Пазаруване от LCWaikiki тема 6

  • 54 457
  • 749
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 3 831
Есме, аз връщам от адрес.

Имам и сега част от пратка за връщане, написах товарителницата от сайта на Еконт, идва куриер и му я връчвам да я въведе.
После в моя профил виждам, че вече от подготвена е статус - пътува.

И нали пише в сайта на Wikkiki, че куриер ще ни посети до 48 часа, което е посочен от нас адрес.
При теб е ясно, че са я загубили от немарливост.

# 706
  • Мнения: 504
Аз все още не съм връщала с Еконт и нямам опит. Съжалявам за главоболията,  през които минаваш! Но това ме навежда на мисълта винаги при връщане да си взимам и пазя бележката от куриера, защото нямам този навик и обикновено дори не си ги взимам.

# 707
  • София
  • Мнения: 20 767
Момичета, искам да помоля да споделите своя опит за връщане с Еконт, от адрес, освен споделеното до тук, ако
Скрит текст:
има други. Ще подам сигнал до КЗП за моята изгубена пратка, и ще приложа тези скрийнове, да сигнализирам, че има проблем с връщането. Пратката ми така и не се намери, и отначало от Еконт ме изкараха луда, все едно не съм я изпращала въпросната пратка, после все пак признаха, че имало такава пратка, но, вероятно изпратиха я заедно със връщането ми към Манго, което имах в същия ден. От там отричат да са получавали това нещо, а от Еконт отричат да са виновни, понеже уж не съм подавала въобще заявка за връщане към Уайкики, което не е така. Всеки ден ми звънят ту от Еконт, ту от Уайкики, уточняват детайли, а рекламацията е със становище, че от Еконт не са виновни. Joy Пих една студена вода за  150те лева от пратката, но, поне да се задействат и да не ни прецакват пазаруване по-нататък. Ако е посочено, че имам право на безплатно връщане от адрес, искам да връщам нещата от адрес, а не да се разкарвам до офис, или да се чудя, дали ще замине на друго място пратката, или пък да въртя телефони, или въобще каквото и да е. Това не е ок, което е в момента.
Подай както до КЗП, така и до Европейски потребителски център, защото онлайн магазинът на LCW се управлява от румънското дружество, не от нашето. До КЗП заради Еконт.

# 708
  • Мнения: 2 661
Пуснали са много хубави есенни неща в Home секцията, ама цените са уау... Спалните к-кти са по 100 лв. Sad

# 709
  • Мнения: 1 299
Аз както писах, десети дни чакам куриера да вземе пратката и нищо. Идва доставя ми, но не взима пратката, нямало заявка към него. По съвет на Щефи проверих в Еконт, имам товарителница, ама защо нямат заявка...Писах на WK, отговориха ми да дам адрес за да направят те заявка. Е че всеки път ще им пиша ли, нали съм си пуснала заявка през сайта им... Не ми е удобно аз да ходя до офис.

# 710
  • Мнения: 42 129
Същото като при Хаус, отвратително е! Бях пуснала жалба до КЗП, те отговорили, че не съм дала точен адрес. Нали адресът е същият, на който пращат пратките - когато е за пращане е точен, когато е за взимане от тях - не е...

# 711
  • Мнения: 1 600
Щефи, благодаря, така ще процедирам, но за сега ми се уби всякакво желание да пазарувам от Уайкикито. По-нататък, може би.
Те са въвели вече това нещо, за 48 часа, че преди няколко седмици, на едното от обажданията, яко се карах с тях за това връщане. Кое пише, кое не пише. Не сме магьосници - няма как да знаем това за 48 часа. И въобще, трябва ли да въртим телефони всеки път? не. Да си оправят скапания софтуер, или с каквото там имат проблеми. Те пък сайта си не могат да оправят колко време ...
Отделно, исках номера на злополучното си връщане. Те какво ми казаха, веднага, след като се активира връщането от сайта, изписва се номер, който трябва да бъде или запомнен по някакъв начин, или записан, защото после не може да бъде видян. Какъв е този абсурд? Аз ги питах, дали това нещо дословно е посочено на сайта, че човек да знае, да го запомни някак или да го запише този номер. Само ми мънкаха, защото не е. Аз ги питах, по какъв начин трябва да го знам, след като никъде не пише. Пак мънкане. И на всичко отгоре, те в системата не можаха да го видят, и да ми го издиктуват, за което допълнително отнесоха критики. Абе бива ли такова безхаберие? За мен са еднакво виновни, и Еконт, и самите Уайкики. Едните са им скапана система, другите пък въобще не им дреме къде да носят пратки.
Най-интересното, че във Уайкики ми излязоха с позиция, че до сега не е имало такива проблеми, както при мен Joy Страшно оправдание. Казах хубаво, че не е имало, ами сега има, какво правим? Мънкане...

