Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 3 587
  • 53
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 384
Разбира се, че е човешко да се сгреши, никой не е застрахован. Но точно тук е разликата. Който държи на репутацията си, намира начин да компенсира грешката. Важно е, клиента да остане доволен, защото той е източника на доходите. Дребни хитрости от типа ,ето ти ваучер за компенсация, без да упоменеш срока му, ама да си чел общите условия!, не са добра търговска практика.
А ако не търсим правата си, нищо няма да се подобри. Коментираме и сравняваме със западните държави, но там има ред, именно заради нетърпимост към лошите практики във всички сфери на живота, както в търговията, медицината,  така и в обществения ред и всичко останало.
Докато сме фифти/фифти  и се лутаме между голяма работа, какво толкова е станало и всяко отношение е важно, нищо няма да се подобри.  
Мен също биха ме загубили като клиент, заради липсата на уважение към клиента.

# 16
  • Мнения: 780
Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат. Не била дошла поръчката, дали ти ваучер, пък не ти казали до кога е валиден - голяма работа. Имал си пари - дал си, да стоиш над три часа гладен.
Също на мен ми направи лошо впечатление отношението на хората към тези “нищо и никакви 15 лева”. Аз не мога да се оплача от финансовото и положение, но да има хора които толкова да не ценят парите… В България минималната работа заплата е 650 лева от началото на тази година, което прави, че хората с този доход работят всеки Божи ден от 09:00 - 17:00 ч. за 32,50 лева. И голяма част от тези хора с минимален доход /или поне незаконно осигурени на минималната, с пари под масата/ са именно служители на може би тази, а със сигурност сходни фирми/ресторанти, който се опитват да ни прецакат на дребно.

# 17
  • Мнения: 5 384
Аз прегледах общите условия на Хепи доставки и мога доста да коментирам както ваучерите, които са доста замазани, така и други клаузи. Направо смехотворно е, че в раздел Обезщетения, са включени само такива, в полза на Хепи. Laughing
Мисля си, че спокойно може КЗП да се позанимава с ОУ.
https://dostavka.happy.bg/bg/terms

    # 18
    • ☀️София / London🌂
    • Мнения: 1 684
    Ако въпросът е принципен е редно да подадете оплакване на правилното място!
    Как точно оплакването в този форум Ви помага? Никак. Целта Ви е единствено да черните въпросната верига.
    Това е повече от видно по вложеното старание и красивото лого плеснато още в началото на темата.
    Това също говори достатъчно:
    Нямам намерение да предприемам нищо.
    Значи хем ще се изкарвам жертва, хем нищо няма да направя по въпроса!

    # 19
    • Мнения: 4 149
    Аз бих се жалнала в КЗП.
    По принцип с Хепи точно нямам проблем, много съм доволна от тях, но ако ми направят такъв номер, вече няма да съм толкова доволна.
    Същото и със случая с детския кът. И КЗП, и РЗИ, и НАП даже бих информирала.
    За протокола, когато ние издаваме ваучери, ги изпращаме на хартиен носител пишем мейл и ги зареждаме в клиентския профил, на всички ваучери пише колко време важат. Ако се наложи, ще досаждаме и във вайбъра. При нас е 'ръчно', понеже сме дребен бизнес.Струва ми се нелепо Хепи, които са доста по-голям мащаб от нас, да нямат автоматизирана система за това.

    # 20
    • Мнения: 780
    Няма да предприема нищо свързано с институции.
    Спирам да бъда техен клиент.

    Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!

    # 21
    • Мнения: 5 384
    И кое е правилното място, където да получи помощ? Хепи, КЗП, съда, кое? И каква да е тази помощ? А колко време ще отнеме, разходи, нерви?
    Тази форма също е предприемане на нещо. Уведомяване на други потребители за лоша търговска практика на Хепи доставка. След като те си позволяват такава, то и потребителят е в правото си да избере по какъв начин да реагира на лошата търговска практика. Недоволният клиент сам избира как да реагира на лошата търговска практика и дали ше го сподели само между приятели, или публично. Нали всички сме пълнолетни и можем да си правим сами изводите?
    Категорично не приемам, че целта е очерняне. Такова би било, ако не сме изправени пред лоша търговска практика. Целта е информиране на обществеността за такава.

