Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 179
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 165
  • Мнения: 12
Привет дами. Чета ви от доста време и следя темата с поръчките от Лили, та и аз да се включа.

Направих общо 4 поръчки, 2 от тях дойдоха без проблеми, но току-що получих известие от Спиди за третата, която според НП е за 148лв, а цялата поръчка е 230лв без доставката. Това потвърждава безобразието и разочарованието у всички нас. Веднага писах мейл на shop@lillydrogerie.bg, тъй като телефоните не се вдигат, съветвам ви да направите същото. Да не коментирам, че има и парфюм за коледен подарък, та ако точно него са пропуснали, не ги чака нищо добро.

Отделно, последната поръчка е на стойност 390лв (знам, че е лудост, нещата са за роднини и възрастни хора), та тръпна сега в очакване с колко ще отрежат и тази поръчка.

Последна редакция: вт, 14 дек 2021, 15:33 от snooky

# 3 166
  • Мнения: 839
Сега ми пристигна пратката. Както писах и по- рано, за по- малко пари е, от колкото съм я пуснала- 30лв разлика. Всичко е прилично опаковано. По касова бележка всичко си отговаря,платих с наложен платеж. Въпреки всичко, както писахте вече, добър замисъл лошо изпълнение. Човек вемсто да се зарадва, да трепери какво го чака, не си е работа.

# 3 167
  • Мнения: 5 421
На коментара за боите - не съм съгласна - боите не са един и същи вид,не са на  една и съща марка и не са един и същи нюанс, не са за един човек, а за трима. Също и маслата на Ривана - не са еднакви, както и превръзките или пастите зъби, така че правилото да са до 3 броя от артикул е спазено, също и че не са с търговска цел, а за лично ползване от членовете на едно семейство. Също така,  измествате фокуса в коментарите ви в друга посока- оневиняване на търговеца, но забравяте, че по касов бон/КБ/ тези стоки са начислени за плащане от мен. Хем уж нямам право на 12 бои, предназначени за мен, дъщеря ми и майка ми, хем ДА ГИ ПЛАТЯ, без да ги получа. И не са само боите, далеч не са само те.
Ако на нещо нямам право- системата да ме спре или пък ако не спре, при събирането на поръчката те да дадат реален касов бон и наложен платеж,  съответни на пратеното.
То и аз мога да обява , че продавам телевизор, а да пратя транзистор и да искам 1200 лв. за него-примерно. И после да ям бой - примерно. И да се оправдавам, че бързам, че съм заета и че съм не знам още какво. Несериозно е.

# 3 168
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 693
Сега ми пристигна пратката. Както писах и по- рано, за по- малко пари е, от колкото съм я пуснала- 30лв разлика. Всичко е прилично опаковано. По касова бележка всичко си отговаря,платих с наложен платеж. Въпреки всичко, както писахте вече, добър замисъл лошо изпълнение. Човек вемсто да се зарадва, да трепери какво го чака, не си е работа.
Какво липсва? Не, че има значение, ама лаф да става. Аз вече нищо не чакам, ако дойде нещо - дойде, ако не - в петък ще си напазарувам необходимото.

# 3 169
  • Мнения: 3 231
Аз утре ще получа втората си поръчка, като наложения платеж е с 20лв по-малко. Първата поръчка получих без липси миналата седмица.

# 3 170
  • Мнения: 839
Mimi, предимно джунджурии като лак за нокти, спирала, четки за зъби, очна линия ...и другите ги позабравих в момента. Не ми е фатално, защото не съм поръчала от този вид висок клас. Кремовете които исках да пробвам са в пратката, също лореал промо комплекта кремове за лице ( за майка ми) и те са там. Сега се сещам, че и пуснах и тоалетна вода на сваровски, но тя липсва. Руж на буржоа също и пуснах, че тя иначе няма да даде, за руж 20лв - той си е наличен, а аз исках да пробвам на уибо, който излизаше 2.5лв- той липсва, но не ми е фатално. Важното е че по скъпите продукти, където си струват намалението са тук. Тампони за грим имам само 1бр а бях поръчала 3 бр

# 3 171
  • София
  • Мнения: 840
Скрит текст:
'л. 31. При получаване на стоката на Клиента се предоставят и следните документи: оригинална фактура с включен ДДС (при изразено желание от страна на Клиента при извършване на заявката), касова бележка, товарителница;

Чл. 32. (1) Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от Доставчика чрез куриер и ако стоката не съответства на поръчката, куриерът съставя нарочен протокол, в който отбелязва несъответствието, да уведоми за това незабавно Доставчика.

