Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 3 587
  • 53
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 780
Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
Да си дойдем на думата !
Точно това се опитвате да направите.
форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
Но както винаги се залага само на плюенето....


Кое е това “място”, коя е тази институция, в която се решават подобни казуси за една вечер? Имам достатъчно дълъг опит като юрист, обаче нещо явно съм пропуснала.

# 31
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 1 684
Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
Да си дойдем на думата !
Точно това се опитвате да направите.
форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
Но както винаги се залага само на плюенето....
Кое е това “място”, коя е тази институция, в която се решават подобни казуси за една вечер? Имам достатъчно дълъг опит като юрист, обаче нещо явно съм пропуснала.
Добре г-жо юрист с достатъчно дълъг опит, напълно сте права !
Няма по-подходящо "място", по-голяма институция от bg mamma, която да се занимава и решава подобни казуси.
Няма смисъл да се входира писмено оплакване и да се опитва да се реши въпроса директно с хепи.
Няма смисъл от жалба в КЗП !
Давайте смело само с  мрън- мрън и проблемът ще се реши магически !

# 32
  • Мнения: 780
Публикацията ми не цели да реши проблема ми. Публикацията цели да информира повече хора какво е отношението на въпросното заведение към клиентите.
Вашите конспиративни теории идват малко в повече. Хубава вечер!

# 33
  • Мнения: 4 686
Това е твоето мнение. Не го споделям.

# 34
  • Мнения: 780
Това е твоето мнение. Не го споделям.


Никъде не съм твърдяла, че това е нещо различно от моето мнение.

# 35
  • Мнения: 4 149
КЗП не се вълнува от интереса.
Аз също не споделям лошото мнение за Хепи - както казах , аз съм доволна.
Мога например да се оплача от Аладин , и то не на тема обслужване на клиенти, а съвсем различно нещо - преди 3-4 години , в доста студен есенен ден техни работници от разноса абсолютно умишлено минаха през локва с брандираната кола , за да намокрят едно помиярче. Оттогава аз от тях не взимам нищичко, но не се мъча да убедя някого да спре да им е клиент. А в случая май нямаше и кого да сезирам.

# 36
  • София
  • Мнения: 20 101
Аз пък не харесвам такива, които нападат други, защото са изказали личното си мнение и възмущение.
Не за всичко е нужно да се пишат жалби до КЗП или други институции, просто защото времето и нервите, които ще се вложат ще бъдат прекалено за толкова малък случай. Това не значи, че авторката не може да се оплаче във форума или където си пожелае.
Не мога да си обясня какво е това ревностно защитаване на Хепи, пък дори и вие да сте доволни от него....?!?!

# 37
  • Мнения: 1 817
Да, наистина си мисля, че сме свикнали да сме мачкани. Паре нема, действайте! :/
 Тигър, на заплата ли си, че защитаваш толкова Хепи? Не се заяждам, питам от личен интерес.
 А що за малоумно оправдание е, че нямат достатъчно персонал, за да покрият увеличените заради пандемията доставки? Ако платя пет лева по-малко от стойността на поръчаната храна, мога ли да се оправдая с намалени поради пандемията доходи?
Като цяло авторката ме убеди, че Хепи са некоректни, което е и цел на темата ѝ.

# 38
  • Мнения: 780
Каква е разликата между некоректния строител и некоректния търговец? Защото в темата за некоректните строители никой не скача така, срещу авторите на постове.

Някои хора, вместо да пишат N на брой постове, да бяха ползвали времето си, да хванат правописния речник, за да подобрят грамотността си.

Не се пише Обедите , а  Убедите.
Браво, хванахте ме ....може ли да сте по-дребнава ?
Коригирала съм грешката си преди да успеете да я посочите! НО все пак поднасям извиненията си, ще се старая повече.  
Оставям авторката на спокойствие да продължава да се оплаква.

На авторката и с Вас си й беше спокойно Wink
Хубав ден Simple Smile

Да, наистина си мисля, че сме свикнали да сме мачкани. Паре нема, действайте! :/
 Тигър, на заплата ли си, че защитаваш толкова Хепи? Не се заяждам, питам от личен интерес.
 А що за малоумно оправдание е, че нямат достатъчно персонал, за да покрият увеличените заради пандемията доставки? Ако платя пет лева по-малко от стойността на поръчаната храна, мога ли да се оправдая с намалени поради пандемията доходи?
Като цяло авторката ме убеди, че Хепи са некоректни, което е и цел на темата ѝ.

Не стига, че не се спазват по заведенията им никакви мерки и от маса до маса няма никакво отстояние - облегалката се подпира в облегалката на съседа отзад. Намалиха им ДДС, разни мерки 60 на 40 и куп други облаги ползват при положение, че реално не работиха физически заведенията 1 месец в началото на пандемията. Доставките никога не са спирали. Накрая пак персонала не им стигал, не им бил достатъчен… ами наемете си.

