иска да си ползва кода, да ми пише на лично съобщение да не изгърми напразно кода 😂 Аз нямам претенции дали ще изпълнят цялата поръчка, на -50% и 5 неща да дойдат от 10, пак ще съм доволна. 😁 Но съм сигурна, че никой няма да си го даде. 😂

Ами като имам предвид включванията ти в темата с цел заяждане и тролене на недоволните от Лили, аз не бих ти изпратила никакъв код - това, ако Лили вземат, че ми изпратят, което ме съмнява де. Със сигурност няма да ползвам такъв код, ама и да го подарявам на потребител, който вкарва само конфликти в темата - няма начин.

# 3 685
  • Sofia
  • Мнения: 6 791
Получих си "промо код" за намаление в размер на 50% за следваща поръчка от електронния магазин на „Лили Дрогерие“ ЕООД . Срокът за поръчки е от 20.01.22 до 31.03.22 г. Ще видим до тогава.....може и да се възползвам, но горчивината от отказаната поръчки си остава.....

# 3 686
  • Мнения: 42 423
И аз искам код - ако някой реши, може да ми пише на лично Simple Smile Малко хора във форума не могат да ми пишат, но пък предполагам, че точно те няма да се засилят да ми подаряват код...

# 3 687
  • Мнения: 1 160
О, аз ще го ползвам кода - ще порчам един пакет тоалетна хартия и ще им го изпратя в централата с послание да си избършат *адниците, че хубаво се о*раха покрай кампанията за ЧП.
Съмнявам се, че ще е останало нещо друго на сайта им, което да искам да поръчам.

# 3 688
  • Мнения: 703
О, аз ще го ползвам кода - ще порчам един пакет тоалетна хартия и ще им го изпратя в централата с послание да си избършат *адниците, че хубаво се о*раха покрай кампанията за ЧП.
Съмнявам се, че ще е останало нещо друго на сайта им, което да искам да поръчам.
Намалението не важи за тоалетна хартия. Joy Ще трябва да й платиш редовната цена. Stuck Out Tongue Winking Eye

# 3 689
  • Мнения: 1 208
Аз бих искала код, ако някой няма да го ползва.

Общи условия

Активация на акаунт