Билла, Метро, Фантастико, Хит, Т-маркет и др. - Тема 20

  • 9 837
  • 132
  •   1
Отговори
  • Бургас
  • Мнения: 23 219
Добре дошли в новата тема

Полезни страници с информация, относно продуктите и фирмите, които са на пазара
(благодарение на Mikkey   Hug ):


Българска агенция по безопасност на храните

Проверка на производителите на продукти с животински произход
- за повече информация, прочетете help секцията в страницата

Закон за защита на потребителите
- добре е да си знаем правата ...

Комисия за защита на потребителите

Моля, без "записче", "цоп", "троп", "хоп", "и аз тук" - букетчета, усмивки и целувки  и всички техни производни ...
За старата версия - просто използвайте бутона (точно до бутона , когато започвате нов коментар), така няма да изтървете нищо, ще получавате винаги известия при нов отговор и ще можете да се включите по всяко едно време в забавата
За новата версия - просто използвайте бутона (точно до бутона )
   bouquet  

старата тема

Тема 12

Тема 13

Тема 14

Тема 15

Тема 16

Тема 17

Тема 18

Тема 19

# 1
  • Мнения: 187
Днес в нашата  Била сосът за картофки за 0.01 лв. липсваше, а останалите продукти не ме интересуват.

На касовата бележка получих купон за 5% намаление, но изобщо няма да се занимавам с него.  Предишния пък когато го имах, бях напазарувала за над 100 лв. и получих някакви стотинки намаление LaughingLaughingLaughing

# 2
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 353
ако беше пазарувала стоки с бял етикет отстъпката щеше да ти е по-голяма.
соса и при нас свърши.

# 3
  • Мнения: 722
5% в била мисля важеше само за ненамалени стоки без промоция ( а в била такива стоки са с по-високи цени даже и от някои квартални магазини). Та това намаление не струва

# 4
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 353
това са стоките с цена в/у бял етикет, което писах.

# 5
  • Мнения: 1 107
Но пък талоните за 2 и 5 лв отстъпка хващат всички стоки, вкл и намалените Simple Smile
Иначе стоките, които не са в промоция са винаги на доста високи цени

# 6
  • Мнения: 563
Нито сладолед с 60% отстъпка, нито един от продуктите за 1 ст. ги има в Билла. Защо ги дават тези ваучери като не можеш да ги ползваш?

# 7
  • Мнения: 621
За да влезеш в магазина да ги търсиш и покрай това да купиш други неща.

# 8
  • Мнения: 722
Понякога ги зареждат в началото на новия месец. Нещата за 1 стотинка важат до 14 то число на следващия месец. - поне така пише по спомен. Аз много пъти така съм намирал.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 886
  В моя случай не е така. По месец и половина стои тази акция в Билла ,, продукти за 1 ст" и редовно някои от тях липсват. Не ми тежи да проверявам всеки ден, ей така, на инат и по принцип.Нито един от тези продукти не ми е жизнено нужен. Писала съм в контакната им форма. Ако ми отговорят - ще постна тук.

# 10
  • Мнения: 563
Търговецът си е в правото да определя кое за колко да продава и какви бонуси да предоставя на клиентите си. Но да ги предоставя, като ги е обявил по своя воля! И тъй като в Билла редовните цени са над средните, се предполага че ще получим по- добро обслужване, (след като вече и плащаме на каси за самообслужване ) или дребен   комплимент. Реклама от Ямбол до Стамбул за бонус  сладолед или продукти за 1 ст. при покупка над определена сума и т.н.
Това върви по всички медийни възможни канали. Едва ли работещ  семеен човек ще хукне сряда и петък за сокчета и незнам какво си. Така, че търговец от ранга на Билла може да си направи сметката колко от тази стока му е необходима да покрие предоставените бонус ваучери.
Останалото е дребен тарикатлък и неуважение, да не кажем и подигравка към клиента.
Не,че на някой ще му се случи чудото и без тези продукти, но като си казал нещо, изпълни го!

Последна редакция: сб, 31 май 2025, 18:22 от Tony Maria 22

# 11
  • Бургас
  • Мнения: 23 219
Днес ходих да си взема от дресинга за салати Glaze мисля се казваше, но нямаше нито един! Дано да заредят пак.

# 12
  • Мнения: 9 776
„Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП), при повторни нарушения санкциите могат да бъдат увеличени. Максималната предвидена глоба за нелоялни търговски практики е до 30 000 лева, а при системни нарушения – до 50 000 лева. Това означава, че при установяване на рецидив, санкциите могат да нарастват значително.“

И именно тук идва нашата роля като потребители. Ако всеки от нас отдели 5-8 минути, не за да се оплаква само във Facebook, а за да подаде жалба до КЗП, ефектът ще е реален.
Още по-добре – ако в жалбата споменем, че това не е единичен случай, а повторно нарушение (рецидив), това задължава КЗП да наложи по-висока санкция.

📌 Истината е, че няма как да не им пука, когато всяка следваща глоба е по-солена.
📌 А фактът, че лично към мен се обърнаха с предложение „да се разберем“, ясно показва, че санкциите ги „болят“.

Но аз не търся лични договорки – искам две прости неща:
✅ Или стоката, рекламирана в промоцията, реално да я има в магазина
✅ Или да освободят мястото за друга търговска верига, която уважава клиентите си

Закон има. Институции има. От нас зависи да ги активираме.
🟢 Ако дори само 10 души реагират по този начин – резултатът няма да закъснее.

# 13
  • Мнения: 791
И при нас отвориха ''малка'' Билла  преди време,много се радвах,защото другите са ни по-далече и почти не пазарувахме там. Е да,ама 99% от случаите промо артикулите са свършили ,така че се ходи там изключително рядко.
За краставиците на Тмаркет май някой беше питал,при нас са някакви огромни ,дебели бухалки Grinning

# 14
  • софия
  • Мнения: 29 694
Краставици "Гергана" в Кауфланд са хубави - свежи и хрупкави.

Общи условия

Активация на акаунт