Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 845
  • 556
  •   1
Отговори
# 300
  • София
  • Мнения: 18 717
Във всички хотели по света, в които съм била, има такива табели. И масово клиентите се правят, че не ги виждат. Не е само български подход.

# 301
  • София
  • Мнения: 20 200
Разбира се, че не е български. Да си призная и аз съм изнасяла плодове, ама с деца, които не щат да ядат, а 10 минути по-късно реват, че умират от глад не е лесно 🤣.

# 302
  • София
  • Мнения: 18 717
За цели плодове никога не е проблем. Даже съм виждала на изхода на ресторанта купи с ябълки, банани, праскови и други ненарязани + табелка, че са за из път. Т.е. подканят те да си вземеш. Е, 1-2 плода, а не да си пресипеш купата в торбичка. Wink

# 303
  • Мнения: 12 372
И аз съм била в Германия на изложение за дрехи. На няколко места имаше огромни сандъци със зелени ябълки и всеки си взима. И ние си взехме по една ябълка в чантата, но не видях някой да се запасява с количества.

# 304
  • София
  • Мнения: 20 200
То запасяване не се налага. Аз като млада майка, преди столетие, редовно намазвах безплатни плодове от пазара или магазина 🤣.

# 305
  • Мнения: 3 914
Във всички хотели по света, в които съм била, има такива табели. И масово клиентите се правят, че не ги виждат. Не е само български подход.
Ами идеално, в такъв случай сервитьорката е точно по темата за грубо обслужване. Какво и пречи с усмивка да обясни, че сандвичи не са разрешени, а трябва да се цупи и да тръска чинии? И на мен ми се е случвало да не спазвам правила, неразбрала или забравила, не приемам фасони насреща, предпочитам глоба 😁

# 306
  • Мнения: 1 716
Естествено, че навсякъде се практикува, българите не сме открили топлата вода. Но се опитваме да оправдаем такова поведение, а според мен не е ок.
Плодове може и не съм видяла на някого да са отказали, когато попита. Въпроса беше в изнасянето на цели порции храна.

# 307
  • Мнения: 12 372
Във всички хотели по света, в които съм била, има такива табели. И масово клиентите се правят, че не ги виждат. Не е само български подход.
Ами идеално, в такъв случай сервитьорката е точно по темата за грубо обслужване. Какво и пречи с усмивка да обясни, че сандвичи не са разрешени, а трябва да се цупи и да тръска чинии? И на мен ми се е случвало да не спазвам правила, неразбрала или забравила, не приемам фасони насреща, предпочитам глоба 😁

Вече имам чувството, че си била там, на място. Откъде знаеш, че не е обяснила три пъти с усмивка? И аз не съм била там и не мога да кажа как е протекла ситуацията. Едва ли и мъжа ми е следял разговорите на сервитьорката с американската група.

# 308
  • София
  • Мнения: 20 200
Най-вероятно е била 100 клиент, което не оправдава поведението.

# 309
  • Мнения: 58
Аз пък не мога да разбера, какво толкова е ядосана точно сервитьорката.
Тази храна нито я е пазарувала, нито я е заплащала от джоба си.
По закон (дали се спазва е друга тема) оставащата храна се изхвърля. Това са огромни количества - не една чиния наденички.

Да тръсне чинията пред него не е решение, а чисто заяждане.
Ако е обяснила 100 пъти и не я слушат, има по-висшестоящи от нея, към които да се обърне, и има какви други мерки да се вземат.

Банани и малко соево мляко в кутия и аз съм си взимала от зкауската.
Да ви кажа - не само, че не ме е срам, ами и се хваля.
За тези неща съм си платила. На закуската ям нормално и не се тъпча, да не говорим, че 80% от нещата, които се предлагат като вид храна, не мога да ги ям.
Ама и да се натъпча - пак не виждам нищо лошо.

Ако някой ме види, ще си помисли сигурно : Уууу, тая ненаяла се. Изнася храна, а е забранено. Simple Smile
Много хора съм виждала да си вземат плод.

Та така....

# 310
  • Down south
  • Мнения: 9 359
Цитат
Да тръсне чинията пред него не е решение, а чисто заяждане.
Именно, точно по темата.

Какво ли е станало с бакшиша и, имайки предвид, че американците дават бакшиш почти за всичко.
Признавам, че ако сервитьорка ми вземе чинията под носа, тук съм раздвоена, защото ми е трудно да си представя шведска маса и някой да гледа, какво ям или да ми дръпне чинията? Та, хич няма да съм щастлив турист, готов да остави бакшиш.

# 311
  • Мнения: 1 011
В голяма верига, на козметичен щанд, търся един определен крем. Не го виждам сред изложените.  Появява се продавачката и без изобщо да ме пита от какво имам нужда ме пита дали ползвам Advanced Repair. Казах й, че съм го ползвала, но не ми допада особено. Дамата казва с насмешка, че не може да не харесвам Advanced Repair. Аз повтарям, че не се интересувам от серума. Тя ми обърна гръб и тръгна в друга посока без да има изобщо друг клиент. То целият магазин беше почти празен.

Така и не успях да я питам за крема, който всъщност търсех. От началото на Ковид пазарувам доста неща онлайн и смятам да продължа.

П.П. Не е болка на фона на световните трагедии, но видях темата та реших да споделя Simple Smile 

Последна редакция: вт, 19 апр 2022, 04:35 от Cool_Cat

# 312
  • Варна
  • Мнения: 7 036
Дали не е била промоутър на тази марка? Аз на ваше място ако наистина ми трябва другия крем, щях да ѝ подвикна “Извинете” и да я накарам да се върне и да ми помогне.

# 313
  • Мнения: 5 431
И ако има останали малко добри намерения обслужването ще е като да отбие номера😀
ами аз бих си го спестила.

# 314
  • София
  • Мнения: 18 717
Чак пък отбиване на номера. Нали е търсила конкретен крем и е щяла да й го покаже. Ако е била промоутъра е щяла да каже, че не знае и толкова. Аз лично бих си спестила загубата на време за търсене.

Общи условия

Активация на акаунт