# 39
  • Страната на приказките
  • Мнения: 354
Момичето просто е споделило случката във форума и в резултат на това някой може да започне да обръща повече внимание на срока на ваучерите. Защо я нападнахте така, какво толкова е станало?

# 40
  • Мнения: 275
Здравейте, и аз искам да споделя негативните си преживявания с веригата Хепи, които макар и да не са пряко свързани с храната и обслужването, бяха напълно достатъчни, за да ме откажат да съм им клиент.
От години ходя във фитнес в Люлин, в сградата, под който има и ресторант Хепи. Миналата година, точно преди пандемията - м.февруари, паркирам аз в подземния паркинг на сградата и отивам във фетнеса. Като се връщам след час и половина попадам точно на момент, в който техен служител паркира личната си кола точно до моята и със замах отваря вратата, така че с неговата врата удря моята и й прави драскотина. Действително драскотината не беше голяма, но колата ми беше чисто нова - на 7 месеца. Младежът реши, че това не е нещо значително и тръгна към заведението, при което аз го спрях и му казах, че е редно да попълним двустранен констативен протокол, тъй като ми е причинил щети по колата. Той се развика, дойдоха и негови колеги, които започнаха да ме обиждат и да ме заплашват. Звънях на КАТ, но поради това, че ПТП-то е на паркинг ми казаха, че не могат да изпратят кола. Звънях и на телефона на Хепи, който е за доставка и който е единствения на сайта им, но от там ми казаха, че не могат да вземат отношение. Тогава звъннах на 9 РУП и пристигна патрулна кола, която разреши случая - все пак подписахме двустранен протокол.
Случката действително е частна и касае мен и някакъв си служител на Хепи, заради който не би следвало цялата верига ресторанти да търпи критика, но лошо впечатление ми направи на първо място отношението или по-скоро липсата на такова на оператора от телефона на Хепи, с който разговарях, отношението на другите колеги на момчето, което ми удари колата, които дойдоха да се разправят с мен. На следващо място, имам и наблюдения при други случаи, в които служителите на Хепи от същото това заведение проявяват изключително арогантно поведение, запушват коли на паркинга на сградата, разхвърят навсякъде на паркинга амбалаж от продуктите, които им доставят, доставчиците пък най-редовно запушват входа към паркинга и т.н.
Това ме навежда на мисълта, че ресторантите създават навици в служителите си и поощряват тяхно поведение, тичпично за уличните бабаити.
Е, не бих искала да оставя парите си на такива хора. От тогава не поръчвам от Хепи. Тъй като работя в голяма институция, приди ми правеше впечатление, че доста от колегите поръчваха от тях, буквално по няколко пъти на ден идваше кола за доставки. Сега почти не съм ги виждала, най-много 1-2 седмично да съм засичала тяхна доставка на храна.
Явно Хепи много са си повярвали и започват да дразнят по един или друг начин клиентите си, като част от тях се отказват от услугите им.

Последна редакция: нд, 07 ное 2021, 15:26 от kuku_i_pipi

# 41
  • Мнения: 1 700
Момичето просто е споделило случката във форума и в резултат на това някой може да започне да обръща повече внимание на срока на ваучерите. Защо я нападнахте така, какво толкова е станало?

И на мен ми е интересно къде е драмата, че авторката разказва какво е станало? Объркали са поръчка, дали са ваучер, дотук добре, но не са уведомили че ваучера има срок и реално клиента не е успял да ползва компенсацията си и се чувства ощетен. Когато клиент се чувства ощетен си е негово право да го заявява където и както иска.

# 42
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 315
И правилно сте написали във форума. Той е за споделяне. Друго ако решите, може да направите, или да не направите. Ако има някой друг проблем с тази верига, може също да сподели. То е като черните списъци - за много неща. Така сме по-внимателни, и при събиране на такава информация, може да вземем решение да не ползваме съответната услуга, място, и т.п. И не виждам защо трябва да се скача по тази причина. Ако пък си го харесвате, подминавайте и си го ползвайте със здраве.

# 43
  • София
  • Мнения: 19 245
Тази година имам 3 поръчки може би от тях ( запомнила съм ги, защото нито една не беше в ред) или половината ястия ги нямаше или поръчката беше объркана. Преди години качеството на доставката беше много по-добро.

# 44
  • Мнения: 780
Не е по темата, но за съжаление хората са станали доста агресивни. Опитвам се да го отдам на Ковид пандемията и невъзможността ни да живеем напълно нормално или лични семейни проблеми, защото така и не ми се иска да повярвам, че хората може да са си по принцип толкова лоши и конфликтни.

Бъдете здрави и позитивни Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт