От Германия до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 2

  • 40 049
  • 402
  •   1
Отговори
# 315
  • София
  • Мнения: 762
Обикновено тръгват на посочената дата. Промяната в състоянието на пратката - "На път" - може да се появи и след ден-два. Когато има много пратки, често ги разделят в два камиона в рамките на един курс. Обикновено се получава имейл, че са готови за получаване, в четвъртък сутринта или най-късно - в петък.

# 316
  • Мнения: 7
Обикновено тръгват на посочената дата. Промяната в състоянието на пратката - "На път" - може да се появи и след ден-два. Когато има много пратки, често ги разделят в два камиона в рамките на един курс. Обикновено се получава имейл, че са готови за получаване, в четвъртък сутринта или най-късно - в петък.
Аха, ясно.
Благодаря!

# 317
  • Пловдив
  • Мнения: 3 747
Аз чакам още пратка от курс, евентуално потеглил на 25.11, без никаква информация за нея, а Вие питате за този от 4 декември.
Новия им сайт е много зле направен, като от четвъртокласници в час по Компютърно моделиране  и не актуализират или го правят през пръсти всяка промяна в местоположението на камионите. Напоследък и комуникацията с тях е тегава…

# 318
  • Мнения: 7
Аз чакам още пратка от курс, евентуално потеглил на 25.11, без никаква информация за нея, а Вие питате за този от 4 декември.
Новия им сайт е много зле направен, като от четвъртокласници в час по Компютърно моделиране  и не актуализират или го правят през пръсти всяка промяна в местоположението на камионите. Напоследък и комуникацията с тях е тегава…

До вчера си спомням, че пишеше за курса потеглил на 25.11., че е пристигнал на 01.12. , но от днес вече са го махнали и не се вижда. Аз нямах пратка за този курс от 25.11. и нямам идея дали реално е пристигнал.
А този от 04.12. преди няколко минути го ъпдейтнаха с дата 05.12. вместо 04.12. и вече е със статус "На път".

# 319
  • Пловдив
  • Мнения: 3 747
Правят много акробатики с курсовете от Германия по-специално, от Великобритания не е така. Разделят ги, тръгват по различно време, не се знае кога ще пристигнат. Лично аз нямам нищо против забавянето- метеорологична обстановка, празнични и почивни дни, но да публикуват своевременно информация за курсовете поне на сайта, ако ли на имейлите им идва сложно.
Въпросния курс, по предварителна план- програма трябваше да тръгне в петък- 24.11, но тръгна на 25.11, като беше разделен и една част потегли на 28.11.  Докато пишеше в сайта за първата половина, че е пристигнал, а втората е на път, изведнъж изчезна всякаква информация. Край. В ступор. Чакайте си… “от умрял писмо”.

# 320
  • Мнения: 7
Да. Наистина би било добре при забавяне или промяна в дата на тръгване на курс да публикуват информация и хората да са информирани как се движи и дали всичко е наред.

# 321
  • София
  • Мнения: 23 214
някой да има нещо от курс 591 от германия от габиели?
от два дни пратките са със статус зачислени във вътрешен курс, а курс 591 го дава че е обработен.
и се чудя да се разхождам ли утре или ще е напразно.

# 322
  • Мнения: 2 809
Да, аз имах с курс 591 и вчера си взех пратката в Пловдив

# 323
  • Мнения: 10
Здравейте, имах две поръчки до GGBG в Германия. Според тракинга на DHL са пристигнали съответно на 21.11 и 4.12, но до ден днешен не съм получила имейл от GGBG за тези пратки и не мога да се свържа с тях по никой канал - на телефона звънях многократно, чакам по 20 мин и никой не вдига. Не отговарят нито на имейл, нито в месинджър, нито през формата на сайта. Случвало ли се е на някого? Със сигурност са адресирани с правилния номер, защото на едната го пише дори в инфото при тракинга в DHL. Меко казано съм разочарована…

# 324
  • София
  • Мнения: 762
За пратки, на които е липсвал номер и съответно не са се появявали в профила ми, съм писала във вайбър на номера на офиса в Германия. Отговаряха и рагираха в рамките на деня. Но за последно ми се е случвало преди 8-9 месеца.

# 325
  • Мнения: 10
За пратки, на които е липсвал номер и съответно не са се появявали в профила ми, съм писала във вайбър на номера на офиса в Германия. Отговаряха и рагираха в рамките на деня. Но за последно ми се е случвало преди 8-9 месеца.


Тел. за връзка за Германия е даден БГ номера, а този, който са го дали да се дава към адреса на доставка като опитам да пиша на вайбър на него, ми казва, че няма регистриран вайбър на този номер.

# 326
  • София
  • Мнения: 762
Съжалявам, може би вече не го използват във вайбър. Иначе същият телефон, завършва на 403, именно на него съм говорила с тях и съм писала във вайбър.

# 327
  • София
  • Мнения: 19 435
Здравейте, имах две поръчки до GGBG в Германия. Според тракинга на DHL са пристигнали съответно на 21.11 и 4.12, но до ден днешен не съм получила имейл от GGBG за тези пратки и не мога да се свържа с тях по никой канал - на телефона звънях многократно, чакам по 20 мин и никой не вдига. Не отговарят нито на имейл, нито в месинджър, нито през формата на сайта. Случвало ли се е на някого? Със сигурност са адресирани с правилния номер, защото на едната го пише дори в инфото при тракинга в DHL. Меко казано съм разочарована…
Ако сте от София, идете директно в офиса им. Ако не сте - дано имате някой познат, който да го направи.

# 328
  • Мнения: 5 086
Лудница е при тях, както при всички куриери сега. Пишете им отново имейл с подробна информация за тракинги и номера на съответните курсовете, за да асоциират пратките Ви с Вашето ID. На мен и в месинджър ми отговарят до ден.

# 329
  • Мнения: 10
Здравейте, имах две поръчки до GGBG в Германия. Според тракинга на DHL са пристигнали съответно на 21.11 и 4.12, но до ден днешен не съм получила имейл от GGBG за тези пратки и не мога да се свържа с тях по никой канал - на телефона звънях многократно, чакам по 20 мин и никой не вдига. Не отговарят нито на имейл, нито в месинджър, нито през формата на сайта. Случвало ли се е на някого? Със сигурност са адресирани с правилния номер, защото на едната го пише дори в инфото при тракинга в DHL. Меко казано съм разочарована…
Ако сте от София, идете директно в офиса им. Ако не сте - дано имате някой познат, който да го направи.
Ходих, казаха ми да им пратя имейл с тракинг номера, защото в тяхната система тук имали инфо само за пратките, които вече са регистрирани. 🤷

Update: Днес реших да звънна директно на немския номер. Много любезен човек ми съдейства да открием пратките и наистина при тях са били без ID номера. Да допълня само, че те нямат съпорт в Германия, това е номера на склада и въпреки това човекът отдели от времето си, пращах му и по What’s App тракинг номерата и скрийншоти. После дори ми се обади пак по телефона. Беше проверил и каза, че пратките са вече в София и помоли да се слага номера на ID-то поне на две места, защото ей така онлайн търговците като го изпуснат да го напишат на пакета, после им отнема страшно много време да обработят и тези пратки в GGBG.
Много благодаря за съвета да се свържа на немския номер, защото през тукашните канали половин месец не успях. А в тукашния офис най-вероятно са ме насочили да пиша на мейл, защото сигурно искат да имаш потвърждение, че пратката е в София, а не да си търсят напразно.

Благодаря още веднъж!

Последна редакция: пт, 15 дек 2023, 14:28 от Lana3

Общи условия

Активация на акаунт