Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 3 590
  • 53
  •   1
Отговори
# 45
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 1 684
Всички искаме по-добро обслужване, как да стане това без да дадете обратна връзка и посочите допуснатите грешки, без да настоявате да бъдете компенсирани? Това не разбирам. Нали въпросът уж е принципен, защо се примирявате така лесно и оставяте нещата без дори да се оплачете?
Клиентът не трябва да си мълчи ! Подобни неща в чужбина не биха се случили именно защото хората хем си знаят правата, хем си преследват интереса и ще си гонят нещата до дупка.
Защо в България е толкова лесно да сме жертви и толкова трудно да си потърсим правата когато сме ощетени? "Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат." - това са ваши думи ! Днес това го прави Хепи, утре ще е някоя друга голяма верига заведения. Ние като потребители и клиенти само свеждаме глава и не предприемаме нищо! Това не трябва да е така.
Изкарвайте ме агресивна колкото си искате. За мен подобни казуси не се решават в интернет с оплакване по форумите.
Хубаво е ,че предупреждавате и други за некоректността на Хепи, още по-хубаво щеше да е ако бяхте дали положителен пример как да защитаваме правата и интересите в подобна ситуация.
Спирам до тук.

# 46
  • София
  • Мнения: 20 102
И на кой да се оплаче авторката?!? На арменския поп? Опитала се е да каже на оператора на телефона в Хепи, че не е предупредена за срока на ваучера, те са я отсвирили.
До КЗП за 15 лв. не си струва времето и разправиите, да не говорим, че там искат доказателства под формата на касови бележки, разменени имейли и т.н.

Теб какво те бърка дали авторката "ще си търси правата" или не. Достатъчно е, че предупреждава тук, за да си имаме едно наум при поръчки в Хепи. За мен, честно казано, Хепи са прехвалена верига с не кой знае каква храна на високи цени. Само претенциите са големи....

# 47
  • Мнения: 782
Компенсацията в размер на 15 лева, получих след разговор със служител и настояване от моя страна, че е редно когато съм чакала общо над три часа, за да вечерям да бъда поне компенсирана! Никак не им се искаше и проведохме 5-6 разговора от рода на ще говоря с колегите какво може да се направи и т.н. В крайна сметка ми казаха “Получавате ваучер за 15 лева при следваща поръчка.”
Когато ми обясниха, че ваучера ми бил изтекъл, пожелах да говоря с мениджър/ управител някой който се занимава с поробен тип казуси. Казаха ми - Ваучера е с минал срок, нищо не можем да направим.
Нямам времето да се занимавам с един тон хартии и процедури за 15 лева. Отделно освен разговора нямам отказ в писмен вид, а никак не ми се водеше същата дискусия и в писмен вид.

Намерих за уместно да споделя тук, за да имат повече хора информация. Най-малкото много хора научиха, че ваучера има срок и няма да са неприятно изненадани като мен.

# 48
  • София
  • Мнения: 19 245
И аз винаги си търся правата, ама е редно, когато вината е в заведението ( в случая) е те сами да предложат компенсация.
От Глово например първата ми поръчка закъсня много и те ми прибавиха цялата сума на поръчката като ваучер за следващия път- ами така се прави.

# 49
  • Мнения: 1 192
Миналата година при една от поръчките, бяха сложили само гарнитурата, месото го нямаше. Мъжът ми махна с ръка, каза "Е, голяма работа!" Обаче въпросът беше принципен и звъннах. Щели да проверят и при следваща поръчка въпросната порция щяла да е безплатна. След няма и месец пак поръчахме, нито ваучер, нито отстъпка... Не съм очаквала кой знае какво, но определено ми стана неприятно и известно време не поръчвахме от тях.

# 50
  • Манчестър
  • Мнения: 2 098
Голяма драма , няма що.
Първо, случва се да объркат поръчката, не вярвам някой от пишещите тук никога да не е грешил.

Компенсирали са с ваучер……

Не знам защо имате други очаквания…..

А дали ще продължи някой да поръчва от Хепи или не…. Ми личен избор.

# 51
  • Мнения: 2 048
Драма е - ако нямаш нищо в хладилника и трябва да чакаш три часа.

# 52
  • Мнения: 5 105
За мен не е нормално да си поръчам храна и да я чакам три часа. Дали от Хепи, дали от ресторанта на шеф Ангелов, дали от такъв със звезда на Мишлен. Три часа просто не са адекватно време за чакане и пандемия или не, клиентът си плаща непандемични цени. Ако има твърде много поръчки, редно е да предупреждават, за да си направи човек сметката.

# 53
  • София
  • Мнения: 37 417
Последната ми поръчка от Хепи беше много зле.
Получих анкета на мейла за попълване.
Звъннали са по телефона на ММ да се извинят, казали са за ваучера като са уточнили до кога е валиден.
Не сме се възползвали.

Общи условия

Активация на акаунт