Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 30 144
  • 556
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 15 871
Да, и както казах, когато не го правят, реакцията е резонна. Но ако все влизаш с бутонките напред, също толкова резонно можеш да очакваш, да ти отвърнат подобаващо. Защото повечето хора са като авторката, и гледат да кълват, вместо първо да пробват мекия подход. И така се оказваш в един водовъртеж на скандали и лошо отношение. Аз за себе си не искам такова ежедневие, но всеки има право на избор.

И авторката иска мнение, и го получава. Което вклюва да разтълкуваме случката, представена едностранно от нея. Иначе, ако ще опростяваме нещата, много лесно мога и да й кажа, щом ти се случва постоянно, причината е в теб, на мен не ми се случва. Но е хубаво човек да поразсъждава върху ситуацията, себе си и различните перспективи.

# 136
  • Мнения: 17 883
...само дето тя не е влязла с бутонките.

# 137
  • Мнения: X
...само дето тя не е влязла с бутонките.

Според нея.
Според мама и аз съм най-най-най-най.

Реалността е друга. А на един и същ човек да му случват еднакви ситуации на 100 различни места... проблемът е по-скоро в човекът. Как пък не уцели на едно място добро обслужване? Все скандали и фръцкания.

# 138
  • София
  • Мнения: 15 871
Абсолютно. Например, ако питаш служителката, чукането по стъклото може да е било точно влизане с бутонките Wink Забележи и как е описано поведението на острещната страна във всяка от случките, с раздразнение и лека надменност, а отсреща все й държат тон, все я гледат с насмешка, все са груби... и тя е ядосана и пали веднага в почти всички случки. И следват яките скандали и после задоволство как ги поставила на място. Та пита авторката в нея ли е проблемът, и да, аз виждам проблем в нея. Може би не само в нея, но определено добър дял си е заработила. Съответно продължавам да твърдя, че нейният подход търпи подобрение. Вече отсреща ако няма промяна и пак продължава да попада на такива, значи и там нещата не са наред. Но за да отсъдим това, първо тя трябва да отрегулира себе си.

Пример със случката с маската... дали ако не беше отишла на гишето в нарушение и не се беше опитала да сочи другата посетителка (което е влизане с бутонките), а беше казала "извинете, забравила съм си маската, дали не може все пак да ми съдействате?", щеше да се получи същата ситуация?

# 139
  • Мнения: 17 883
На мен пък ми е интересно, аз, авторката и още 1 или 2 човека в темата казваме, че служители на конкретни места ни гледат надменно и се държат с нас зле - ама не, според вас не е вярно. И защо не е вярно - защото при вас добър ден е проработило. При положение, че ние казваме, че при нас не е проработило.
Относно това според мен, според мама - още одеве казах, че доста потребители според тях си са дзен, а всъщност са доста агресивни и заядливи, ама само там, където им отърва - във форума. По гишетата са мяу-мяу.

# 140
  • Мнения: X
На мен пък ми е интересно, аз, авторката и още 1 или 2 човека в темата казваме, че служители на конкретни места ни гледат надменно и се държат с нас зле - ама не, според вас не е вярно. И защо не е вярно - защото при вас добър ден е проработило. При положение, че ние казваме, че при нас не е проработило.
Относно това според мен, според мама - още одеве казах, че доста потребители според тях си са дзен, а всъщност са доста агресивни и заядливи, ама само там, където им отърва - във форума. По гишетата са мяу-мяу.

Ох, сега сме мяу-мяу. И по 20 лева бутаме, за да ни се усмихнат.

Никой не отрича съществуването на откачени тетки по гишета и офиси. Слагаме под съмнение държанието на авторката, която цял живот само на скандали ѝ върви.

# 141
  • Мнения: 17 883
Не отричал, вика Joy Цяла тема отричаш, сега се оказа, че отричаш само правото на някои хора да срещат откачени тетки на гише. По-конкретно, на хората, за които кристалното кълбо ти е пошушнало, че цял живот им върви на скандали.
Ми познай кво, на по-хрисимите все на скандали им върви, защото търпят.

Аз двайсе лева не бутам, щото пари нямам, за тебе не знам.