Gergana Ignatova, благодаря! Вземай бележка, винаги, че и я проверявай всеки път, защото нищо не се знае.

Cuckoo, благодаря за насоката, и там ще пиша. Не че очаквам кой знае какви резултати, ама ей тъй, защото ме дразни, че най-накрая изкарват клиент луд, все не разбрал и вършещ неадекватни действия.

pppqqq, да, помня от темата на Синсей, че пишеше до КЗП относно тая случка. Имаш ли някакъв отговор от тях? Пък това с адреса е толкова абсурдно, че думи нямам.

# 712
  • Мнения: 42 129
Това беше отговорът - че те са искали да приемат пратката, но не могли заради мен. Те действително я приеха, след като им казах, че съм пуснала жалба, но не получих имейл, че е приета и нямам връщане на парите. Сумата е малка, така че ми е все едно, но никога повече няма да поръчам от Хаус.

# 713
  • Мнения: 1 600
pppqqq, ненормална работа е това. Дори нямам думи да го коментирам. Animal See No Evil

# 714
  • Пловдив
  • Мнения: 713
Това беше отговорът - че те са искали да приемат пратката, но не могли заради мен. Те действително я приеха, след като им казах, че съм пуснала жалба, но не получих имейл, че е приета и нямам връщане на парите. Сумата е малка, така че ми е все едно, но никога повече няма да поръчам от Хаус.

Хм. Какво като е малка сумата. Та нали затова дебнем намаления и подобни..
Аз бих си потърсила и приетата поръчка и сумата. Или да ми върнат поръчката. Малко гадничка съм, когато нещо не е точно.

# 715
  • Мнения: 1 690
Това беше отговорът - че те са искали да приемат пратката, но не могли заради мен. Те действително я приеха, след като им казах, че съм пуснала жалба, но не получих имейл, че е приета и нямам връщане на парите. Сумата е малка, така че ми е все едно, но никога повече няма да поръчам от Хаус.
Никакви проблеми нямам аз с който и да е от сайтовете им.
Уайкикито го изключих вече от сайтовете за пазаруване,  но от веригата на сайтовете LPP си пазарувам редовно.
Изключително доволна съм и от съпорта им.
Те и на уайкики са много любезни хората,  но никаква работа не могат да свършат....

# 716
  • Мнения: 594
Преди няколко дни писах, че много се забавиха с пратката ми. Писах им. Технически проблем.
Е много кофти ми стана. Толкова хубави неща бях поръчала и чаках с нетърпение, всичко на супер цени. Вече даже не са в наличност.
Компенсацията им е 10%.... Смешни стават, та аз така или иначе ги имах за първа поръчка, просто ми ги връщат,защото реално нямам поръчка..
Скрит текст:





Последна редакция: сб, 27 авг 2022, 00:58 от ddjji

# 717
  • Мнения: 3 452
Пуснах за връщане зелените чаши днес аз. Наистина очаквах такива за вода, а те за коняк.

# 718
  • Варна
  • Мнения: 11 352
Аз пък ще ги подарявам на някой чашите))

# 719
  • Мнения: 474
Здравейте!
Да питам и тук, че при конкуренцията вече питах. 😊
Може ли да ме ориентирате къде точно да гледам при избор на дънки за съотношение талия и дължина на крачолите. Посъветваха ме, че в тук имало такава опция - дънки с един размер талия, но различна дължина на крачолите. Къде точно се вижда това?
Не се ориентирам на сайта. Има само избор на размер, като се виждат опции да се избере, според годините на детето.
Ще съм благодарна някой да ми покаже със скрийнщот къде точно да гледам.

Общи условия

Активация на акаунт