Black Friday/Черен петък – 2021 г.

  • 237 022
  • 3 777
  •   1
Отговори
# 3 480
  • Мнения: 39
Аз точно заради него си взех ластиците от ОЛХ Simple Smile Да си призная заради това предизвикателство си вкарах тялото във форма. Доволна съм много от него, но всичко друго ми е прехвалено.
Аз сега ще си поръчам тези от potrebno.bg и ще го започвам.А Вие стриктно ли го изпълнявахте,имам предвид всички серии ли правихте с точно определения брой пъти упражненията, дали сте избягвали някакви определени храни?

# 3 481
  • Мнения: 1 451
Ех, дами....добре, че ви прочетох, че щях да бъда мнооого разочарована😂😂😂
Та, от две поръчки към Лили, получих по-късно пуснатата, другата до преди 4 дни-не мърда.Пуснах няколко гневни запитвания към Лили и ги попитах защо са ми изпратили втората поръчка, а първата-с която трябва да почнат не мърда.Вчера получавям смс, че поръчката ми е пристигнала, но ...гледам с 60 лв надолу, без доставка ...ау...зарадвах се, помислих, че са ме компенсирали за проблема😂😂😂😂.Утре ще я вземам, ще искам преглед, ще броя, ще снимам, ще претегля...ако нещо не е както трябва, както тия дни всички ме ядосват...трябва да разтоваря малко, да видим кой ще го отнесе😂😂😂😂

# 3 482
  • Мнения: 2 213
Моята единствена поръчка с номер 40 дойде. 12 артикула са в кашона и по бележка, като доставката е най-отдолу - 1 бр.
Липсва ми интимен гел на Лактацид за 5 лв, които сега трябва да ми върнат, защото е платено с карта. Също ще чакам и код. Имат време да си ги генерират, както са писали до края на месеца и ще им пиша.
Нещо не съм хепи 😔

# 3 483
  • Мнения: 5 421
То пише доставка 0лв. в съобщението от Спиди, но впоследствие е друго - касовият бон разкрива истината. Това също е част от некоректността им.
Ще броиш и ще отмяташ - няма как иначе. При мен разликата между получено и сума по касов бон бе огромна.

# 3 484
  • в мечтите си
  • Мнения: 128
Скрит текст:
Здравейте!Аз получих отговор на имейл от Лили  ден,след като им писах. Но все още нямам доставка..."Здравейте,Поръчката Ви е приета,срокът за обработка на вашата поръчка е 15 работни дни от датата на заявяване. След обработка пратката ще бъде предадена на куриер.Извинете за забавянето и Ви Благодарим за разбирането" ...Чакам неща за 240 лева,но явно ще я връщам ако изобщо пристигне.
Не разбрах...какъв точно е проблемът?
Срокът изтича утре.
[/quote]
Проблемът е,че ако се забвят след този срок и има липси ще бъде неприятно,защото повечето неща са коледни подаръци .

# 3 485
  • някъде там
  • Мнения: 1 584
Моята поръчка от Лили пристигна току що, поръчах като гост и изобщо не си спомням какво съм поъчала, знам че беше за около 68 лв, днес платих 54,33, но от всичко което съм поръчала има по 1 брой, а сякаш поръчвах по повече.
Няма значение де, важното е че е тук хих!

# 3 486
  • Мнения: 20 044
Може ли да ми кажете от аутлета на Манго с кой куриер пристигат поръчките?

# 3 487
  • Мнения: 50 927
С Еконт са манго
Да, Лили са опитали да ми сложат поне по 1 продукт от поръчаните. Затова и трудно направих предварително сметката.

# 3 488
  • София
  • Мнения: 4 889
С Еконт.

# 3 489
  • Мнения: 278
+1 за отказаните поръчки от Лили, но +1 за код от 50%. Ако до края на месеца не го получа на мейл да им звънна.

# 3 490
  • Мнения: 3 026
Ех, дами....добре, че ви прочетох, че щях да бъда мнооого разочарована😂😂😂
Та, от две поръчки към Лили, получих по-късно пуснатата, другата до преди 4 дни-не мърда.Пуснах няколко гневни запитвания към Лили и ги попитах защо са ми изпратили втората поръчка, а първата-с която трябва да почнат не мърда.Вчера получавям смс, че поръчката ми е пристигнала, но ...гледам с 60 лв надолу, без доставка ...ау...зарадвах се, помислих, че са ме компенсирали за проблема😂😂😂😂.Утре ще я вземам, ще искам преглед, ще броя, ще снимам, ще претегля...ако нещо не е както трябва, както тия дни всички ме ядосват...трябва да разтоваря малко, да видим кой ще го отнесе😂😂😂😂

Ей така се чудех и аз...викам си, щом поне доствката са премахнали, ще взема, ще погледна. И, О, сюрприз, вътре в бележката достваката, първоначалната си остава, но иначе в имейла - 0 лв, ами много подвеждащо и долно !!!! искам да върна, защото за некоректни - да, добре, ама дължа куриерска ! и така, набързичко си затворих кашончето че да не се излагам повече пред куриери и клиенти !
и са сложили каквито аромати, разновидности им попаднали в ръцете ....
То пише доставка 0лв. в съобщението от Спиди, но впоследствие е друго - касовият бон разкрива истината. Това също е част от некоректността им.
Ще броиш и ще отмяташ - няма как иначе. При мен разликата между получено и сума по касов бон бе огромна.

# 3 491
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 673
Взех си поръчката аз, 2 лака на ESSIE липсват, едни превръзки и един течен сапун. Сметките са точни, в крайна сметка съм доволна, защото продуктите ми трябват спешно и от днес ще влязат в употреба.

# 3 492
  • Мнения: 2 474
Моя приятелка, която поръча след мен с НП също има обаждане от вчера, че ще изпратят днес или утре пратката. Казах и да ми пише дали цялата е налична и какво са изпратили. Така за статистиката Grinning
При мен ни вест, ни кост. ММ каза да им дам толеранс до понеделник и тогава да звъня и пиша Grinning От мен да мине. И без това не ми се занимава с тях сега.

# 3 493
  • София
  • Мнения: 4 889
Да се отбележа и аз за статистиката с поръчките от Лили. Едната дойде без липси. От втората нямам две пасти за зъби, които са приспаднати като цена. Виждам, че все още са нилични в онлайн магазина и не мога да предположа защо не са ми изпратили и тях. Ама каквото, такова. Simple Smile

# 3 494
  • София
  • Мнения: 1 436
То и безплатна доставка ли е имало в Лили?Това не съм го отразила. Моята тогава в зависимост от теглото излезе 10,90 до адрес.

Общи условия

Активация на акаунт