Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 771
  • 556
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 2 767
Аз понеже не харесвам претенциозни майки, ще защитя само умерено Силвър-а.
Тая сервитьорка за какво е там?! Нали, ако беше препоръчала нещо здравословно от менюто, нямаше да се стигне до краставиците и доматите! Да каже кое е приготвено на пара, кое - печено...

# 496
  • Мнения: 990
Ами ако претенциите ви са, че понеже детето е на 4 и ходи на гимнастика, и затова трябва да се храни под строг режим, честно казано абсурдно е. Не говорим за олимпийски състезатели, хайде малко по-сериозно. А никой да не ми обяснява колко ви е приоритет храненето на детето и хранителният му режим, след като сте отишли на ресторант, който познавате - нали сте често там - и никой не се е замислил, че детето нямало какво да яде. Освен ако детето няма някакви здравословни проблеми, нищо няма да му стане да му поръчате пържени картофи веднъж.

Вече почна да става откровено нелепо.

Да обобщя: разбира се, че можеш да попиташ, сервитьорката има право да ти откаже, да кажеш след това, че предпочиташ да ви обслужи колегата - който явно също е отказал, защото каза, че сте поръчали нещо компромисно - е според мен ненужно, освен ако тя не е била изрично груба, в който обаче случай трябва да говориш с мениджъра.

Къде, прочете, че сме питали колегата?
Просто предпочетохме друг да ни обслужва, заради недоброто отношение на сервитьорката.
Никъде не съм писала, че изобщо съм питала и втори сервитьор за нещо, което е извън менюто?

Коментари и квалификации по адрес на детето няма да коментирам и няма да обяснявам защо. Фактът , че се позволявате такива говори достатъчно.

Хайде вече да спрете нездравия интерес към случката. Вече няма, какво да коментирате и си въобразявате и доизмисляте разни неща.

# 497
  • Мнения: X
Значи, поръчали сте на момичето “компромисния вариант” и сте помолили друг да ви донесе храната?

Съжалявам, ама това никак не ми звучи като да се развива в нещо различно от квартална кръчма.

Детенцето никой не го коментира, още повече с лошо. Хубаво е да се осъзнае, че коментарите бяха единствено насочени към поведението на възрастните. Детето имало нужда от това или онова, специално меню, ама ние, дето редовно ходим там, не знаехме, че няма какво да му поръчаме… и се възмутихме, че отказаха нещо извън менюто… така я разбрах тая история аз.

# 498
  • София
  • Мнения: 20 200
Горкото дете. Едва на 4 и вече на диета и то без здравословни причини.
А оплакването е просто за темата със селските прояви.

# 499
  • Мнения: 990
Значи, поръчали сте на момичето “компромисния вариант” и сте помолили друг да ви донесе храната?

Съжалявам, ама това никак не ми звучи като да се развива в нещо различно от квартална кръчма.

Детенцето никой не го коментира, още повече с лошо. Хубаво е да се осъзнае, че коментарите бяха единствено насочени към поведението на възрастните. Детето имало нужда от това или онова, специално меню, ама ние, дето редовно ходим там, не знаехме, че няма какво да му поръчаме… и се възмутихме, че отказаха нещо извън менюто… така я разбрах тая история аз.

Никъде не съм написала, че искам друг да ми носи въпросната храна. И не, не се развива в квартална кръчма, но ако така ще се чувствате добре - мислете го.

Относно коментари за детето - имаше коментар - жлъчен - изцяло по отношение на нея, малко по-късно станаха два. Но Вие не четете, защо Ви е? Вие сама дописвате историята. По каква причина - не знам, Вие си знаете, аз не мога да знам, не съм психиатър.

Можете да продължите с коментарите на вече дописаната и доизмислена история, аз нямам желание да участвам.

# 500
  • София
  • Мнения: 26 246
Обикновено, ако ходим на ресторант без повод е преди/след някое от състезанията на мъжа ми. Често предпочита да хапне нещо с яйца- омлет например. Случвало се е да попита дали може да му направят, ако го няма в менюто. Понякога са правили, понякога не, но никога не сме приемали отказа като лошо обслужване. 😃
Дъщеря ми е на 6 г и ходи на балет,  не спазва диети. Не знам, тя толкова много енергия изразходва през деня, странно ми е чак.
Иначе като беше по-малка се е случвало един път да сме на ресторант, когато беше на диета поради здравословен проблем и помолих да сварят едни спагети без сосове, без нищо и да ги маркират като някой от тези със сосове, както те преценят. Направиха го, но щях да разбера, ако не бяха.

