Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 212
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 135
  • Мнения: 2 585
Вероятно просто към момента на изпращане ги е нямало. Все пак има някакво техническо време за подготовка на практика. На мен ми се вижда напълно нормално.

# 3 136
  • Мнения: 5 300
Аз не виждам нищо нормално половината поръчки да са с липси. Хубава работа, ама българска...

# 3 137
  • Мнения: 3 126
Да, аз още като писах първия път на тема Лили го споменах,че доста им куца всичко, нежелание за работа на продавачките, незаинтересовани за промоции и наличности, неподредено...може би в някои е по-добре, но това ми се наби на очи още при първите ми 5-6 пазарувания ...и си останах на ДМ само.
Наистина това,че някой като мен и Бобчи му е точно всичко хич не би ме топлило ако изгоря с толкова пари, барабар с това и да се разправям по празниците, по пандемии и зима с някви тъпотии и жалби вместо с кеф да се мацоткаш, къпеш и глезиш...
Кофти работа, не го очаквах чак пък толкова.То по-добре да бяха отказали поръчките, но да има такива жестоки разминавания, ами то парите не ги берем по дърветата я.

# 3 138
  • Мнения: 1 693
Вероятно просто към момента на изпращане ги е нямало. Все пак има някакво техническо време за подготовка на практика. На мен ми се вижда напълно нормално.
А на мен не. При положение, че се оправдават с дългия срок за обработка на поръчките, защото чакали доставка на продукти.

# 3 139
  • Мнения: 2 585
Ако в общите им условия е посочено, че при изчерпана наличност пратката се изпраща без съответния продукт и потребителя се съгласява с това е напълно нормално и законно. Друг е въпроса, че ние като потребители често не четем, а и че е неприятно да получиш пратка с липси.

Със сигурност имат нужда да подобрят системата си. Те вероятно при поръчка онлайн не се съобразява със складовата им наличност и в един момент се оказва, че няма за всички…
Аз исках да поръчам от тях главно препарати, но ме отказа високата доставка - излизаше ми 7,90. Вижда ми се прекалено скъпо..

# 3 140
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 695
Нормално е да има липси. Не е нормално да не те уведомят как ще ти върнат парите, както и да плащаш неща, които не си получил. Като цяло комуникацията и организацията са много зле.

# 3 141
  • Мнения: 3 126
Скъпо е,да
Аз предполагам,че като дръпна чертата 8лв доставка няма да имам голяма отстъпка в цената на нещата,които взех, но не ми се занимава с математика ,хаха
Заредих рафтовете си с козметика и санитарии поне за 4-5 месеца

# 3 142
  • Мнения: 76 597
Аз се намацках с кремчето, мазнах и фон дьо тен малко Joy
Боичките са тук, слава богу.
Чакам първата поръчка , още я няма по трасето, а тя е с повече продукти, тежки, по-належащи. Втората я пуснах само защото исках още бои за коса, а можеше само 3 бр в една поръчка.
Та първата ми е основната, не знам дали ще дойде. Дано.

# 3 143
  • София
  • Мнения: 2 383
Когато при онлайн поръчка по време на акция се изчерпа някой продукт, от съответния сайт винаги са  ме уведомявали за това с имейл предварително.
Безобразие е да изпращат просто така, без да уведомят и без да извадят от сумата парите за доставката. Според мен поради наближаващия край на срока от 15 работни дни са почнали да изпращат всички поръчки, независимо колко от нещата имат в наличност. Така реално са си спазили срока.
Аз също не съм получила още нищо, но ако получа СМС за по-малка сума изобщо няма да си правя труда да ходя до Спиди и да се разправям.

# 3 144
  • София
  • Мнения: 759
За следващата година трябва да си оправят сайта да отчита правилно наличностите. И да направят ограничение по 1-2бр от един профил. Някой по-назад беше писал, че си е поръчал 12-13 бои за коса. Това намаление не е за търговци, за да се поръчват такива количества и да не стигат за останалите клиенти. Сигурна съм, че въпреки неуредиците, догодина пак ще си поръчате, особено ако пак намалението е с -50%, защото има и много доволни потребители.

# 3 145
  • Мнения: 76 597
Ограничение имаше! До три броя от артикул в една поръчка. Аз за това пуснах две поръчки. С кое пък ощетявам някого...

# 3 146
  • София
  • Мнения: 2 443
Не искам да заемам позицията на адвокат на Лили, но не само при тях се оказа драма ЧП. Аз още си мрънкам за платеното Уайкики. Явно за такава голяма кампания си трябва доста добър ресурс, подготовка предварително и добра организация. Очевидно куцат нещата и това доста разваля хубавия иначе предпразничен период, когато вместо с вълнение да опаковаме подаръци и да се насладим на намалени стоки, стоим в неведение ще ги получим ли изобщо и кога. Не ми е приятно да съм опитно зайче на онлайн магазините, губят ми доверието.

# 3 147
  • Бургас
  • Мнения: 5 814
Джиджи, то си имаше ограничение и сега - 3 броя от продукт. Аз исках повече бройки от моята боя за коса и съответно пуснах 2 поръчки с по 3 бои във всяка.

# 3 148
  • Мнения: 50 944
Дори Уайкики не са ми правили така номер. Не, дори някакви случайни лица от фейсбук не са ми правили такъв номер. Абсолютно непрофесионално и неприемливо. Соня, интересно къде в общите условия виждаш тези неща и кк си доволна Simple Smile. Но хора разни
Дори и да го пише вече случайно в общите условия, значи хептен никога повече няма да поръчам от Лили. Аз казах, че съм адски лесен клиент. Някое подаръче, добро отношение, нещичко, и веднага се зарибявам, а и поръчвам ли поръчвам импулсивно. Ми, дори мен Лили изпускат и отказват. Странна реклама.

# 3 149
  • Мнения: 14 494
Дали е възможно кражбата на продуктите да е станала след като от Лили са ги изпратили?

Общи условия

Активация на акаунт