Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 094
  • 556
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 5 656
Ариел, ти мразиш работата си и затова никога няма да бъдеш оценена подобаващо от клиентите.
Добрият продавач, както го наричш, прави всичко с желание. Фалшът у една сервитьорка/ продавачка винаги, ама винаги си личи. Понякога, даже, граничи с преиграване.
Не се чуди, че те псуват.
Може би е време да се преориентираш, като те чета, ще спестиш мъките на бая народ, а най- вече на себе си.

Лелей ще се обадя на всичките си шефове и ще им върна референциите с обратна пратка понеже журито в бгмамата е преценило, че не ставам за тая работа да видим какво ще кажат.
Зигигс ли си мигигс ли си, когато постигнеш всичко сам без чужда помощ плюс ученето на "смешния немски" тогава можеш да ми говориш.
Не съм дошла в чужбина с помощ от тоз и оня - за разлика от почти всички които познавам.

# 91
  • Мнения: X
Ами както искаш го разбирай може би в голямата си част обслужваме точно селяни, а не някакви велики умове които ще направят откритие в ядрената физика. Или пък принцове и принцеси - те не си пазарят в кварталния магазин. Там идва бай Иван, който предния ден е пребил кака Гинче и си иска двете шишета с ракия, ама пронто че иначе нали....

Ти с твоето незнание на немски език и винаги недоволство от всичко и всички, като работеща в Германия, какви хора очакваш да идват на твоята каса? Германците пренебрежително ще се наредят на опашка от 15 човека и ще чакат 50 минути, вместо да дойдат при теб да ги обслужваш.

Отделно, ако обслужваш Ивановци, пребили Гинки, значи си в някое гето забита и нямаш много общо с Германия и живота тук.

# 92
  • Мнения: 1 625
Абсолютно всичките ситуации не биха стигнали до подобно ескалиране, ако бяхте запазили добър тон.
Случката в КАТ, вината не е на служители. Има табелка, няма табелка, щом не сте извикана, чукането винаги ще предизвика реакция.
Случката в банката, вие сама сте си загубили куп време. Когато знаете, че се предлага услугата, а на гише ви казват, че не е така, можете спокойно да кажете, че сте го видели. Всичките допълнителни разговори са били излишни.
Двете случки в пощата ще ги оставя без коментар.
Изключително грозен е коментарът ви за заплатите. Изключително лошо впечатление тип Керън ми правите, дори само с писането си.
Когато работех в магазин, такива клиенти като вас гледах аз да ги обслужвам, защото са ми здрави нервите. Отделно, кеф ми става, като гледам как се гърчи мазно, защото се е наточил за скандал, а получава работното "Но разбира се, всичко което желаете" с най-възпитаната и мила усмивка. Много ми липсва това нещо, честно казано.

# 93
  • София
  • Мнения: 37 598
Имам адекватно и любезно обслужване - винаги. Научиха се хората.
В малкото моменти, когато не го получа - си го получават.

Наказвам ги с добрина - и служители и аз, като работеща с хора.
Днес например съм помогнала на трима, което ми струва време и ресурс без да изкарам лев. Бяха топло благодарни хората и утре знам, ще са ми клиенти.

# 94
  • Мнения: 17 881
Ми нобеловият лауреат като се държи като г@з, без извинение?! Как да го обслужа?!
На мен доста по-рядко са ми се случвали клиенти-гъ*ове, отколкото аз съм попадала на гъ*ове-обслужващ персонал. Аз винаги поздравявам и съм вежлива. Ако на обслужващия персонал му тежи работата, е свободен да я смени с нещо, което не е свързано с клиенти-гъ*ове. Ама там стигаме до момента - дали може. Щото да не се лъжем, единици са хората, които могат да не общуват с гъ*овете, но избират да го правят. Повечето нямат капацитет за друго и лошото е, че си го знаят и избиват върху клиентите.
И да, както назад писаха - фалшът си личи много.

