Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 035
  • 556
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 11
Да, точно в тебе е проблемът, авторке. Твоето поведение е скрито или показно агресивно, затова и получаваш такова от отсрещната страна. Подхождаш без уважение към служителите и си получаваш съответното от тях. Промени себе си и тогава очаквай промяна от другите.
Хм..не мисля, че първоначалното поведение ми е агресивно, било то скрито или покрито! Напротив, именно и за това се дразня! Аз подхождам с уважение и благ тон, а получавам като реакция точно обратното.

# 31
  • Мнения: 3 855
Такъв интензитет на скандали като в първия пост, на мен ми говори за проблеми при "авторката".
Върнах се да прочета по-внимателно и си ревизирам мнението. Авторката  вдига скандал на всяка втора дума, като в повечето случаи служителите ѝ правят услуга, за която би следвало да благодари, например да ѝ приемат пратката на гишето за ток или да не я глобят, защото е влязла без маска. Стана ми интересно в коя чужбина са я научили така?

# 32
  • Мнения: 11
Такъв интензитет на скандали като в първия пост, на мен ми говори за проблеми при "авторката".
Върнах се да прочета по-внимателно и си ревизирам мнението. Авторката  вдига скандал на всяка втора дума, като в повечето случаи служителите ѝ правят услуга, за която би следвало да благодари, например да ѝ приемат пратката на гишето за ток или да не я глобят, защото е влязла без маска. Стана ми интересно в коя чужбина са я научили така?
Със сигурност си права за маската, но аз не се ядосах на това, че ме карат да си я сложа, а защо не се направи забележка на жената пред мен да си я сложи, като на мен ми се каза, че няма да ме обслужат без маска. Аз мисля, че правилата са за всички.

# 33
  • Мнения: 11
Понеже питате ние как бихме реагирали:
 - не почуквам по гишета/прозрачни прегради, изчаквам да ме повикат - виждат ме идеално и понякога имат друга работа (или почивка);
 - в банка или каквато и да е институция давам изчерпателна информация още с въпроса си (в случая за типа сметка);
 - за подвеждаща информация и загуба на време, да, "разправям се" или подавам оплакване, старая се да е отново с изчерпателни факти;
 - мисля, че служителите от пощата звъняха по добра воля от личните си телефони, когато пратка ще се връща на подател (така са ми казвали), не знам защо известията за получаване така се губят, но не го считам за вина на човека, който ми е звъннал накрая, та на него съм единствено благодарна;
 - когато някой, на когото уж не му е работа да ме обслужи, изрази инициатива все пак да го направи, съм благодарна и не очаквам да ми шета на 5 гишета, не ми пречи аз да се преместя;
 - ако съм забравила маска, си купувам, дразня се, че има хора, които не спазват правила, но това не ме отказва аз да си ги спазвам;

Най-много подпалвам от хора, които нагло се пререждат или ми се качват на гърба по опашки. Много рядко ми се случва да имам проблеми с такива, които ме обслужват. Ползвам "добър ден", "извинете", "бихте ли", "благодаря", "приятен ден/всичко добро" и т.н..

Също така, когато подпаля, денят ми се разваля - с часове след това предъвквам ситуацията, за да се убедя, че съм била права да ескалирам нещата. Определено не ми е приятно и се опитвам да развия повече търпение и непукизъм.
Относно почукването- почуках, защото я видях да си пие кафето и да си играе на телефона. Иначе, благодаря за написаните съвети! Мисля, да ги взема предвид!

# 34
  • Мнения: 3 392
Може би е обичайно за нашата родина, за съжаление. Просто, ако даваха бонус за отношение, щеше да имат отношение всички, разбира се не трябва да позволяваме да се държат така. Работата с хора е трудна и винаги не знаеш как ще реагира човека отсреща.

# 35
  • Мнения: 657
Такъв интензитет на скандали като в първия пост, на мен ми говори за проблеми при "авторката".
Върнах се да прочета по-внимателно и си ревизирам мнението. Авторката  вдига скандал на всяка втора дума, като в повечето случаи служителите ѝ правят услуга, за която би следвало да благодари, например да ѝ приемат пратката на гишето за ток или да не я глобят, защото е влязла без маска. Стана ми интересно в коя чужбина са я научили така?
Със сигурност си права за маската, но аз не се ядосах на това, че ме карат да си я сложа, а защо не се направи забележка на жената пред мен да си я сложи, като на мен ми се каза, че няма да ме обслужат без маска. Аз мисля, че правилата са за всички.

Принципно си права, има правила трябва да се спазват, ама конкретно за маските въпроса там е малко по специален, за или против, обаче смисъла за забележката там е друг, Мимето явно продавачите си я познават, знаят, че не е от РЗИ, знаят, че проблем тя няма да им направи, но ето идвате вие, не ви познават, не знаят дали не сте някоя проверяващ, не знаят как ще реагирате, и то ето, че в крайна сметка се оказват прави, хем нямате маска, хем им правите проблем.

Може би са прави останалите, потърсете първо проблема във Вас, променете си малко държанието, и ако пак е същото, то проблема явно може да не е у Вас, но може би повече се палите!