(2) Ако Клиентът не уведоми куриера съгласно ал. 1, стоката се смята за одобрена като съответстваща на изискванията, освен за скрити недостатъци. За Клиенти, имащи качеството потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, се прилагат разпоредбите и сроковете, регламентирани в Закона за защита на потребителите.

(3) В случай на упражняване на право на отказ от договора за доставки по ал. 1, разходите по връщането на стоките са за сметка на Клиента.

 от тук
https://shop.lillydrogerie.bg/terms

Куриерът СЪСТАВЯ ПРОТОКОЛ.  Да не се правят на ощипани спиди.
За жалост, когато куриер ти откаже протокол, остава ти опцията да се биеш с него, друга няма. С интерлогистика така съм се карала, доставяха от икея, при същите условия-да прегледам, иначе ако има липси, после не мога да възразявам. Няма оправия. Описах ги на икея после, но нервите кой да ми върне.
Много полезно припомняне Тета, благодаря.
Вчера писах че Лилито се свързаха да ми кажат че един от двата поръчани и платени от мен с карта дермокрема ги няма. НО в поръчката ми след това изписва, че и двата са експедирани.
Днес пристига поръчката при получателя, който съм инструктирала да предгледа пратката преди да приеме. Спиди казва, аа няма преглед за вашата пратка, не може да я преглеждате. Вземате или отказвате. Майка ми в случая я приема, и се оказва, че вътре са и двата крема, не само единия както ми каза девойчето което ми звънна по телефона.
В случая развръзката е добра, ама за моята друга неизпратена поръчка със две страници артикули, ако не ми разрешат преглед, как да я взема на добра воля и да платя наложения платеж...
Дали пък платените с карта поръчки да са без преглед, а наложения платеж да е С преглед?

# 3 172
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 693
Това го каза днес и друг потребител. Платените поръчки с КАРТА са БЕЗ преглед. Тези с НАЛОЖЕН платеж - С преглед. Логиката е НУЛЕВА.

# 3 173
  • София
  • Мнения: 840
Това го каза днес и друг потребител. Платените поръчки с КАРТА са БЕЗ преглед. Тези с НАЛОЖЕН платеж - С преглед. Логиката е НУЛЕВА.
Логиката е Лили стайл, всехми им парите, да се оправят, каквото такова. Тъй де, платили си да пият една студена вода евентуално подарък от Лили за коледа.

# 3 174
  • Мнения: 1 160
Това са абсолютни безобразия! Редно е да излязат с някакво изявление в сайта им, соц.медии  как смятат да компенсират хората.

Да похваля Гален - вчера поръчах и утре пратката ми е в офис на Спиди.
Яд ме е, че се подведох по Лили и не си поръчах от Гален или друга аптека на ЧП, ама това ще ми е за урок.

# 3 175
  • Мнения: 76 582
Ако няма преглед..плащате и отваряте на каса. Ако има разминаване- настоявате за протокол.

# 3 176
  • Мнения: 1 882
Кремовете които исках да пробвам са в пратката, също лореал промо комплекта кремове за лице ( за майка ми) и те са там.
Кремовете на Loreal Hyaluron specialist ли е промо комплекта и с какви цифри започва поръчката ви? Че при мен в 39ххх тези кремове не са пратени.

# 3 177
  • Мнения: 839
Не. Loreal Revitalift Laser Renew са. Отделно пуснах и околоочния. И моята първа пратка почва с 39ххх. От Loreal Hyaluron specialist мисля, че за мен съм пуснала околочен само и е пристигнал.

# 3 178
  • Мнения: 3 126
Да.Гален са супер точни.
Пак ще ги следя тях.

# 3 179
  • Мнения: 1 060
Има ли тема да Комсед
Не откривам на търсачката
Иска ми се..евентуално код за отстъпка...ако има някой...
Благодаря предварително

Общи условия

Активация на акаунт