Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 236 937
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 690
  • София
  • Мнения: 11 151
Благодаря, че писахте и аз имам код! Супер доволна съм от Лили, ще поръчам продуктите, които ми трябват, а бях забравила.

# 3 691
  • Мнения: 1 525
Аз бях от малкото потребители тук, които на 4-тия ден си получих цялата поръчка от Лили без липси. Няй-вероятно се дължи на факта, че като пълна кукувица поръчах в 02:30ч.  Това не ми попречи да остана супер разочарована от прочетеното тук - вече цял месец драми. Честно казано не бих поръчала втори път от тях. Дори да е с наложен платеж, ако поръчам повече неща и има липси, а не са отразени в сумата, после ще трябва да се разправям седмици сигурно - мерси!
Постоянно някъде има намаления, промоции, кодове. Чак толкова да се занимавам с този бъгав сайт, няма нужда.
И искрено се надявам всичко това да е от некадърност, а не опит за измама от тяхна страна.

# 3 692
  • Мнения: 12 987
Преди много не си искахте кода за -50%, а вече всички ще си го ползват. Язък за многото мрънкане в предходните страници! Grinning

# 3 693
  • Мнения: 22 244
Преди много не си искахте кода за -50%, а вече всички ще си го ползват. Язък за многото мрънкане в предходните страници! Grinning

Не всички, четете я тази тема.
Голям зор имате няколко човека да предизвиквате конфликти и дрязги, направо ви се чудя.

# 3 694
  • Мнения: 12 987
EmmaT, зор!? Смешно е когато някой не е на мнението на повечето от вас да се нарича "трол" или да бъде обвиняван, че "предизвиквате конфликти и дрязги". И не ми отговаряйте, няма да ви прочета! Simple Smile

# 3 695
  • Мнения: 22 244
EmmaT, зор!? Смешно е когато някой не е на мнението на повечето от вас да се нарича "трол" или да бъде обвиняван, че "предизвиквате конфликти и дрязги". И не ми отговаряйте, няма да ви прочета! Simple Smile

Има си начин да изразиш мнение и без да провокираш потребителите, които не са ти на акъла - в случая не са доволни от Лилли.

Подчертаното е точно тролене:

Преди много не си искахте кода за -50%, а вече всички ще си го ползват. Язък за многото мрънкане в предходните страници! Grinning

# 3 696
  • Мнения: 4 992
Аз също бих се зарадвала на код от Лили, ако на някого му е излишен.
Останах доволна от Лили, така че бих пазарувала пак от там.

# 3 697
  • Мнения: 3 318
Ако някой няма да си ползва кода за 50% от Лили, нареждам се и аз като желаещ. Стига да не е обвързан с мейл или профил по някакъв начин.

# 3 698
  • Мнения: 5 421
Simple Smile Дами, имат на много , да кажем - хиляди, абонати да разпращат кодове, може вашите да ги получите до края на деня.
Важното е , че са започнали да поправят положението. Действат хората, измиват срама. Аз няма да ги плюя, все пак моят втори кашон се намери и го получих заедно с първия, е, преди това трябваше да ги щурмувам отвсякъде, че да ме забележат...,та, никой от пишещите в темата "не се похвали " Simple Smile със случай като моя, демек - моят е "уникален" един вид Grinning
Имам код, сега, не знам той уникален ли е или мотамо повтаря вашите, някакви букви и цифри в редичка е.

# 3 699
  • Мнения: 1 691
А аз пък бих се зарадвала някой да ми прати дермокозметиката, която е получил и е изчерпал наличността за такива будали като мен, които са си направили поръчките още в 1 през нощта.

# 3 700
  • Мнения: 33 808
Получих код и ще пазарувам на спокойствие.

# 3 701
  • Мнения: 5 421
Лайка, пиши , ако по твоя случай има благоприятно развитие, т.е.ако са уважили жалбата ти или са ти пратили обяснение от Лили плюс някаква възможност за компенсиране за неполучената козметика.
И аз твърдя, че редът на пускане на поръчките трябваше да се зачете.  И сега има потребители хем с получени две или три поръки И с код, същевременно има такива БЕЗ получена поръчка, също и такива , които предплатиха, не получиха и може още да чакат парите си...случаи много, кашотина и несправедливост, няма как да няма и огорчение. Що се отнася до справедливостта - с вас съм.
А относно наличности м.януари-март - не съм оптимист , че като се юрнат почти десет хиляди клиенти да поръчват, то пак ще стане една ...

# 3 702
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 662
Преди много не си искахте кода за -50%, а вече всички ще си го ползват. Язък за многото мрънкане в предходните страници! Grinning
Голям мазохизъм Ви гони, щом толкова Ви пречи мрънкането и не сте се отписала от темата.

# 3 703
  • Мнения: 1 567
Ако някой не си иска кода от Лили, бих го ползвала Sweat Smile
Въпреки липсата на неща от поръчките ми, останах доволна. За в бъдеще пак ще пазарувам от там, ако нещо е изгодно. Разбира се, не ми стана приятно, че някои неща не бяха пратени, имах късмет че не бяха толкова важни.
С тези кодове, смятам че е добър жест от тяхна страна, а и с дълъг срок.

# 3 704
  • Мнения: 2 474
Лили и с кодовете го карат по метода с кристалната топка. И аз съм ощетена и ми няма половината поръчка, предплатена, поръчана рано сутринта, пък нямам код. Не че ще го ползвам, но все пак Grinning Можеше някоя от вас да зарадвам.

Общи условия

Активация на акаунт