Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 236 929
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 705
  • Мнения: 20 947
И аз получих кода и както писах и преди, смятам да го ползвам, дано да има какво да поръчам, че нямам много надежди за наличностите 😎
Чудя се как да постъпя, в началото или към края на посоченият период да го ползвам.

# 3 706
  • Сливен
  • Мнения: 4 760
Аз пък съм на мнение,че тези които си получиха всички поръчки не трябва да получат код.Нали тези кодове трябва да са един вид компенсация за изцяло или частично неполучени поръчки.

# 3 707
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 661
Че кой е получил всичко, че и код? Аз не получих всичко, но и код нямам. Което е нормално, големите и важни неща пристигнаха. Липсваха броени артикули на ниска стойност. Със сигурност ще следя за намаления, ако продуктите трайно ми харесат.

# 3 708
  • Мнения: 1 159
Здравейте, ако някой е получил код от лили за 50% и не смята да го използва, моля да ми пише на лс🤗

# 3 709
  • Мнения: 635
И аз получих кода си и смятам да го ползвам.
Лайка ако искаш пиши на лс кои кремове искаш и ще ги поръчам с моята поръчка.

# 3 710
  • Мнения: 327
И аз се нареждам,ако някой няма да си ползва кода,много ще се радвам да го оползотворя.

# 3 711
  • Мнения: 1 691
Сутринта ми звънна много мила дама от Лили (нищо общо с предишния служител, който ми отказа поръчката) и ми изброи четири продукта, които липсват.
Попита ме какво предпочитам- дали да ми изпратят поръчката с липсващите продукти или да изчакам след празниците, когато ще ми я изпратят цялата.
Казах, че ще чакам.
На въпрос защо има липси, при положение, че поръчката ми е една от първите направени, а други поръчки след моята са изпълнени, не можа да ми отговори.
Каза, че вероятно погрешка са изтеглени количества към магазинна мрежа. Казах им да си дръпнат количествата, които са изписали по погрешка и да ми изпратят поръчката в цялост.
Дадох им съвет да наложат ограничение на сумата на поръчката, която може да се поръча с код, за да не влязат отново в приключение.

# 3 712
  • Мнения: 5 421
E, това е някакво развитие, дано след месец да могат да изпратят всичко и да няма изненади. И да не те забравят най-вече.
 Да разбирам ли, че отзивчивостта им е резултат от пуснатата жалба? Или те от само себе си те забелязаха и ти отговориха?

Това с ограничението е разумно.
Иначе пак няма да има наличности.
      …….....................

Какво стана с поръчката за над 500 лв.?
Тя получена ли е?

# 3 713
  • Мнения: 1 547
Недоумявам как един месец спаха и сега последните два работни дни се разработиха. Според мен е умишлено.

# 3 714
  • Мнения: 1 691
Не са споменавали нищо за жалбата.
И други потребителки похвалиха любезността на служители, с които са комуникирали, та според мен си е до това на кой служител ще попаднеш.

# 3 715
  • Мнения: 9 215
И аз получих кода и смятам да си го ползвам. Даже се радвам, че така стана. Ще си разгледам на спокойствие и ще си обмисля какво искам.

# 3 716
  • Варна
  • Мнения: 11 353
Искам и аз код 🤪😜

# 3 717
  • София
  • Мнения: 6 598
Ох, и аз, ама опашката стана дълга. Blush  В интерес на истината, аз не мога да се оплача от Лили, но и не съм поръчвала дермокозметика. Опитват се хората да компенсират недоволните, което е чудесно. Дано да не се откажат за догодина, макар да не съм оптимист.

# 3 718
  • Мнения: 1 056
Защо да се отказват...аз мисля, че ЧП на Лили беше супер и съм сигурна, че има много като мен..
В крайна сметка, за тези които получиха поръчките си с липса на една паста за зъби и два душ гела е съвсем нормално..навсякъде и всичко по принцип е до ИЗЧЕРПВАНЕ на количеството и това ОБЯВЕНО.
 А както чета, май в  крайна сметка повечето си получиха пратките и то с малки липси..
За догодина  Ще си организират нещата, в това число и складовата наличност, по добре и всичко ще бъде ток..
И въпреки че темата е за пазаруване, аз ще си позволя пак да Пожелая Весели празници на всички 🙂

# 3 719
  • Мнения: 7 114
Ако си пооправят сайта и си обработват поръчките по ред на номерата, а не едно съм гьотере, според мен ще имат още повече успех.
Точно защото по принцип всичко е до изчерпване, доста хора си направихме поръчките през нощта/рано сутрин, а ги получихме пет дена след хора поръчали вечерта на 26-ти. Една потребителка писа тук, че тя не е получила нещо си, понеже било изчерпано, а колежката на съседното бюро го получила, въпреки че поръчала часове след нея. Това не е в реда на нещата.
Иначе мен не ме бърка да чакам - като са обявени 15 дни, нека са 15. Но и като е обявено прословутото до изчерпване, да не почват поръчките в обратен ред.

Общи условия

Активация на акаунт