КАУФЛАНД - тема 55

  • 44 402
  • 781
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 61 504
Да, Леми ме подсети. Адрес също не съм попълвала, нито имейл. Само телефон.

# 736
  • Мнения: 31 760
Да, и аз си помислих, че някой трябва да пише на Кауфланд и да ги пита валидни ли са или не и откога. И за кого.
Аз попълних адрес на моя филиал, рожденна дата и колко деца има в домакинството. Брой членове на домакинството май не. Не съм давала мой телефон или адрес. Струват ми се нормални данни /като почти за всяка друга карта/. Дано има далавера за рождения ден или за детето...🙂 По принцип, точно тези данни не ги крия.
Имейл попълних май.🤔

# 737
  • Мнения: 20 886
Като отворих приложението сега, и ми излезе въпрос доволен ли си от kaufland, ако не си, предлагат да им пишеш.
Объркала съм предният пост, всъщност отговарям на този пост, та редактирах. 😁
Здравейте току що се връщам от Кауфланд Бургас там най любезно на касата ми казаха че това приложение било все още тестово и само за служители, не за клиенти за мое съжаление защото при регистрацията ми честитиха рожден ден хихихих със кпон  шоколадови бонбони  за 1ст ,през май щяло да заработи активно.

# 738
  • Мнения: 4 210
Има логика като е тестово първо да го пробват служителите. Мисля, че не е обявено официално на сайта им, че е пусната карта. Сега сигурно ще ги засипят с въпроси, защото не са изчистени бъговете.

# 739
  • Мнения: 15 746
Аз не съм попълвала брой деца. И нещо друго май не попълних.

Пита ме много неща. Осен през избор на конкретен магазин, ми искаше и точен адрес до номера на блока, колко члена е домакинството, колко броя са децата, датата ми на раждане, като календара беше труден за скролвяне. Освен това нямаше как да продължа нататък ако не избера да ми праща новини със смс или имейл. Избрах с имейл, както и вида регистрация да с имейл а не с с телефон. Прати ми код на имейл, който веднага ми даде че е грешен. След минута две ми прати отново. Него вече го прие. Приложението го намерих в гугълплеу. Беше нещо бяло с червено.

# 740
  • Мнения: 31 760
Да, избирането на рождената дата беше много "забавно" упражнение...😆 Кодът ми обаче си беше ок от първия път. Само че бяха задали минута и половина време, за да го въведа и някак ми беше стресиращо дали ще успея навреме или ще трябва да чакам нов код.😅  Може би затова на някои кодовете им са грешни, защото е минало повече време и вече са изтекли?
В самото приложение си пишеше нещо като "тестов период"...От Лидъл първо си тестваха тяхното приложение Лидъл+ със служителите, да. Обаче то не беше достъпно по онова време за сваляне за всички клиенти. А и, според мен, ако важи само за служители, нямаше ли да го пише и в приложението?🤔🤔

# 741
  • Мнения: 20 886
Аа, ама много е досадно, като всеки път като го отворя, ми иска да се логвам наново с парола. Lidlското не е така.

# 742
  • Мнения: 15 746
Аа, ама много е досадно, като всеки път като го отворя, ми иска да се логвам наново с парола. Lidlското не е така.

При теб е грешката. Сега влязох втова на Кф без да въвждам нищо. Но бях избрала да ми запомни паролата. Лидълското пък редовно ме изхвърля (поне един път на два месеца) и иска да въвеждам парола която не помня.

# 743
  • Мнения: 20 886
Реге, вярно че lidl-ското ме е изхвърляло до сега два-три пъти откакто го въведоха, но пък това на kaufland ме изхвърля всеки ден. 😁 Ще проверя настройки ала-бала.

Последна редакция: ср, 06 апр 2022, 13:15 от Lemy

# 744
  • Мнения: 61 504
Аз пък за Кауфланд и парола нямам.
Може би защото се регистрирах с Гугъл профила. И всичко много лесно стана.
За датата - не съм скролвала. Изучих се, с НМ членството. Stuck Out Tongue Winking Eye Като задържиш пръста на годината, ти се отваря падащо меню с години.
Работи си приложението, поне в нашия магазин.

# 745
  • Русе
  • Мнения: 7 144
.....
Аз търся кора с 30 бр. яйца, размер L. В краен случай ще се задоволя с M.
В Кауфланд кори с яйца пускат само по промоции. В момента, както знаем е само на S-ки. Търси в някой квартален магазин ако държиш на кора.

Иначе при нас и тази сутрин нямаше палет с промоционалните яйца. Но пък си купих овесени ядки на прИмоция.

# 746
  • Мнения: 35 645
Как така няма палет в яйца??? Служителката нали ми каза : щом са на промоция, значи задължително е заредено.
Още ми държи влага от кофти отношението на тази госпожа. Кауфланд казаха, че се извиняват за ситуацията. Моля, пак заповядайте!

# 747
  • Бургас
  • Мнения: 23 906
Аз бях писала,че си взех рол она от купона без проблем.
На касата изобщо нищо не ме попитаха.
Как пък сега решиха,че е за служители само 🤔

# 748
  • Мнения: 31 760
Ще има опция и за дигитални касови бележки в приложението. Но май ще са само копие на оригиналните и с тях няма да може да се връща стока...🤔

# 749
  • Мнения: 7 971
Как така няма палет в яйца??? Служителката нали ми каза : щом са на промоция, значи задължително е заредено.
Още ми държи влага от кофти отношението на тази госпожа. Кауфланд казаха, че се извиняват за ситуацията. Моля, пак заповядайте!
В понеделник към 17ч яйца -няма; вторник към 16ч-пак няма; днес в 15ч-познайте...няма! Вчера изчаках на информация, управителят да провери какво се случва-" имаме инфо, че утре ще получим"....

Общи условия

Активация на акаунт