# 142
  • Мнения: 10 842
Започнах да пиша дълъг и напоителен пост за обслужването, двете страни на барикадата там, България и тук, един мъглив остров, но няма смисъл.
Да влезеш с "рогата напред'' не означава винаги с шут по вратата и истерчини писъци. Фамилиарният, ироничен, леко подигравателен или покровителствен тон е напълно достатъчен за хора с къси фитили. И от двете страни на гишето.

# 143
  • Мнения: 11 521
Всички останали срещу 2-3, сама го казваш, явно има причина да сте само 2-3, на крива ракета, нали Wink

# 144
  • Мнения: X
Продължавай да се фръцкаш колкото искаш. Уж четяхме буквално първият пост, ся се въртим и го мислим. Май-май се губиш. Събери се.

# 145
  • Мнения: 7 275
Почивката на всеки час при работа на компютър не е да си цъкаш на телефона, а да свършиш някаква друга работа, подреждане на документи например. То така работният ден ще мине в почивки. И даже не съм чувала някой да си я ползва, при наличие на граждани за обслужване. Според мен служителката си е била взела по- рано обедната почивка.
Когато работиш с компютър, имаш право на почивки, които са за почивка, а не за редене на документи. Това е според Наредбата за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд с видеодисплеи. Предполагам че важи и за служителите в КАТ. Работодателят регламентира броя на почивките, реда на тяхното ползване и продължителността им в съответствие с Наредбата за условията, реда и изискванията за разработване и въвеждане на физиологичен режим на труд и почивка по време на работа.
Може и да си е взела обедната почивка по-рано, това обаче не знаем дали е така със сигурност.
Иначе по първия пост на авторката, попадала съм много на неучтиви служители, но съм попадала и на любезни. И аз паля бързо, но се старая да си пазя нервите. Когато смятам, че съм в правото си и че не ми е свършена работа, съм писала жалби, препоръки. Когато съм доволна, пиша похвали. Последно в КАТ Стара Загора се бях приготвила да имам ядове с регистрирането на автомобил. Те пък ме изненадаха приятно с любезно и учтиво поведение. Включително и един полицай ме отърва от един досадник, който беше решил да ме сваля. Ама така го направи, без да е груб или да се кара. Ами като платих вече последно номерата и талоните, поисках да пиша похвала. Служителите не можаха да повярват.
Това че се държат грубо си е за тях и си е техен проблем. Не е нещо лично. Това в голям процент от случаите. С което не казвам да се даваш, а да си подбираш битките и да ме си губиш излишно времето и нервите.

Връщам се да дочета.

# 146
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 13 138
Не ми се е случвало да ме нагрубят или да ми говорят невъзпитано или да ми правят забележки.
Но аз не влизам без маска в магазините.
Ако съм я забравила,отивам и си купувам от най-близката аптека.Или не влизам в магазина.
Поздравявам.
Да,има служители,които гледат лошо-казвам,,Довиждане,, и си излизам от магазина.
Не е нужно да падам на тяхното ниво.
Отивам в друг магазин.Сега поне има избор...

Обикновена пазарувам от големи магазини,там винаги са любезни служителите.
Ако не са-много е лесно да извикам управител или да му се обадя..

# 147
  • Мнения: 12 169
Винаги нося маска в магазин. Не защото някой ме задължава, а защото правя всичко възможно да не се заразя. И аз бих реагирала, ако някой се мотае без маска около мен, защото е близък на продавачките. И не смятам, че е редно да изискват маска от един, а от друг - не. Заслужават си скандала.
И аз си пазя нервите, понякога и в мой ущърб, но не смятам, че проблемът е единствено в авторката на темата. Наистина съществуват големи идиоти.

# 148
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Няма шанс да влезеш в магазин без маска. От началото на пандемията не видях нито един човек без маска където и когато трябва.
Без зелен сертификат, пък, в пощата няма да те обслужат. Никой не се прави на тарикат, правилата са за всички и всичко е много по- приятно и лесно.

# 149
  • София
  • Мнения: 15 871
Нарциса, разбира се, че има и груби служители, но е странно авторката все на такива да попада постоянно. А и по описаното, тя действа точно както тези, от които се оплаква.

Общи условия

Активация на акаунт