    Последна редакция: сб, 06 ное 2021, 13:10 от Diorela

    # 22
    • ☀️София / London🌂
    • Мнения: 1 684
    Няма да предприема нищо свързано с институции.
    Спирам да бъда техен клиент.

    Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!
    Хайде моля ви се не се правете, кое е това друго заведение ХЕПИ?
    Лично аз въобще не Ви вярвам!
    Както и ми се струва смешно да имате сили да се жалвате по форуми, но не и да си потърсите реално правата !

    # 23
    • Мнения: 2 048
    Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
    При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.
    Клиентът плаща с пари. Пари, за които се е потрудил. Пука ли му на персонала за това? Естествено, че не. Защо тогава на клиент трябва да му пука, че са натоварени?  Ами натоварени са, това им е работата. Все пак говорим за три часа!

    # 24
    • Мнения: 780
    Няма да предприема нищо свързано с институции.
    Спирам да бъда техен клиент.

    Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!
    Хайде моля ви се не се правете, кое е това друго заведение ХЕПИ?
    Лично аз въобще не Ви вярвам!
    Както и ми се струва смешно да имате сили да се жалвате по форуми, но не и да си потърсите реално правата !

    Да извинявайте целта ми беше да очерня тези коректни служители в заведението и сега МИЛИАРДИТЕ хора които четата темата да спрат да се хранят и да поръчват за вкъщи от заведението, защото са постъпили зле спрямо мен.

    РАЗКРИХТЕ МЕ!

    Даже представете си може изобщо да не са ме излъгали, ами снощи да съм се чудила какво да правя и да съм решила да си пиша глупости, за да правя интересно на хората които четата форума. Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink

    # 25
    • Мнения: 6 138
    Никой не ви казва, че не сте в правото си да сте недоволна и да спрете да бъдете техен клиент. Но потребителските права не се търсят по форуми, а при съответния доставчик на продукт/услуга или КЗП. Но затова се изисква някакво усилие по-голямо от това да си отворя БГ Мама и да кажа, че всички са маскари.

    Това пък с минималната заплата е такъв популизъм. Поръчна на храна не е задължително и всеки си прави сметка на бюджета и за какво да го изхарчи.

    Когато съм поръчвала от въпросната верига съм получавала ваучер с отстъпка за следваща поръчка, на който си пише, че е валиден - 5 дни, да речем. Ясна е търговската логика - да поръчваш по-често. Но не ми е хрумвало да се обадя на 6 ден, за да си искам отстъпката. Пропуск е, че оператора на телефона не ви е казал, че валидността на ваучера е 3О дни, ако това е така, но и вашата реакция е супер пресилена - нали все пак са ви доставили вашата поръчка макар и със забавяне и са ви компенсирали?

    # 26
    • София
    • Мнения: 20 101
    Аз пък смятам, че точно чрез споделяне във форуми и соц.мрежи, ще се спре тази порочна практика на различни фирми и служители да прецакват на дребно клиента. Като им спаднат оборотите, ще се замислят дали не трябва да са по-учтиви, бързи, качествени и т.н....
    За 3 часа закъснение дори трябва да ти донесат поръчката безплатно.
    На ваучера изрично трябва да пише срок на валидност, иначе е безсрочен.

    # 27
    • Мнения: 5 996
    Ок, авторката предупреди. Аз лично ще знам, че ако се случи да ми дадат ваучер трябва да го ползвам до 30 дни, полезно ми беше. И все пак мисля, че е било неволна грешка, не бих ги зачеркнала още от първия път, но това всеки си го решава. Не съм по никакъв начин свързана с Хепи, никой не убеждавам.

    # 28
    • Мнения: 4 686
    Няма да спра да им бъдат клиент, защото някой бил недоволен. Ама хем недоволен, хем не му стиска да направи нещо повече от това да плюе във форума.

    # 29
    • ☀️София / London🌂
    • Мнения: 1 684
    Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
    Да си дойдем на думата !
    Точно това се опитвате да направите.
    форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
    Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
    Но както винаги се залага само на плюенето....

    Общи условия

    Активация на акаунт