Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 089
  • 556
  •   1
Отговори
# 60
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Абсолютно в реда на нещата е човек, нвдоволен от обслужване и качество на стока да направи рекламация.
На мен след 1 час ми сервираха две овъглени неща, които по никактв начин не ставаха за ядене. Любезно помолих да бъдат заменени с нещо друго, но получих нагло включване от кухнята. От една страна ги разбирам, заплатите са ниски, нямат персонал. Но за мен е недопустимо готвач да издава поръчки в този вид и вместо да се извини, да ти се подиграва в очите.

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 19:48 от VickyTaylor

# 61
  • Мнения: 2 017
Алооо, Вие четете ли въобще какво съм написала?!?! Аз казвам, че се отнасям любезно и винаги поздравявам! Относно банката- служителката ми отговори с повишен тон да съм се уточнявала каква сметка съм имала! А защо тя не ме попита дали е фирмена или лична!?! Тя ме пита-има те ли сметка при нас? Аз (любезно)-да! Тя: Не мога да ви намеря! Аз: Не знам защо, сметката ми е фирмена. Тя: МИ ТАКА МИ КАЖЕТЕ! Е, извинете много! Относно КАТ- Аз нямам кристална топка, за да знам, че тя е в обедна почивка! В случая половината от прозорчето беше отворено и аз след като я видях, че си ,,цъка" на телефона почуках, тъй като си помислих, че не ме е видяла, че се редя на нейното гише!
Ами не си права и проблемът определено е в теб. Няколко човека много добре ти обясниха къде бъркаш, а ти отговаряш....така. Защо питаш като не можеш да понесеш критиката?

# 62
  • Мнения: X
" В последно време започнах да си мисля, че или аз съм ненормална или повечето от хората, които работят по разни институции, магазини и подобни не стават за нищо и определно си заслужават ниската заплата.."

Още с първото изречение ме загуби 😆.после видях и обръщението☝️ "Алооо"😂

# 63
  • Мнения: 17 881
Защо не изкоментирахте така развеселено, когато авторката разказа как на нея ù викали алоооооо, алоооо?

# 64
  • Мнения: 808
В повечето сходни теми, където някой се оплаква от лошо обслужване и отношение се изкарва, че проблемът е в него, всички други явно са над нещата.

Не знам, ходила съм да "се разправям" на гише, ами никога не тръгвам с лошо - усмихната съм, поздравявам, използвам учтивите думички. Не в почивката, с номерче, абе всичко по протокол. И не е чудо невиждано отсреща да ми се зъбят и нервят. След мен идва някой, който ако му се цупят и го замотават тръгва на скандал и внезапно стават мили, любезни, направо му се молят да не си тръгва и да му свършат работата, коренна промяна. Лично аз не умея да се разправям и честно казано се радвам и възхищавам на хората, които го могат. Щом това е нужно, за да получат по-добро обслужване, какво да се прави.

# 65
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Е, то е ясно, че понякога във форума списват хора от паралелни вселени, които никога не са се сблъсквали с явлението административна лелка, кисела сервитьорка, или каквото там, затова реагират, сякаш за пръв път чуват за такова нещо.
Аз съм кротка и неконфликтна личност, възпитана съм винаги да поздравявам и да се държа учтиво. Но наблюденията ми са, че една част от хората, които са от обратната страна на гишето, са по- кисели и сприхави от това, което мога да понеса и това определвно може да ми развали настроението и деня. Както за мен, като клиент, важи неписаното правило да бъда учтива и търпелива, същото трябва да се отнася и за обратната страна.
За да съм обективна, трябва да отбележа и че съм попадала на доста свестни и отзивчиви служители, които с отношение и професионализъм те зареждат допълнително с положителна енергия през деня.
Като допълнение искам да кажа, че живея в чужбина и служителките в близката поща са тооооолкова бавни и флегматични, че ти късат нервите. Но пък винаги са ужасно любезни и усмихнати и някак те обезоръжават с това, та не знам кое е по- лошото Joy

# 66
  • София
  • Мнения: 23 746
Никога не тръгвам с рогите напред. Държа се мило и любезно. Но когато ме настъпят здраво по мазола, ги намествам за секунди. Слава богу, много рядко се стига до скандал от моя страна.

# 67
  • Мнения: 15 960
Като допълнение искам да кажа, че живея в чужбина и служителките в близката поща са тооооолкова бавни и флегматични, че ти късат нервите. Но пък винаги са ужасно любезни и усмихнати и някак те обезоръжават с това, та не знам кое е по- лошото Joy
В пощите са някаква особена порода охлюви, но в България са и вечно сърдити. Веднъж отидох да си купя една марка, като клиентката преди мен беше донесла да изпраща десетина кутийки, всяка отделна пратка. Жената след мен също се оказа, че е за една марка. Изтърпяхме служителката да обработи баааавнооооо за 5-10 минути само първата пратка, преди да подскочим и тя да ни връчи набързо по една марка и да си тръгнем. Тогава явно още не ги бяха реорганизирали, защото по другите гишета служителките си скучаеха.

# 68
  • Мнения: 17 881
В пощите винаги може две от трите служителки да не обслужват внезапно струпалата се опашка от 10 клиенти, като просто намерят някакви пари да броят. Това в клона до нас - почти всеки път, когато отивах.
А понякога ми е идело да хвана едната (за която писах вече) , да я издърпам през гишето и аз да седна на нейно място - толкова бавно работи, че аз мога да разуча 'офпрограмата' им, да си намеря пратката в склада и да си я самопредам, докато тя успее да ми набере името.

# 69
  • Мнения: 3 822
имате ли представа колко е заплатата в пощата?
Аз съм последният човек, който би казал За толкова пари - толкова. Защото съм от другата страна и тия не ми минават.
Просто се чудя какъв избор имат на служители, ако плащат минимално. Вероятно е "Който се навие".

# 70
  • Мнения: 17 116
Тъжно е колко много хора отчетоха грубото отношение като нормално и без алтернатива (>ლ)

# 71
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Учтивостта и доброто отношение срещу заплащане ли се получават? Според мен е въпрос на възпитание. Пък кой какво и срещу колко работи са подробности. Че са ниски заплатите- сигурно е така. Но това защо автоматично трябяа да оправдава мудността и неучтивостта?

# 72
  • Мнения: 15 649
Ми те толкова и работят в пощата,да ви кажа. 😁 От 8 до 12 и от 13 до 15. Екшънът им е само 3 дни покрай пенсиите. Поне в нашата поща. Жената ми е приятелка,ходя да си пием кафе и да пушим отвън. Знам и заплатата колко й е.
На мен рядко ми се случва някой да е груб и не съм имала проблеми. Подхождам с усмивка и блага дума винаги. Отвръщат ми със същото. Обаче съм работила години наред с хора,всякакви киселяци,простаци,наглеци,държат се сякаш си длъжен да им целуваш краката. Има ги и пред,и зад гишетата/касите. До човек си е.
Авторката май си е скандалджийка и пали от четвърт. 😆

# 73
  • Мнения: 17 881
Малко над минималната беше стартово. Служителите им обаче са масово от време оно и въпреки ниската заплата си стоят. Гледам, че са барнати с геллак и доста златни накити (съжалявам, внимание към детайла имам), така че надали взимат малко с толкова стаж. Аз геллак не мога да си позволя ей така, трябва да го изгладувам.
Въпросът не е какво могат да си позволят БП като кандидат-служители, а какво могат да си позволят настоящите им служители, ако затърсят нови хоризонти. Според мен и за касиерки не стават.

# 74
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Няма кой да търпи такива флегматични касиерки.

Общи условия

Активация на акаунт