Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 165
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 195
  • Пловдив
  • Мнения: 1 813
Нека някой да постне отново сайта за жалби, моля!
https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal

# 3 196
  • Мнения: 33 829
Не съм получила нищо още от Лили.

# 3 197
  • Мнения: 42 497
Аз поръчах неща от Дисни колекцията на Катрис и Есенс - с отстъпката и доставката от 2 лв ("безплатна") са на приемлива цена - от Пинк Панда и Додис излизат по-скъпо (същите неща).

Ето КЗП, но те обикновено обръщат внимание на жалбата, когато нещо е платено. За такива липсващи продукти, които не са заплатени, сигурно няма да направят нищо: https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal

# 3 198
  • Мнения: 14 493
Получих поръчката от Лили до автомат с НП.  Липсваха паста за зъби 2 бр, лак Вибо, пробиотик, тампони за грим. Бяха ми ги намалили от цената, не са ми толкова важни 😉 всичко останало вкл и дермокозметиката на Ла Рош и Uriage е налице.

Последна редакция: вт, 14 дек 2021, 20:15 от amini

# 3 199
  • Мнения: 681
Аз поръчах неща от Дисни колекцията на Катрис и Есенс - с отстъпката и доставката от 2 лв ("безплатна") са на приемлива цена - от Пинк Панда и Додис излизат по-скъпо (същите неща).

Ето КЗП, но те обикновено обръщат внимание на жалбата, когато нещо е платено. За такива липсващи продукти, които не са заплатени, сигурно няма да направят нищо: https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal

Благодаря за линка!
След като май стотици вече са по схемата “изпращаме каквото има, без поздрави - Лили”, си заслужава да се понапускат жалби. Все пак, те си управляват сайта и това да е адекватен, щом са решили да правят ЧП.

# 3 200
  • Мнения: 703
Когато, ако, получа някаква пратка от тях (защото в сайта им вече няма нищо от това, което съм поръчала), мисля да я подържа максимално дълго време в Спиди. И все пак, за да не размотавам Спиди, които нямат вина, ще им кажа че ще отида да си я взема след седмица. После да им я връщат. Заради мизерниците Лили изгубих много време, ще губя сега още, ще загубя и много пари, а нервите... Така няма да ги оставя. Където мога ще ги очерня и до където мога ще пусна жалби. А вече, дори нещо с 90% намаление да ми го предлагат, няма да им се вържа на цига....те номера. Ако може нищо да не ми пращат, само едни 200-300 лв, за да си купя на редовни цени това, което пропуснах от всички магазини и аптеки, заради тях.

# 3 201
  • Мнения: 5 009
Аз пък си ги прибрах и скътах на сигурно, че и без Лили имах достатъчно кремове да се омажа от глава до пети...
И бои имах, предната седмица бях опустошила една отстъпка за рожден ден в ДМ, но взех още едничка, ей така, да има в склада.

Аз съм от доволните, но при мен всичко беше точно. Нямах преглед (платих с карта), но момичетата в офиса ми позволиха да я прегледам, когато споменах, че според условията на сайта не мога да предявя рекламация, ако не прегледам при получаване. Направо съчувствам на момичетата с объркани поръчки - пишете как се е развил казусът, ако не заключат темата дотогава - ще е от полза за всички ни да знаем как да действаме при подобен случай.

Последна редакция: вт, 14 дек 2021, 20:38 от Дидичка

# 3 202
  • Мнения: 50 944
Поразгледах аптеките и поръчах, тук шампоан 400 млн за 200, там комплект, закърпих положението с дермокозметиката. Даже по-добре от Лили. Ще видя какво ще пратят. Ако пратят нещо.
Не се отчайвайте, има тук там оферти, януари също ще има, но вече времето за доставка намаля и може да не стане до празниците

# 3 203
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 691
Аз в събота си чакам крема от Америка поръчан 3 дни след Лили, който пътува с превозвач към БГ от Англия. Даже не бях сигурна ще получа ли нещо, а то ще дойде бързо, бързо.

# 3 204
  • Бургас
  • Мнения: 5 814
Имам ъпдейт относно Лили аз. След като нямам отговор на няколкото мейла с данни относно дублираната поръчка (не заради мен, а заради увисналия сайт), която ми анулираха след също няколко писания и телефонен разговор, ми писна да чакам обещаното уж връщане на парите. Нови мейли и отговор - тц. Телефон - никой не отговаря. Пари  върнати нито в картовата сметка, нито в другата, която им изпратих. Днес пробвах и през страницата им във ФБ, като отново описах всичко и зададох кротко въпроса дали е нужно да ползвам "онази" форма към онлайн решаването на спорове... Този път не само ми отговориха, не само се извиниха и обещаха днес да преведат парите, ами и вече са осчетоводени от банката ми! Та  явно повече писане и напомняне, че ако е нужно дори заплашване или директно подаване на сигнал. Не към КЗП, защото не става въпрос за българска фирма, а към европейската алтернатива, към която имат линк директно в сайта си Wink


Камея, далеч съм от мисълта да гледам и броя кой какво си е купил и защо, не оставай с грешно впечатление. Уточних че моите бои са си само по 3, защото наистина има ограничение за брой еднакви артикули, а някой в темата не знаеше. Аз ползвам силно специфичен цвят, така че боята ми е точно определен номер на точно определена марка Wink Кой какво си е поръчал и защо, си е негова работа, и на всеки му е неприятна цялата тази недообмислена чернопетъчна акция на Лили, която тръгна точно от Осанна, до Разпни го, както се казва. Дано всичко се разреши в крайна сметка и всеки да получи каквото е поръчал и/или парите, които му дължат!

# 3 205
  • Мнения: 5 421
Брадата, визирах поста на gigi91, мисля, че това беше никът.

# 3 206
  • Мнения: 1 177
Как така нещата пристигат без опция преглед, като са платени предварително? В сайта им пише, цитирам:
 "Всички продукти от нашия асортимент пристигат при вас, с опция „преглед“."
Почва да ме хваща яд, че ппръчах и платих предварително. Май ще ги търся, за да отказвам поръчката докато още стои необработена. Има ли вариант да разберем какво имат налично и какво не, за да знаем заслужават ли си парите за доставка и нервите или не?

# 3 207
  • Мнения: 3 286
Поръчката от Лили си я взех преди седмица. Имаше опция за преглед и тест. Бях поръчала неща за 56 лв. Според касовия бон платих 50. Бяха ми сложили само една паста за зъби вместо три. Не знам дали са липсвали или е тяхна грешка, но поне не бяха калкулирани в цената. Пратката беше с наложен платеж.

Сега имам разправии със Спиди заради пратка от Уайкики. Явно са объркали стикерите с баркода и при мен е дошла пратка на друга жена... 🥴

# 3 208
  • Мнения: 15 274
Аз в събота си чакам крема от Америка поръчан 3 дни след Лили, който пътува с превозвач към БГ от Англия. Даже не бях сигурна ще получа ли нещо, а то ще дойде бързо, бързо.

Кой е крема, че ми е интересно чак от щатите да поръчваш един крем?

# 3 209
  • Пловдив
  • Мнения: 1 154
Аз да похваля Озон. На единия ден поръчах, на другия ден нещата бяха в офис на Спиди. Със сигурност и те имат много поръчки, но се справят.
 Лилиту тотално ме загубиха като клиент. КЗП дано ги санкционират. Аз лично ще подам жалба, ако не дойдат нещата до петък.

Общи условия

Активация на акаунт