Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 037
  • 556
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 18 207
За мен проблемът е в авторката.
Твърде лично приема всичко и веднага скача да се разправя.
Аз си пестя нервите и усилията. Не мога да променя възрастни хора. Говоря любезно и настоявам на моето, когато съм права. Не вдигам скандали. Много по-успешно се постига нещо, когато говориш с тих и равномерен тон.
Ако много ме настъпят по мазола, подавам сигнал или жалба. Да си ги култивират началниците им. При скандал не постигаш нищо. При писмена жалба пишат обяснения. След 3 (обичайно) жалби следва административна санкция.
А моята нервна система остава съхранена.

Останалото ми мнение беше идеално описано от JoyfulCompany.

# 16
  • Мнения: 657
По принцип е редно където и да отидеш, да те обслужат добре, разбира се редно е и ти да се държиш добре. Но, постави се на тяхно място, заплатите в пощата, и в много други държавни и общински институции са около или дори под минималната, а нямате представа с колко и какви идиоти и тъпунгери трябва  да се занимават, да не говорим за хора които отиват направо с презумпцията да вдигнат скандал,  и в един момент човек вече "изпушва'!

# 17
  • Мнения: 15 960
На такива типажи ли им викат Карен? Вечно обидени и пренебрегнати и викат управителя за оплакване.

# 18
  • Мнения: 11 631
Почти нямам такива сблъсъци, да не кажа хич.
Но. Една пощенска служителка ме дразни адски много в последно време.
Пращам картонени кутийки в колет поне два пъти месечно, от сорта на 400- 700 грама пакетчето. Винаги е една и съща, запомни ме и винаги коментарът е един и същ. Тя, имала пратки от по 30 кг., тия мои кутийки ще се смачкат, имало еконт, там било по-надеждно и винаги същия репертоар.
Клиент съм ти, свърши си работата и не ми коментирай пратката.
Кво да й обяснявам, че в градчето на получателя няма офиси на еконт и спийди, така ни е удобно.
Дразня се от непоискани коментари от служители.

Веднъж пращах само една кутийка. Беше адски възмутена, че плащам минималната сума от 2.30,колкото ми излиза по- голям пакет. Все едно от джоба си вади парите.

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 09:20 от h.d.

# 19
  • Мнения: 1 230
И аз почти нямам такива случаи. Дори да съм се сблъсквала с кисели служители не си го слагам на сърце, а продължавам да се държа учтиво, така съм възпитана. Да крещя и да се карам не ми е по вкуса. Поздравявам, държа се учтиво, обяснявам максимално изчерпателно какво искам и т.н. И никъде не отивам с идеята, че точно моята особа чакат нетърпеливо да обслужат.

# 20
  • Мнения: 1 195
Най-често в магазина ми се случва. Отивам, а отсреща: Ама защо идваш по това време, за какво си дошла. Ами за хранителни стоки, какъвто е магазина.

# 21
  • Мнения: 3 855
Винаги съм мислела, че неквалифициран или невъзпитан персонал е проблем на шефа, не на клиента. В крайна сметка имам избор в този или онзи клон, в този или онзи магазин, ако някой губи от неползването на услугите му, не е моя грижа.

# 22
  • Мнения: 657
Винаги съм мислела, че неквалифициран или невъзпитан персонал е проблем на шефа, не на клиента. В крайна сметка имам избор в този или онзи клон, в този или онзи магазин, ако някой губи от неползването на услугите му, не е моя грижа.

Аз съм имал грубо отношение от самия собственик на магазин, с нищо не предизвикано от мен, е от тогава там не съм стъпал, има достатъчно други магазини.

# 23
  • Мнения: 10 654
Да, на много места работят хора, които са зле откъм клиентско отношение. Но, за мен, вие също допринасяте за описаните случки - явно ви е кеф да вдигате скандали и тръгвате с такова намерение изначално. На мен пък честно казано ми е писнало от такива като вас - вечно готови да вдигнат пушилка до небето.

# 24
  • Мнения: 9 225
Да, точно в тебе е проблемът, авторке. Твоето поведение е скрито или показно агресивно, затова и получаваш такова от отсрещната страна. Подхождаш без уважение към служителите и си получаваш съответното от тях. Промени себе си и тогава очаквай промяна от другите.

# 25
  • София
  • Мнения: 5 171
Много скачате на авторката тотално забравяйки за "калинките", които заемат подобни позиции, най-вече да редят пасианс и през 10 минути да излизат за по цигара и лафче с колежките Grinning 

# 26
  • Мнения: 3 573
Като човек, който работи в сферата на облсужването на клиенти мога да заявя, че аз като клиент почти никога не съм попадала на грубо отношение. Но това е защото обикновено гледам да не губя нито моето, нито времето на човека отсреща и не очаквам да знаят всичко и могат всичко. Но на колко простаци и скандалджии попадам ежедневно не е истина.
На авторката й личи, че е от скоро тук. В повечето институции тук се чака да те повикат, не се тропа по прозорчета. Хората, които работят там имат и други задължения, освен да седят цял ден и да чакат някой да дойде.
Конкретно за банката, много време щеше да си спестиш, ако беше си придвижила нещата онлайн. Повечето банки вече предлагат такава опция.
В пощата също като видиш, че няма никой на даденото гише, но има друго свободно, нищо не ти пречи да идеш да попиташ дали могат да ти помогнат. Служителката не може да сменя гишетата, защото днес тя отчита парите от гишето на което е и ако от това на колежката й липсва после нещо, ще излезе, че тя е виновна.

Всички сме хора, имаме си своте особености и проблеми, но явно авторката никога не е била от другата страна, за да види колко е "лесно". Съдейки по темперамента й, ще бъде точно от тия кисели и заядливи лелки.

# 27
  • Мнения: 21 744
Такъв интензитет на скандали като в първия пост, на мен ми говори за проблеми при "авторката".

# 28
  • Мнения: 11 631
То май е автор, не авторка.
Оп, нещо съм се объркала.

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 10:48 от h.d.

# 29
  • Мнения: 15 960
Такъв интензитет на скандали като в първия пост, на мен ми говори за проблеми при "авторката".
И аз това се зачудих, от много отдавна не съм попадала на грубо обслужване, пък тук само на един човек толкова да му се струпат за кратък период...

Общи условия

Активация на акаунт