Работа, CV-та, HR-и, съвети - 76

  • 53 251
  • 1 273
  •   1
Отговори
# 90
  • Бургас
  • Мнения: 8 555
Аз пък разбирам "мрънкането" на Зуки. Когато човек се издържа сам и има и заем е много трудно да прави промени в живота си, защато няма право на неуспех при смяната на работата и сферата. И най-малкия процент на възможен риск действа адски стресиращо. Ако човек има опора в лицето на родители или съпруг е по-лесно.

Последна редакция: нд, 21 ное 2021, 12:03 от Irene Adler

# 91
  • Fairbanks, Alaska
  • Мнения: 2 558
Аз имам категория D от почти 2 години. Но явно си намерих следващата работа. Макар, че и в Чехия видях обява за автобусни шофьори и много ми се иска да отделя 2 месеца и да пробвам там.

# 92
  • Мнения: 263
Относно първия пост на темата:

Трябва да се променят или изтрият някои от линковете!

За триене:

http://azmogatova.com

http://staj.bg

http://freelance.bg

http://Elance.com (праща те към Upwork.com)

За промяна:

http://www.mycv.bg/

трябва да е:
 
http://www.mycv.bg/obqvi-za-rabota.aspx

------------------------------------------------------------------

http://www.bgrabotodatel.com/all.php

трябва да е:

https://bgrabotodatel.com/

# 93
  • София
  • Мнения: 6 221
Като говорите за стрес в шофирането, да итбележа, че карането на пътници е доста по-голям стрес от карането на стока. Особено в София заради трафика и лошата регушация. Не е случайно, че има недостиг на шофьори в градския транспорт. Жената поше, че не ѝ се разправя с хора, вие предлагате една от най-тежките професии в това отношение.

# 94
  • Мнения: 1 128
Професията шофьор е винаги много отговорна. И за товари и най-вече за хора.

# 95
  • Мнения: 3 732
Ирене, благодаря ти, че ме разбра! Това няма как да се обясни на човек имащ финансова и не само помощ от друг.

За ГТ никога не съм си и помисляла. Първите рейсове тръгват към 4 - 5 сутринта, последните са до 23 - 24 часа. Кога ядат, ако не в движение? Нали в еди - колко си часа трябва да са на еди коя си спирка?

Бакшиш май става и с Б, но е късане на нерви. Познавам се и не е моето.

МарианаП, коя е тази фирма? Може и на лс. Не питам за мен. В ресторантьорството и подобните масово работят много часове на минималната по документи.

Последна редакция: пн, 22 ное 2021, 09:29 от Зуки Су

# 96
  • Мнения: 9 404
За ГТ никога не съм си и помисляла. Първите рейсове тръгват към 4 - 5 сутринта, последните са до 23 - 24 часа. Кога ядат, ако не в движение? Нали в еди - колко си часа трябва да са на еди коя си спирка?

Никой не работи по 20 часа. На смени са - две или три. Не ядат и в движение. Имат почивки след края на маршрута. Зависи от линията, но някъде на 2 часа трябва да имат задължителни поне 15 мин почивка. За обяд предполагам е повече.

# 97
  • Мнения: 3 732
Освен високата заплата други плюсове не виждам.
Преди години една жена караше 309, къс жълт Ман. По трамвай и тролейбуси да съм виждала по две - три.

# 98
  • Мнения: 708
Аз пък разбирам "мрънкането" на Зуки. Когато човек се издържа сам и има и заем е много трудно да прави промени в живота си, защато няма право на неуспех при смяната на работата и сферата. И най-малкия процент на възможен риск действа адски стресиращо. Ако човек има опора в лицето на родители или съпруг е по-лесно.
И аз съм съгласна с Irene. Минала съм през подобен период и е доста трудно да се правят промени, когато нямаш никаква сигурност. Дори и да си много зле. Дори и да има сериозен психически тормоз на работното място. Даже още се боря с последиците от пасивността ми през този период - тя се превръща в навик, а и страхът не изчезва напълно.

А относно шофирането на автобус, аз също се чудя защо се предложи. И за мен то е по-отговорно, защото возиш хора, а не стока. И досега май не съм виждала жена - шофьор на автобус от градския транспорт, поне в София.

# 99
  • Мнения: 2 359
Тогава дамата да се пробва за ватман.

# 100
  • Мнения: 3 732
Каква е разликата между ватман и шофьор в ГТ? За първото категория Д, а за второто - каква категория и как?
Аз разлика не виждам. Все различни смени и маршрути и отговорност за хора.


Дея2, благодаря ти, че разбираш за какво точно говоря! И на старата ми работа имаше скрит психически тормоз. Това че се махнах беше едно от най - добрите решения в живота ми.
Несигурността на новата и по - ниската заплата ме плашат.

# 101
  • София
  • Мнения: 18 450
Каква е разликата между ватман и шофьор в ГТ? За първото категория Д, а за второто - каква категория и как?
Аз разлика не виждам.
 
А прочети внимателно Правилника за движение по пътищата или там както се казва.
Наблегни на кога и пред кого има предимство трамвая.
Трамвайните и тролейбусни депа организират  платени курсове за преквалификация на шоф. Б във водачи за техните нужди. Автобусните - не, искат готов персонал. Имаше 2 - 3 жени, караха само авт. 94 и 120.  След 2 -3 г. заминаха за чужбина,  на камиони.
Зуки, с ММ си говорихме за твоите желания да караш.
Той е шофьор от 15 годишен, и на тролей е работил още по соца. Сега и да гладува в ГТ няма да се върне. От таксито се отказа преди К 19.
В твоя случай препоръчва работа като доставчик в заведение.  Работата не е трудна, нямаш други ангажименти в ресторанта. Има и бакшиши, но не винаги. Големите вериги осигуряват на реална заплата.

# 102
  • Мнения: 8 381
или на фууд панда, сега май глово е новото име
сетих се и друго, електирическите спарки си имат персонал, който ги кара за зареждане

# 103
  • Пловдив
  • Мнения: 1 098
Не е толкоз зле да си шофьор. Ако е на градски транспорт не знам, може и да ми е кофти. Аз се преквалифицирах преди 4 години и от диско сервитьорка, станах шофьорка. Карам самосвал. Първоначалната инвестиция е малко по-стряскаща, но си струва - шофьорски курс кат. "С", медицинско, психо, дигитална карта, професионална компетентност. Но искаш ли да си шофьор на самият курс ще разбереш ставали от теб такъв. Ако не си сигурен/а по-добре не се захващай!

# 104
  • Мнения: 10 798
Как процедирате, ако искате повишение в същата фирма?
Какви агрументи най-често са ви били най-полезни при  разговора с шефа?

Общи условия

Активация на акаунт