Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 084
  • 556
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 5 656
Абсолютно в реда на нещата е човек, нвдоволен от обслужване и качество на стока да направи рекламация.
На мен след 1 час ми сервираха две овъглени неща, които по никактв начин не ставаха за ядене. Любезно помолих да бъдат заменени с нещо друго, но получих нагло включване от кухнята. От една страна ги разбирам, заплатите са ниски, нямат персонал. Но за мен е недопустимо готвач да издава поръчки в този вид и вместо да се извини, да ти се подиграва в очите.


Бъркаш ситуацията с боя (както имаше един виц). Едно е любезно да помолиш за нещо при рекламация, друго е да напсуваш келнера, да теглиш едни майни на управителя и да кажеш: Абе ти знаеш ли  кой съм?!?
Еми сори, ясно е че ще ти се изхрачат в новото ядене.
За това казвам - каквото повикало такова се обадило.

# 76
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Не помня някой да е споменавал псувни по сервитьорка.
Ситуация с бой не знам как се бърка, за пръв път чувам подобно нещо.
Това са някакви селяндурски прояви, за които говориш. И псуването с големеенето, и храченето.

# 77
  • Мнения: 5 656
Не помня някой да е споменавал псувни по сервитьорка.
Ситуация с бой не знам как се бърка, за пръв път чувам подобно нещо.
Това са някакви селяндурски прояви, за които говориш. И псуването с големеенето, и храченето.

Ами както искаш го разбирай може би в голямата си част обслужваме точно селяни, а не някакви велики умове които ще направят откритие в ядрената физика. Или пък принцове и принцеси - те не си пазарят в кварталния магазин. Там идва бай Иван, който предния ден е пребил кака Гинче и си иска двете шишета с ракия, ама пронто че иначе нали....
Пък ти си се усмихвай и бъди мила и добра. Това пак няма да промени настроението на бай Иван, даже може и да се оплаче на шефа ти за дето ракията се е качила с 10 стотинки. Вие кожодери такива! Може и да ти забие два шамара. Да... идея си нямате колко много и корона кризата и сега войната озлоби хората.
И не заемам отбранителна позиция защото съм "от другата страна" от тази на обслужващият персонал, но това че сме се изправили да обслужваме клиенти не се равнява на автоматично "изтривалка за обувки".
п.с. Клиента е цар, когато се държи като такъв, а не като диво животно.

# 78
  • Мнения: 17 881
Обслужващият персонал не е изтривалка, само че може да се държи по-възпитано. Темата все пак е точно за простия обслужващ персонал, дето все клиентите са му виновни. А знае ли, може пък да обслужва следващия Нобелов лауреат, ама как ще го разбере, като за него клиентите са онез, дет идът да му са праят на мноу важни.

# 79
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 540
Ми нобеловият лауреат като се държи като г@з, без извинение?! Как да го обслужа?!

# 80
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Извинявай, не искам да те обидя. Не знам дали реално си попадала в подобни ситуации на работното място, но това ми се струва мега ниско, на ниво квартална кръчма.
Не вярвам човек да не може да си потърси по- добро работно място.

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 23:35 от VickyTaylor

# 81
  • Мнения: 5 656
Обслужващият персонал не е изтривалка, само че може да се държи по-възпитано. Темата все пак е точно за простия обслужващ персонал, дето все клиентите са му виновни. А знае ли, може пък да обслужва следващия Нобелов лауреат, ама как ще го разбере, като за него клиентите са онез, дет идът да му са праят на мноу важни.

Ние сме задължени да поздравяваме всеки, не просто от възпитание а ние е обяснено, че трябва да го правим. А защо клиентите не го правят? Работя от 12 плюс години в сферата на обслужването. За пръв път попадам на "клиентела" която не счита за нужно да поздравява (и това се случва от 2020та насам когато започна пандемията).
Голяма част от хората, които ми минават през ръцете се озлобени до няма й къде. Най-вече пенсионерите, които ме хокат за цените, които безбожно се вдигат.
Забавно ми е как хора, които никога не са работили в магазин за хранителни стоки да се учудват що за измет ни се налага да обслужваме.

# 82
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 540
Ариел, ти имаше една тема. Не си човек за обслужване на клиенти, това аз разбрах от онази тема. Ти явно нищо не си разбрала...

# 83
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Пенсионерите, които си броят стотинките са измет? Не ги оправдавам, ако се държат грубо, ама чак измет? Айде, посмали малко.
Ако не ти харесва този бранш, винаги можеш да го смениш.

# 84
  • Мнения: 5 656
Ариел, ти имаше една тема. Не си човек за обслужване на клиенти, това аз разбрах от онази тема. Ти явно нищо не си разбрала...

Напротив, съм. Върша си страхотно работата и имам супер референции от предишните ми места (винаги съм напускала сама, никога не съм била уволнявана).
И да.. умея да се усмихвам лицемерно, да говоря мило, тихо и приповдигнато... а когато отида да приготвя поръчката да напсувам клиента после да се върна и да му го връча отново приповдигнато и усмихнато.
В това се крие изкуството на добрият продавач. Ако срещнете, такъв който ви каже че никога не го прави - то той ви лъже.

# 85
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 540
Като ходиш по институции, тоест в обратното положение, как се държиш? Нищо, че темата не е за теб, интересно ми стана.

# 86
  • Мнения: 5 656
Като ходиш по институции, тоест в обратното положение, как се държиш? Нищо, че темата не е за теб, интересно ми стана.

Мило, тихо и възпитано - защото знам, че невъзпитаните "лелки" могат много лесно да ми хлопнат вратата (говорим и за Германия, нали където са още по-наострени спрямо чужденци).
Никога не съм имала проблеми, даже съм вършила услуги и на други българи точно защото съм подхождала като "продавач" - тихо кротко и мило, а не като "клиент" с рогата напред.

# 87
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Ариел, ти мразиш работата си и затова никога няма да бъдеш оценена подобаващо от клиентите.
Добрият продавач, както го наричш, прави всичко с желание. Фалшът у една сервитьорка/ продавачка винаги, ама винаги си личи. Понякога, даже, граничи с преиграване.
Не се чуди, че те псуват.
Може би е време да се преориентираш, като те чета, ще спестиш мъките на бая народ, а най- вече на себе си.

# 88
  • Мнения: X
Като ходиш по институции, тоест в обратното положение, как се държиш? Нищо, че темата не е за теб, интересно ми стана.

В немската тема ми стана ясна. Много капризи и претенции, нищо насреща. Един смешен немски език не е научила като хората. Социала го желае повече от хляба, ама ѝ е много малко - поне 2-3 бона да ѝ дадат, тя, все пак, от България се е вдигнала в мижава Германия да дойде.

# 89
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 540
Ама това отдавна ѝ го казват между другото. Ариел, не ставаш за обслужване на клиенти. Дори и от работодателите ти май го знаеш това.

Общи условия

Активация на акаунт