Професионални серии за коса- тема 151

  • 44 015
  • 735
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 79
Моята е с 3 комплекта от 6 сутринта. И при мен нищо. Онзи ден питах какво става, казаха, че се обработва. Мерси,това го виждам и в сайта.. Щяла съм да я получа до няколко дни,ама нещо не съмнява.

# 601
  • Мнения: 2 466
В моята поръчка няма нито един комплект от злополучните на Керастаз, но нямам мейл да е пратена. Много се бавят експертите Simple Smile

# 602
  • Мнения: 1 309
Колко често мога да правя обливка на руса коса? Имам чувство, че на третото измиване вече ми жълтее и това ме побърква, но не съм сигурна до колко обливката е щадяща, все пак има боя, пък аз си харесвам една амонячна..

Извинявам се, че не е точно по темата, но за жалбите, да си допиша:
Скрит текст:
Освен сериозната глоба, която в този случай на нелоялна търговска практика достига до 30 000 лева, настоявайте в жалбата и за пропуснати ползи. В случая се касае за "масова вреда" понеже се касае за много засегнати потребители, а не за единичен случай. Ако някой от вас желае, когато си подготвя жалбата ще я препратя, но понеже ще ми отнеме време, ще изчакам за да събера всички документи и наистина да ми я откажат, за да ги закова както трябва.
И да допълня, ако сте приели "извинението" от 10 лв. (аз нямам такова), не може да пуснете жалба, защото се приема като взаимно договаряне за причиненото неудобство. Настоявайте и всичко, което Ви кажат, да го получите в писмен вид, за да се използва впоследствие.

# 603
  • Мнения: 292
HKl, брой и мен, моля. Ще участвам с удоволствие, тъкмо разглеждах електронната бланка в сайта на КЗП. Понеже до сега не съм се жалвала от оналйн търговец, ще съм ти благодарна, ако ми препратиш твоята, за да видя образец един вид... Аз също ще изчакам да събера всичко и да откажат окончателно или там каквото смятат да направят...
Между другото след разговора ми с операторката изчаках около 40 минути и имейл разбира се от тях нямам, а думите й бяха цитирам: "да, ей сега ще ви го пусна". Току що говорих пак с нея, че писмено потвърждение не съм получила след разговора ни, тя ми зададе безумния въпрос: "Ама защо го искате по имейл? Има проблем с нашия сайт, нали ви казах, че ще го изпратим липсващия продукт... " 
Обясних, че желая да го имам в писмен вид, тъй като парите са ми взети, продукта липсва, кое не разбират? Леко се поизнерви девойката и каза, че много имейли имала, но си била записала и щяла да ми го изпрати... Да видим.

# 604
  • София
  • Мнения: 1 974
И моята поръчка с три комплекта Kerastase я отказаха: "В този момент имаме дефицит на наличност по отношение на  Комплект за коса Kerastase Resistance Holidays 21 и 2 броя Комплект за коса Kerastase Nutritive Holidays 21 и за съжаление нямаме възможност да Ви доставим тези продукти.
Извиняваме се, че не можем да уважим поръчката ви."

И втори мейл от тях: "Поради големият брой клиенти, които правят едновременно поръчка за определени кодове продукти, тези продукти остават блокирани и сайта не успява достатъчно бързо да намали наличността. Така поръчката бива приета, но когато отиде в програмата на склада, от там ни информираха, че продуктът не е физически в наличност.
Приемете нашите извинения за причиненото неудобство."

Отговорих, че функционалността на сайта не е мой проблем, ще пусна жалба и че НЕ приемам ваучера, който ми предлагат.
Аз също бих се включила в колективната жалба, бройте ме!
Ако няма такава пишете тук и ще си пусна отделна такава още днес.

