Имам аз една мечта, ДЕСЕТОКЛАСНИКЪТ да седне на чина.

  • 44 891
  • 743
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 922
Аз вече сериозно се притеснявам за профилите. МС за сега се насочва към физика, по-скоро аз го насочвам,  заради професията, която иска. При тях разрешават само 3 профила. И за сега и трите му куцат. Иска да учи в Германия, но не съм сигурна, че ще успее. Има сериозни пропуски, според мен, по математика. За капак счупи крак и в момента е вкъщи, а ДО не му се полага, защото не е карантиниран.

# 541
  • Мнения: 5 009
Селена, говори с директора/ката. В нашето у-ще всяко болно дете се обучава онлайн, без значение каква е болестта - просто го включват. За учителя е все едно достъп през платформата на колко деца ще даде.

# 542
  • София
  • Мнения: 1 410
За съжаление, в нашето (на щерката и на момчето на selena6) училище, е прието да са онлайн само карантинирани деца. И на мен не ми беше ясно защо.
Наваксват си през дискорд със съучениците. Евентуално....

# 543
  • София
  • Мнения: 5 557
За съжаление, в нашето (на щерката и на момчето на selena6) училище, е прието да са онлайн само карантинирани деца. И на мен не ми беше ясно защо.
Наваксват си през дискорд със съучениците. Евентуално....
По коя наредба болно дете трябва да бъде включвано онлайн?

# 544
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 462
Съученик от прогимназията имаше проблем, защото ходеше на училище с гипсирана дясна ръка. Уж за да не губи, ама не можеше да пише и доста му падна успеха, в седми клас. Според класната тогава, ако болно дете не влиза в час, то има възможност и за по-късно изпитване, дори удължаване на срока/годината би било възможно. Но щом влиза в час, то тогава се отнасят към него като към здраво дете ... Няма основание за компромиси, които може и да се направят след оздравяването. И сигурно няма значение дали е ДО или ПО, все ще е в час, пък болно детето ... Не знам дали го обясних добре, но от тогава - аз бих наблегнала на асинхронно учене, ако се наложи да отстъства.

Докато аз мисля и се чудя какъв да е профила, май изборът е направен без моето участие. За мен остава само да почерпя, когато видя, че е записан там.

# 545
  • Мнения: 2 323
Няма наредба, но много учители го правят на добра воля, без да преподават специално на болните, просто да слушат - все е нещо.

# 546
  • Мнения: X
Ако така или иначе пускат стрийм, да. Не е проблем да добавят някого. Но нямат задължение да осигуряват ОРЕС на деца, които отсъстват по здравословни причини.

# 547
  • София
  • Мнения: 5 557
Ако така или иначе пускат стрийм, да. Не е проблем да добавят някого. Но нямат задължение да осигуряват ОРЕС на деца, които отсъстват по здравословни причини.
Ако така или иначе пускат стрийм, да. Не е проблем да добавят някого. Но нямат задължение да осигуряват ОРЕС на деца, които отсъстват по здравословни причини.
Няма наредба, но много учители го правят на добра воля, без да преподават специално на болните, просто да слушат - все е нещо.
Това е възможно и ефективно само по определени предмети.

# 548
  • Мнения: X
Е, ако така или иначе го правиш за някого, не е проблем да добавиш още хора, какъвто и да е предметът.

# 549
  • Мнения: 5 009
В нашата гимназия се практикува - не винаги синхронно, но отсъстващите биват безусловно подкрепяни. По история, география, философия, немски "А" и "Б" (с носител на езика), химия, физика и музика не само, че включват децата, но им позволяват и да участват в час. Биоложката и математичката правят сборни групи от деца в онлайн форма на обучение (и отсъстващи по здравословни причини) от целия випуск и в определен час, извън учебното време им преподават.

# 550
  • София
  • Мнения: 5 557
Е, ако така или иначе го правиш за някого, не е проблем да добавиш още хора, какъвто и да е предметът.
Проблем е.

# 551
  • Мнения: 2 323
 и защо е проблем? не се заяждам, питам просто - дали ще включите двама или трима, какво значение има?

# 552
  • Мнения: X
И аз не разбирам защо е проблем. Ако така или иначе стриймваш за някой друг, какво пречи да добавиш още деца?

# 553
  • София
  • Мнения: 5 557
И аз не разбирам защо е проблем. Ако така или иначе стриймваш за някой друг, какво пречи да добавиш още деца?
Дидева, много те уважавам,  но преподавала ли си в клас по математика хибридно- половината ученици да са онлайн,  останалите- присъствено?
Уважавам те безкрайно,  но нямаш идея как се случват нещата на практика.

# 554
  • Мнения: X
Хайде да не се изхвърляме толкова. Имам практика макар и да не е  точно в училище. Ако половината са онлайн, а останалите присъствено и осигуряваш стрийм за тези, които са онлайн, какъв е проблемът, че ще са с един или двама повече?

Общи условия

Активация на акаунт