Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 109
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 300
  • Мнения: 50 944
Едната поръчка с един продукт канселираха, ок
Питам за другата -те били само кол център. Ок. Какво да крещя на жената. Написах им мейл и съобщение в Месинджър
Може да драсна и във фейсбук, да има.
За жалба като видя какво са пратили.
Поръчаното снощи от аптеката днес или утре ще е при мен, с безплатна доставка.

# 3 301
  • Пловдив
  • Мнения: 239
И аз днес говорих с Лили.Няма да си получа поръчката,защото всичко било изчерпано,а имах 45 артикула в нея.Ще ме компенсират с код за -50% и да следя за наличности в сайта.Кодът може да се ползва от януари до март 22г.Нямах нищо спешно в поръчката,така че ме устройва и този вариант.

# 3 302
  • Мнения: 20 960
И аз съм доволна честно казано, втората поръчка ми беше само с три продукта, че нямах време да обмисля нещата, което се надявам да поправя следващият път.
За феновете на дермокозметиката, в Гален има 30% намаление на някои неща на Авен:

# 3 303
  • Мнения: 125
Извинявам се за спама, но някой да е поръчвал от Спрт депо. Исках да направя поръчка, но ми дава възможност само за плащане с карта, не и с наложен платеж. А от собствен опит знам, че системата им не се актуализира своевременно и има опасност да поръчам и платя продукт, който не е наличен. След това не ми се разправя да си чакам обратно парите за неналичните артикули.
Та се чудех дали са променили условията си и може да се поръчва само с предварително плащане или аз нещо не мога да се ориентирам как да пусна поръчката с наложен платеж.
Спорт депо не изтеглят сумата от банковата ви сметка, докато не уточнят дали ги има налични поръчаните артикули. Сумата стои блокирана и ако нещо липсва изтеглят само за изпратените стоки. Поне така беше допреди няколко месеца. Аз се отказах да пазарувам от тях точно заради постоянно липсващи артикули, които обаче сотят налични в сайта им.

# 3 304
  • Мнения: 1 680
Преди малко и аз получих обаждане от Лили с обяснението, че повечето продукти от поръчката ми не били налични и да избера дали да ми пратят код или да чакам януари. Влизам тук и прочитам неволите ви, направих си труда да проверя всичките артикули от поръчката с каква наличност са в сайта им. ВСИЧКИ СА НАЛИЧНИ. Нима има изненадани.
Аз умишлено поръчах с НП точно защото подозирах подобни простотии. Не сгреших.

# 3 305
  • Пловдив
  • Мнения: 4 889
Утре идва моето Лили. Липсва нещо дребно. Ох, доживях!

# 3 306
  • Мнения: 76 545
Явно сайта не се обновява ежечасно. Вероятно няма складови наличности, които липси все още не са отрозени на сайта.

# 3 307
  • Мнения: 556
И моята поръчка не може да бъде изпълнена и аз ще получа кода за 50%. Поръчката и беше изцяло парфюми за подаръци. Много се разочаровах, понеже тъкмо си бях отметнала това като изпълнена задача, а 10 дни преди Коледа да правя тепърва поръчки и да тръпна в очакване май не е оферта.Просто трябваше по-рано да се обадят...

# 3 308
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 680
И ежедневно не се обновява сайта. Чак се учудвам, че има артикули, които са изчезнали.

# 3 309
  • Мнения: 1 160
Хайде и аз с обещан ваучер за 50%, пък да видим... То, обещаното не е като даденото Wink
Добре, че бяха Гален да ме спасят за някои спешни неща, които поръчах в понеделник и днес ме чакат в офис.
Поръчка на дермокозметика от Лили  - повече никога, дори безплатно да я дават Rage

# 3 310
  • Мнения: 50 944
Преровете всички аптеки, защото аз недолюбван Медея, а имат в момента добри онлайн промоции

# 3 311
  • Мнения: 76 545
Първата ми /по време на пускане/ поръчка се обработва, сменен е статуса от чакащ.
Поръчала съм прости неща - течни сапуни, шампоани, балсами за коса, тоалетни млека за почистване на лице, нищо интересно с две думи. Базово. Може би за това е и налично, не знам, но и не го ровя. Каквото, такова. И ваучер за 50 процента да ми бяха дали, щях да му се зарадвам и да го ползвам.

# 3 312
  • Мнения: 7 117
Логично е, но питах по какъв ред си изпълняват поръчките. Казаха ми по ред на постъпване, казвам тогава защо колежката, която поръча следобяд има доставка пълна, а аз нямам дето поръчах преди обяд? Като е по ред на постъпване и имаме почти еднакви неща в поръчките....не можели да кажат. Еми, като не могат да не правят промоции.

Е, това и ние знаем, и те знаят съвсем добре, че не е вярно. Защо говорят глупости?!
Опитаха се да изпишат вежди Лили с най-доброто намаление на пазара, обаче извадиха очи с издънките впоследствие. Жалко за разочарованите клиенти.

# 3 313
  • Мнения: 5 421
Абе хора, бъдете толерантни...случват се и непредвидени обстоятелства, в които явно не могат да отреагират и Ви предлагат все пак извинение...
 А къде е моето извинение , компенсация или таксата за куриер по връщането? За кое да ги разбера? За кое да им вляза в положението?
Нито телефона си вдигнаха, когато получих по- малко от половината поръчани,
и тях не мога да взема, защото по касов бон трябва да им дам за пълен кашон 179 лв. На имейл не ми отговарят, описах подробно всичко.
За кое от всичко изброено да съм благодарна- нямам код, нямам продукти и платих такса за връщане на непълен кашон?
Или в темата сега ще се имам предвид само тези с компенсациите и получилите всичко изрядно.
Имаше съфорумки с липсващи спирали, с липсващи кремове - които си ги платиха,защото не знаеха какво ги очаква в кашона. Аз поне не им платих липсващите,а върнах за моя сметка.
Като ще се обобщава , имайте предвид и нас, нашите случаи, не само десетина-двадест , които се похвалиха с ком.код, а и януари знаете ли какво като  наличности ще има в сайта, какви кашони ще получите, колко от поръчаното ще дойде и не на последно място - дали още някой няма да изпадне в същата ситуация като мен или другите споделили за неволите и липсите?!
Аз не бях предупредена какво ще ми се случи с Лили.

# 3 314
  • Мнения: 76 545
Девойки, дайте им време, ще ви върнат парите, ще ви отговорят. Явно сега са на зор, сроковете им текат...няма кой да вдига телефони, няма кой да пише мейли. Лоша организация, факт.
Но не значи некоректни, че няма да ви оправят надплатеното. Ако беше така, според мен, нямаше и код за компенсация да раздадат.

Общи условия

Активация на акаунт