Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна поръчан артикул без оригиналните опаковъчни бележки?
Как мога да получа възстановяване на средства при връщане на артикул?
Как да приложа код за отстъпка и все още ли е валиден?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна поръчан артикул без оригиналните опаковъчни бележки?
Ако сте изхвърлили опаковъчните бележки и искате да върнете поръчан артикул, можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти по телефона. Те ще ви издадат нов ваучер за връщане и ще ви го продиктуват. Като алтернатива, ако загубите ваучера за връщане, номерът му може да бъде написан на ръка върху формуляр в офис на куриерската служба и да се използва за обработка на връщането.
-
Как мога да получа възстановяване на средства при връщане на артикул?
При връщане на артикул, средствата могат да бъдат възстановени чрез различни методи. Когато плащате с карта, възстановяването се обработва в рамките на един ден след получаване на имейл за връщане. За плащане с наложен платеж може да отнеме повече време, но няма допълнителни такси за възстановяване по карта. Освен това опцията LCW Money също може да се използва за възстановяване на сумата.
-
Как да приложа код за отстъпка и все още ли е валиден?
-
Предлага ли безплатна доставка за поръчки над определена сума?
-
Какви са отзивите за чорапите?

Звъннах веднага на куриера, викам това шега ли е... Казвам му, че е офис на Спиди адреса, той ми предлага да пренасочи пратката. Викам е, то се плаща... Е, да, плаща се... Е, мерси..
предлагам да се разберем кога ще е пред офиса на Спиди на адрес Христо Попович, за да взема пратката. Той ми казва, нее адресът за доставка е Баба Тонка... Айде ново
В крайна сметка след коментарите тук посочих офис на Еконт (няма кой да седи вкъщи), но след като уж ми показва, че поръчката е потвърдена ми пише, че куриерът ще е DPD. Някой знае ли ще се обадят ли за изясняване или да си спестя главоболието и да откажа поръчката 
