На два пъти обясних на момичето, че детето се храни с буквално елементарни неща, минимално овкусени, без мазнини и т.н. Попитах за няколко неща от менюто, дали отговарят на тези изисквания, как се приготвят. Обясних, че цената за това, което ще се донесе на детето не е от значение, че може да се комбинират неща от две, ако трябва три ястия и да платя и трите. Всичко беше обяснено и отговорено с две думи “няма” и “не може”. Както казах днес, самата сервитьорка имаше непрофесионално отношение, не такова, на каквото сме свикнали на това и подобни места. Не съм някоя комплексарка, не съм изразила недоволството си, просто в един момент й казах, че предпочитам да ни обслужва някой от нейните колеги. Не виждам нещо лошо в това, тези професии не са добре платени, може всеки служител да има своите причина да не е любезен с клиентите, абсолютно разбирам, затова и реших просто да предпочета друг сервитьор, защото все пак съм отишла, за да си изкарам добре.
Не съм от тези, които ще викат управител. Дори накрая оставихме бакшиш, защото държа все пак да постъпвам правилно, независимо, дали съм доволна или не.
Тук темата е за обслужването и затова реших да споделя. Цял ден чета обиди за мен, за нашето дете… Това е женски форум. Няма драма, единствено си направих изводи за обществото ни като цяло. Все си мисля, че е най-нормалното нещо да има хора и на противоположното мнение на моето и го адмирирам, защото така научавам по нещо ново. Обаче, смятам, че има и начини да споделиш, че имаш противоположно мнение без да обиждаш друга дама и невръстно дете ( за това, с какво се храни и с какво се занимава). Нищо, аз все пак ви благодаря за мненията, защото научих много за хората, радвам се, че съм в моята си среда, където съм свикнала да няма горепосочените неща, които смятам за нередни.
Желая Ви тази енергия, която вложихте днес тук, да я вложите утре, за да сбъднете своите мечти. Вярвам, че така в бъдеще ще бъдем по-добри и ще отглеждаме всички заедно по-успешни и щастливи деца.