# 501
  • Мнения: X
Е нали си казала на сервитьорката, че искаш друг да ви обслужва? След това е продължава да ви обслужва тя, правилно ли разбирам? С такива клиенти ако бях на нейно място, аз щях да помоля друг да поеме масата.

А пак ти казвам - като човек с опит в скъпи ресторанти - в истински такъв елегантен ресторант не сте били, защото обикновено там деца на тази възраст нямат място. И по принцип клиентелата го знае, и има достатъчно възпитание да осъзнае защо. Да беше казала кой е ресторантът и щяхме да си знаем поне, че там пилешка пържола и домати и краставици не се сервират (нали ходиш често в тоя елитен ресторант, как може да очакваш, че ще се направи това?!). Като пък ви е толкова важна тая диета, хранете си го вкъщи това дете, а излизайте без него на поводи. Скъпите ресторанти в България ще ти се вържат на над 100 лв на човек за предястие, основно и питие, така че вярвам, че 10 лв на час за бавачка не са проблем.

В тая връзка, да ви разкажа една история. Един мой приятел седнал във Варна в оня дизайнерсия хотел до Севастопол, дето беше печелил много награди, забравих му името. Искал пак човека нещо, дето го няма в менюто - тип кюфтета и гарнитура. Сигурно са имали кайма иначе, направили му бяха и му бяха хванали кюфтетата на цената на някакъв стек, примерно 30 лв, това беше преди 2-3 години. Ревеше му се като ми разказваше 😂

Последна редакция: ср, 15 юни 2022, 15:31 от Анонимен

# 502
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
4- годишно на нв и нм диета, препоръчана от треньори и педиатри, какато и от майките  и бабаите в родата. Уж се търси здрсвословно ястие без пържено и мазно, но се оказва, че в цялото меню няма такова. Разпит кое как е приготвено, искане да се приготви нещо извън менюто, на което е отказано. Накрая демонстративно се отказватв от услугите на раздразнената сервитьорка и искате друг да ви обслужва. Аз това разбрах от цялата работа.

# 503
  • Варна
  • Мнения: 7 032
Премахването на съставки никога не е проблем. Правила съм странни коктейли като мохито без лед, по молба на клиенти…
Проблем е когато искаш нещо допълнително или различна комбинация от съставки.

Любимо ми беше на бара някой да ми каже - направи го по-силен (коктейла). Няма как да стане, има си рецепта, пропорции, после ревизии. Или пък кафето да е по-силно. Мелницата е електронна и пуска точно 7 г кафе. За ентусиасти в менюто има и двойно кафе (2 дози кафе за същото количество вода), но и цената е двойна.

# 504
  • София
  • Мнения: 20 200
Пълна идиотщина е това.  В скъп ресторант все има аспержи и скариди, които са диетични. В квартал нататък кръчма, никой няма да откаже домат и краставица и парче пилешко да сервира.
Някои хора си живеят в балон.

# 505
  • Мнения: 9 301
Голяма наглост това да искаш нещо специално в такъв вид заведение. Като е дете не го водете там и му вземайте от Детската кухня. Пък и фасони прави, сервитьорката й е виновна.

# 506
  • Мнения: 810
Е, стига, де. Разбрахме колко е нагло според вас. Изядохте я! Попитала е-отказали са и, голяма работа. Тя каза, че цялостно поведението е било зле, без да е конкретизирала, а не е и нужно да се оправдава!

# 507
  • София
  • Мнения: 4 831
О, виждала съм много фрапиращи случки на поръчване на неща, които изобщо не са от менюто на ресторанта, който се води елитен и нишов. Спомням си преди 10+ години Саса, когато беше в х-л Хемус и беше само за японска кухня, уж. Идваха разни мутри с охраната си, поръчваха си разни неща с месо, точно тип балканска скара, защото "ние не сме японци да ядем ориз" (тогава защо ходите в този ресторант?) и хората им сервираха според исканията им, защото си плащат и явно си ги знаят какви са.

# 508
  • Мнения: 810
То пък Sasa е един еквивалент за елит... но иначе е нелепо, да.

# 509
  • weiter, weiter, ... weiterstadt
  • Мнения: 18 076
Допреди няколко страници беше нон стоп коментирано как обслужващ персонал трябва винаги да е любезен, усмихнат и да не обижда клиента.

Сега изведнъж фучащи сервитьорка в 4/5 звезден ресторант е героиня в правото си... 🤷♀

Ако ще и бутчета от скакалци да си поръча клиента, сервитьора трябва да може дипломатично и с уважение да му обясни защо не могат да ги сервират.
За фръцване и фучене пък да не говорим...🙈

Общи условия

Активация на акаунт