# 95
  • Мнения: 17 116
Случката в КАТ, вината не е на служители.
Естествено, вината е на цялото общество, че поддържа такава култура на комуникация ¯\_(ツ)_/¯ Най-смешното е, че и аз като ходих в КАТ преди ъмайсет години чух същото "Дай!", въпреки че едва ли е била същата тросната кака. Ами тука е така и явно няма начин да се промени, дори учтивите форми на общуване тотално излизат от употреба и се забравят, просто липсва тази част на речниковия запас. Е да, има и по-кротки хора, но доброто обслужване не е само фактът, че не са те напсували. А и дори по-кротките хора често издържат средно три изречения с благ тон и на четвъртото обръщат палачинката и пак са готови да те бамнат с тигана по главата 😂

# 96
  • София
  • Мнения: 37 598
Аз щото съм всеки месец в КАТ София и “дай” не съм чувала, ама никога. Винаги съпорт съм срещала и вежливо отношение.
Че са бъгнати всеки петък - О, да и аз, като свързана с тях.

# 97
  • Мнения: 14 651
Прекалено много се палиш и така само се напрягаш и натоварваш. Служителките биха те обслужили и без скандал. На тях нищо им няма, а ти си късаш нервите съвсем излишно. Просто си помисли дали не преекспонираш малко. Според мен, си го усетила вече и затова повдигаш въпроса тук.

# 98
  • София
  • Мнения: 15 867
Много рядко попадам на лошо отношение, но и винаги съм любезна и позитивна. Не съм против да се скръцне със зъби, но първо опитвам веднъж, втори, понякога трети път по другия начин. А авторката всякаш чака първото мигване извън синхрон, и вече е с двата крака е скочила върху предала на газта. Да не говорим, че не малка част от ситуациите ги е предизвикала тя - чука по гише, без дори да й хрумне, че служителката може да е в почивка, а липсата на табелка е заяждане на дребно. Влиза в нарушение, и вместо да се извини, че е без маска, и да помоли да направят изключение, се хваща за друг нарушител. Общо взето, Ганьовско поведение, а изисквания за западно обслужване.

# 99
  • Мнения: 15 960
На мен ми стана любопитно в коя чужбина се постилат пред такива клиенти, и ако може авторката да разкаже там как ги е строявала.

# 100
  • Мнения: 17 881
За работното време май имаше законови изисквания някакви да има ясни табели.
А и, честно казано, не би ми минало през ума, че в 11.50ч някой е в обедна почивка.

# 101
  • Мнения: 10 842
Не е задължително да е обедна. Може да са 15-те минутки на всеки час, ако работиш пред монитор. Имаше някакви законови изисквания.

# 102
  • Мнения: 15 960
Почивката на всеки час при работа на компютър не е да си цъкаш на телефона, а да свършиш някаква друга работа, подреждане на документи например. То така работният ден ще мине в почивки. И даже не съм чувала някой да си я ползва, при наличие на граждани за обслужване. Според мен служителката си е била взела по- рано обедната почивка.

# 103
  • София
  • Мнения: 15 867
Не е толкова в почивката въпросът, а в това, че авторката е тръгнала да вътворява справедливост - кой си цъкал на телефона, кой как й отворил прозорчето. Ако беше почакала да я обслужат, или поне не беше вдигнала тупурдия, че някой казал "давай", вместо да й изрецитира формална покана, щеше да си свърши работата за 5 минути и да забрави за случая. Вместо това вдига скандал, който вероятно е отнел доста повече време и нерви, въпреки, че такива като авторката често се хранят от скандали, та може и да бъркам за второто. Този случай е определението на "буря в чаша вода". Хванала се е за дреболии и вдигнала тревога до небесата. Сега тази служителка може и да й козирува, но няма все на познати служителки да попада, и общо взето с тази нагласа, ще си прекарва времето в разправии по институции. А някъде пък някоя ще й тегли майната, или умишлено ще я обслужи зле и ще я вкара в други проблеми. Общо взето, човек е хубаво да изисква добро отношение, ама и той трябва да даде, и да не подскача на най-малкото. С друг подход би получила доста по-добро отношение, а където не става, тогава да вади боздугана. Някакъв баланс трябва.

# 104
  • Мнения: 17 881
*аси, навъртяха се страници да обяснявате на авторката, че кофти отношението е нормално. Не мога да си представя в какви ла*на газите, че репченето и подвикването алоу да ви се виждат нищо особено.

Общи условия

Активация на акаунт