Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 112
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 285
  • София
  • Мнения: 1 904
Ако някой не си иска кода за 50% отсъпка, кандидатирам се за него Simple Smile
Втора кандидатура ме бройте
Според мен,би било добре Лили да упоменат в сайта ,че не гарантират наличност към момента на изпълнение на поръчката.Аз не видях такова нещо,а го има в други магазини.Съвсем логично е при големи намаления да има изчерпване на наличности,но да бяха предупредили.

Логично е, но питах по какъв ред си изпълняват поръчките. Казаха ми по ред на постъпване, казвам тогава защо колежката, която поръча следобяд има доставка пълна, а аз нямам дето поръчах преди обяд? Като е по ред на постъпване и имаме почти еднакви неща в поръчките....не можели да кажат. Еми, като не могат да не правят промоции.

# 3 286
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 240
Имам имейл от Уайкики за отказана поръчка. Компенсират ме с - 10%, важащи за следващите 7 дни. Смешници.

# 3 287
  • Варна
  • Мнения: 1 560
И аз с отказана първа поръчка, втората с неща за мъжа и детето си я получих отдавна. Кода -50% ще е само за онлайн магазина, няма да важи за физически магазини - питах специално.
Дали пък, тъй като изтичат 15 раб. дни от поръчките и затова така масово ги отказват...?

# 3 288
  • varna
  • Мнения: 594
Миналата седмица имах обаждане от Лили, че не могат да изпълнят част от поръчката. Питаха ме дали да я канселират цялата, отказах. Казах им да пращат останалото, днес ми се обадиха, че нямат нищо налично от моята поръчка. Загубиха ме като клиент.

# 3 289
  • Варна
  • Мнения: 634
Този апел с толерантността ме разби. Прецакват ни всички планове и накрая да влезем в положение?!. 3 поръчки чаках от различни магазини. 2 вече ги отказаха. 3тата и тя май натам отива. Сега трябва за 1 седмица да скалъпя нови подаръци и да ги платя на ненамалени цени. Т.е. квото успея да купя след раб.време за отбиване на номера. Найс, а?! Каква толерантност?!

А, хората, които са платили онлайн и са затворили едни 100-200-300 лв може да си ги получат обратно след Коледа и НГ. Може да не могат да извадят кеш още толкова х2, за да купят наново подаръци и/или належащи за себе си неща
И мен ме разби това с толерантността, на 26.11 съм поръчала и платила с карта, взели са ми 65 лв., колко точно да ги чакам? Нито са ме потърсили, нито ми отговарят на имейли и обаждания. Поръчката вече изобщо не ме интересува, искам само да знам как и кога ще ми върнат парите.
Съчувствам на хората които са платили с карта много по-големи суми от моята, наистина.

# 3 290
  • Мнения: 2 680
Аз не очаквах чак такава тотална излагация, честно. Дори от Лили. Обясненията са си обяснения, нелоялните практики са си нелоялни практики.

# 3 291
  • Мнения: 1 057
Обадиха ми се от Лили да ми кажат, че няма да изпълнят поръчката, въобще не ги изслушах за отстъпки и т.н., вече пуснах жалба в КЗП, дори да не ми изпратят продуктите, дано поне се научат как се прави онлайн търговия.

# 3 292
  • Мнения: 234
На и на мен ми звъннаха преди малко . Поръчах неща за около 150-160 лв , но получавам съобщение за около 90 . Имах два комплекта четки от  Real technique  , които съм почти сигурна  , че липсват и за това си ги поръчах от намаленията на нотино  и вече са при мен.  Другото са скрабове , неща за вана и продукти на Доори от които сигурно пак липсват 3-4 неща щом сумата е наполовина .  Звъннах на посоченият телефон на лили да попитам за повече подробности нямала идея. Имала съм два варянта или да откажа поръчката или да я взема и да им пратя имейл с касовата бележка за да може евентуално колегите да изпратят липсващите продукти или да ме компенсират .  Тя би ме посъветвала да си ги взема . Поръчката е направена на 26. 13 ч . Не ми е проблем , че част от нещата ги няма  а че им звънях два пъти да попитам  какво става с поръчката и  дали ще се наложи да откажа продукт . Не всичко било наред .

# 3 293
  • Мнения: 3 570
И на мен се обадиха. Отидоха ми маслата за мазане на корема 🤣 Толкоз пък да са се изчерпали всички работи не вярвам.

# 3 294
  • Мнения: 20 960
И на мен ми звъннаха, че няма да си получа втората поръчка, ще получа код за 50% отстъпка. Кот такоа, пак е нещо.

# 3 295
  • Мнения: 33 822
И на мен ми се обадиха за ваучер. Казах им чудесно, ще се възползвам с радост, но искам точно дермокозметиката, която съм поръчала, иначе ще пусна жалби навсякъде. Замълча жената отсреща продължително и ме попита за точен имейл буква по буква.

# 3 296
  • Мнения: 76 545
По закон срокът за връщане на парите е мисля 14 дена.

# 3 297
  • Мнения: 339
Извинявам се за спама, но някой да е поръчвал от Спрт депо. Исках да направя поръчка, но ми дава възможност само за плащане с карта, не и с наложен платеж. А от собствен опит знам, че системата им не се актуализира своевременно и има опасност да поръчам и платя продукт, който не е наличен. След това не ми се разправя да си чакам обратно парите за неналичните артикули.
Та се чудех дали са променили условията си и може да се поръчва само с предварително плащане или аз нещо не мога да се ориентирам как да пусна поръчката с наложен платеж.

# 3 298
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 680
Имаш ли регистрация или поръчваш като гост?

# 3 299
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 1 686
Айде и на мен ми се обадиха. Не съм поръчвала нищо специално, но явно няма налично. Някой назад питаше кога са пускани отказаните поръчки, аз пуснах моята 8:30 сутринта. Поне сега ще мога да обмисля по-добре следващата. Доволна съм от това, че ще има код, но моите неща не ми бяха спешни. Ако са били неща за празниците обаче, изобщо не е приятно..

Общи условия

Активация на акаунт