Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 070
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 360
  • Мнения: 3 318
И аз си взех днес поръчката от Лили. Липсваха точно 3 продукта, които бяха изчерпани и в сайта, и бях предвидила, че няма да получа. Всичко друго си беше вътре и съответстваше на касовия бон. Срам, не срам, отворих кашона в Спиди и броих артикули. Момичето не беше учудено. Явно всеки си проверява поръчките от Лили.

# 3 361
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 791
И на майка ми днес са се обадили от Лили, че не могат да й изпратят пратката, защото нямало налични продуктите, а тя е поръчала точно 5. Joy Предложението разбира се е код за -50% отстъпка, който ще видим дали ще изпратят. Много добре помня, че моята втора поръчка беше след нейната, получих я миналата седмица ако не се лъжа (вече се обърках с тея пратки) и нищо не липсваше. Сигурно зарче хвърлят, за да решат реда на изпращане. Joy

# 3 362
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 674
Аз не се ядосвам, че нямам изпратено нищо, гледам позитивно - плюс 140 лева съм. ЗавиждайтИ! Вярно, няма корейска козметика и ще седя грозна, но богата!

Имат намаление Лили от 40% на два от продуктите, които съм поръчала. Ще ходя да ги купя, чакам яснота просто - ще пращат ли нещо, няма ли да пращат.

# 3 363
  • Мнения: 1 410
Не мога да ви разбера… направих поръчка и аз съм от отказаните днес. Много мила дама ми се обади и се извини хиляди пъти. Звучеше много искрено и ми обясни причината заради неизпълнението. Предложи ми код, разбира се приех.
Щом го правят за мен е абсолютно показателно, че не искат да ощетят никого. Нормално е при такава акция да има проблеми. А за съжаление догодина едва ли ще има, четейки коментарите тук. Няма луд да го направи отново.

# 3 364
  • Мнения: 5 300
То няма файда да правят след като половината или няма да получат нищо, или ще е с липсващи продукти.

# 3 365
  • Мнения: 50 934
На дамата й пожелах приятен ден, не виждам защо да й викам
Обаче не ми е приятно да не знам какво са правили. Ни по телефона, ни на сайта, ни на мейла. Нищо.
От друг сайт не ми се е случвало

# 3 366
  • Мнения: 1 410
То няма файда да правят след като половината или няма да получат нищо, или ще е с липсващи продукти.

И по-малко да са, и по-късно да е, ще са на 1/2 цена, което аз няма да откажа. 🙂

# 3 367
  • Мнения: 22 282
Да се чудиш как други сайтове правят кампании за сезонни, годишни намаления, черни петъци и пр., без да се дънят като Лили... Като нямаш капацитет, просто не се хвърляш в такива необмислени дейности. Сега години наред Лили ще бъдат пример за "помниш ли когато направиха намаление и на мен не ми изпратиха две трети от нещата, а на теб - нищо."

# 3 368
  • Мнения: 76 504
Този крем
MIXA SENSITIVE SKIN EXPERT HYALUROGEL RICH Крем за лице SENSITIVE TO VERY DRY SKIN, 50 мл.
Не ми понася и ще си мажа май петите с него. Много странно..щипе ми на очите. Снощи го сложих, и почна да ми смъди на очите. Тази сутрин пак мазах, пак така цял ден. Сега се измих и почистих, ми ок са ми очите. Много странно..някой друг закупил го? Да сподели...Thinking

# 3 369
  • Мнения: 5 300
Нали се сещаш, че повечето сме си поръчали продукти за месеци напред и като не ги получа ми е все тая за половината цена. И вместо сумата Х да я разпределя за месеците и какво ми е наложащо, решавам да я дам на Лили, пропускам У други възможности от други сайтове и накрая оставам с пръст в.... уста. Аз получих сравнително всичко, но пак остана нагарчане, просто не се прави така.

# 3 370
  • Мнения: 1 410
Може и така да е. Аз винаги подхождам позитивно и съм доволна за кода. 🙂

# 3 371
  • Мнения: 608
Много добре ви разбирам, но няма смисъл да се сопваме на момичетата от кол центъра. От себе си знам, работя с клиенти и като им съобщя за закъснения, все аз го отнасям, та изобщо не е приятно. 😂😂

# 3 372
  • Мнения: 24 868
Лили отхапаха твърде голям залък, явно не са очаквали поръчки в такъв мащаб. А може и когато са планирали това намаление, да не са предполагали че само те ще сложат такъв висок процент, че и на повечето от асортимента си. Слаба организация на онлайн магазина и явно недостатъчен ресурс от хора.
Кофти си е за неполучените неща наистина, особено ако е имало и предвидени за подаръци от тях. Тая кампания вместо добра реклама ще им направи лоша услуга. Голямо намаление, само дето много хора увиснаха, че и го разбират 2-3 седмици след поръчката. На късметлиите да си получат нещата - честито, а другите - друг път...
Скрит текст:
Гледам сума оплаквания че неща от поръчките им ги имало във физически магазин, а явно са свършили в склада от който разпращат онлайн поръчките. Май си е по-добре така, поне според мен. Масово в тяхните магазини всичко се отваря и опипва, освен че всичко е олепено с тиксо и подобни преди да го изложат. Не бих се зарадвала да ми изтеглят и пратят нещо дето е стояло по рафтове там, само и само да ми го пратят а да не ми го откажат.

# 3 373
  • Пловдив
  • Мнения: 44 788
Код за Бершка дали има някакъв или те не пращат?

# 3 374
  • Мнения: 50 934
Микса за мен е супер боклучава марка, не я харесвам, нищо чудно да реагираш

Общи условия

Активация на акаунт