# 36
  • Мнения: 69
Имам приятелка ( вече позната) , която напусна родния си град, защото обслужването към нея навсякъде било грубо. Един ден излязохме двете да свършим по някоя друга задача и ти да видиш.. Отношението към мен беше съвсем нормално, културно, учтиво.. А към нея потресаващооо. Ама и как няма. В стремежа си да получи нормално отношение, тя започва да променя гласа си, стреми се да говори правилно, просто не мога да обясна какво се случва с поведението и.. С няколко думи се държи така все едно е над нещата 😳 и всеки и е длъжен за нещо. Лошото е, че и на работа не я харесват, поради същата причина. Смени града с по-малък, уж, че нещата че са по друг начин иии ооооо изненада - същата работа. Един ден не издържах и и казах всичко в очите. Не го понесе. Не съм била права. Просто хората били злобно. Сега ми е сърдита.

# 37
  • Мнения: 2 912
Аз пък не виждам какво й е проблемно поведението на авторката. Всички познаваме българската "любезност" при хората, работещи с клиенти.
Да, не навсякъде е така, има и наистина любезни и отзивчиви. Но и мен ме нервира грубостта, говоренето на "ти", намусен и нервен служител/продавач.
И, признавам, паля. Паля и още как. А колко би било лесно и приятно да си кажем лаконично добър ден и да си свършим работата.

# 38
  • Мнения: 11 631
За мен лично 5! разговора с клонове на банката в други градове граничи с обсесия.
А можеше просто да помоли да викнат някой по- висшестоящ, или управител, докато е била на място в банката.
Изгубени 5 часа, в разговори, разказване, а проблемът се е решил отново в същата банка след трошене на нерви.

Работех в Кауфланд. От излизането от щанда ми до мястото за почивка бяха три минути в двете посоки, отиване и връщане. При 15 минутната почивка обичах, в кавички, да ме спират клиенти и питат еди си кое къде се намира. Нито знам кои стоки къде са, аз си отговарям за витрината.
И после сърдити. Що? Щото си се спрял и си изгубил още една минута, че и не си могъл да ги упътиш.
Та, мисълта ми е, че никой не е в обувките на другия, че да се дразним, вдигам скандали за недобро получено обслужване...

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 12:42 от h.d.

# 39
  • София
  • Мнения: 18 200
За мен е обсесия и да видя затворено гише и да почна да тропам по него, вместо да се огледам за табела с работното време или да съобразя, че на такива места служителите обичайно имат право на 15 мин. почивка на всеки 45 мин.
Още повече, че конкретно в КАТ се взима първо номер, който те насочва към гише, осъществяващо желаната услуга и номерчето излиза на информационното табло, когато е дошъл редът.

# 40
  • Мнения: 17 116
В България клиентът винаги е виновен, а учтивости се разменят само срещу пари, ама пък хубавото е, че всички са искрени 😁

# 41
  • Мнения: 3 855
В България клиентът винаги е виновен, а учтивости се разменят само срещу пари, ама пък хубавото е, че всички са искрени 😁
😂😂😂
Отивам да те впиша в темата за любими потребители!

# 42
  • Мнения: 17 858
От една страна ми се виждаш малко изнервена, от друга - права си.
На мен с години се опитваха да ми се репчат, в повечето случаи доста успешно, а аз си мълча, защото... какво да им кажа? Те, ако са такива идиоти, и не се сещат, че аз не съм онзи злобен клиент отпреди 5 мин, нито тъпият им съпруг/а, нито простият им баща/майка, няма как аз да ги науча. 
От някое време обаче забелязах, че репченето много намаля, ама много, и то без видима причина. Не знам много Карънки ли се навъдиха, или на невинните клиенти им писна всеки човек с проблеми да държи да им показва, че е човек с проблеми, но факт, отношението се подобрява.
Естествено, не навсякъде. В клона на пощата до работа има една госпожа, вечно крива - като ми се изрепчи 2 пъти, на третия съвсем леко повиших тон, че нещо е нейна работа и затова съм тук, и тя внезапно си преоткри добрите обноски.
Определено не се имам за скандалджийка, но за сметка на това определено съм злопаметна и ако лошото отношение се повтаря - отговарям.

# 43
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 527
Никога никой не ми се е репчил като клиент. Където и да ходя по институции насреща хората имат съвсем нормално отношение. Има и некомпетентни, на всякакви съм попадала, винаги се държа учтиво и нормално. Ама и видът ми е доста как да кажа авторитетен, респектиращ, та не смее никой да ми се зъби или да се заяжда... Simple Smile
Била съм и държавен служител и съм работила с клиенти. Болшинството идваха настроени да се разправят и да се карат. За моя радост съм доста търпелива и умея да общувам с всякакви хора. Какви ли не съм виждала. Явно умея да убеждавам и винаги накрая сме приключвали с добро отношение.

Последна редакция: ср, 02 мар 2022, 20:13 от AIDA_N

# 44
  • Мнения: 11 521
Аз също нямам проблеми с институции, помощен персонал в магазини и заведения. Има определен тип хора, които си търсят скандал, винаги го намират.

Общи условия

Активация на акаунт