# 605
  • София
  • Мнения: 1 774
И аз ще участвам в жалбата

# 606
  • Мнения: 1 057
И аз ще се включа, ако пускате колективна жалба.

# 607
  • Пловдив
  • Мнения: 6 523
Аз днес чакам поръчката. Ако вътре липсва комплектът на Керастаз, ще се включа и аз в жалбата.
Имам известие от Еконт, че днес ще ми бъде доставена - пише тегло 5кг. Стана ми интересно, защото съм поръчала една четка за коса, един серум на Мороканойл и комплект. Много се надявам вътре да бъде и комплекта, въпреки че във фактурата не фигурира, а само в потвърждението, че поръчката е изпратена по куриер. Съмнявам се четката и серума да тежат 5кг.

Би било добре да се уведоми и Лореал за това, че замесиха толкова грозно името на Керастаз. Някой има ли контакти на представителството?

# 608
  • Мнения: 3 685
И аз ще участвам в жалбата - бройте ме !

# 609
  • Мнения: 2 627
И мен ме бройте в жалбата

# 610
  • Мнения: 686

mili сухата коса със стърчащите косми може да са и следствие на прекалена хидратация.Обмисляш покупка на екстра силна хидратация.Нещата може да станат още по-зле.
Какви "балсам, маска, термозащита и олио" ползваш?

Първо, много благодаря за отговора! Animal Heart Eyes Cat
Имам по четири-пет различни, но главно дрогерийни - един безсулфатен шампоан на OGX, няколко балсама и шампоана на TIGI, една евтина маска с костен мозък и плацента, една на Маракеш и т.н. Термозащитата е Biosilk, а олиото - някакво Aussie от DM, което не е никак лошо. Не съм сигурна, че кой знае колко хидратират. Няколко пъти слагам кокосово масло и стоя с него няколко часа - действа добре.
Имам чувството, че косата ми се промени последните години - и цветовете вече не хващат като преди. Може би е нещо хормонално, не знам... Или пък я повредих с това, че известно време ползвах лилави шампоани и ги държах с часове, преди да ги измия.
Много ще съм благодарна за препоръки как да се опитам да поправя нещата Innocent

# 611
  • Мнения: 742
За съжаление аз се ядосах и отказах доставката на оператор. И мейл ми пратиха, че е отказана защото съм се свързала с оператор. Ваучера от 10лв не съм го ползвала. Ако в такъв случай бих помогнала за повече жалби - бройте ме и мен

# 612
  • Пловдив
  • Мнения: 6 523
Получих си току що пратката - няма комплект. Нито върнати пари. Нито е-мейл или информация какво се случва с тях.

Поръчах четка на Оливия Гардън -https://www.xpertbeauty.bg/kr-gla-chetka-za-kosa-olivia-garden-c … ic-ion-thermal-80
Изглежда точно това, което търся - огромна, за да се справя с дебелата ми коса.

# 613
  • Мнения: 1 309
Лили, имаш ли протокол за липсващи артикули в пратката, който да е подписан и от куриера? Тоест преглед на пратката? Защото как ще докажеш, че липсва този комплект? А ако имаш, тогава е чудесно, защото ще прибавиш и това към жалбата, което ги закопава още повече. Чл. 68д, ал.2, т.1 и ал.3 от Закона на защита на потребителите са в твоя полза - предоставяне на нелоялна търговска практика, подвеждаща информация относно съществуването на стоката, целяща генериране на поръчка, в резултат на което търговецът усвоява парите на клиента и не изпълнява задълженията си по договора от разстояние. Отделно, че не си получила информация, че артикулът не е наличен и какво се случва с парите, които са усвоени. Искам и още неща да напиша, но нямам време днес. Тези така ме ядосаха!
Налице е и използването на заблуждаваща нелоялна търговска практика по смисъла на чл.68е, ал.1 (не предоставя съществена информация, необходима на средния потребител в зависимост от ситуацията за вземането на търговско решение), т.е. не са те информирали, че артикулът ще лиспва.

# 614
  • Мнения: 448
Аз съм поръчала до Еконтомат и няма как да докажа, ако липсва. Чудя се вече да я взимам ли... Писах им имейл сутринта с въпрос дали е изпратен, но още няма отговор.
Добре, че не си отказах поръчката от Нотино. От тях си поръчах и четка Оливия Гардън и много ми допада ефекта и усещането. Обмислям и кръгла скоро, че моите са вече доста старички.

Общи условия

Активация на акаунт