Време е за ИКЕА! - Тема 37

  • 41 260
  • 760
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 10 024
За наличност изпращат уведомление по мейл ако се появи в онлайн магазина. А не ако се появи изобщо. Ей тая лудница просто не я разбирам..
Една вратичка за billy сто пъти пусках че искам уведомление по мейл, така и не получих. Съвестно си цъках през ден и накрая се появиха три броя в Сф, но в магазина. Бутона “уведоми” продължаваше да свети в жълто отгоре.

# 346
  • Мнения: 5 341
Много благодаря за споделените отзиви.
Значи и на бутона "уведоми" да не разчитам. А като поръчка в Икеа център Пловдив сигурно пак няма да може да се поръчва.... Много криво така. Да взема да обмисля друг цвят ли....

# 347
  • Пловдив
  • Мнения: 3 270
Само да вметна ,че едното черно ,по-евтиното,е от по-различен плат,в сравнение с бялото и зеленото .Но, в Пловдивският център си има мострички с платовете, за да си прецените .Няма как да се поръча през центъра ,когато го няма в наличност .Но,там на място ми казаха ,че могат да закупиш като артикул само основата ,без плата ,нещо което го няма онлайн .Така,може да си потърсите черни калъфи по другите държави ,ако ги има  и ако има и тези за основата,не само за възглавниците .

# 348
  • Мнения: 5 341
Ами основата облечена ли ще бъде в такъв случай? Т.е. не самите възглавници за сядане, а това, което е под тях?

# 349
  • Пловдив
  • Мнения: 3 270
Основата е на принципа на възглавниците със свалящ калъф,само че платът се залепя със велкро .Затова погледнете какви калъфи има в другите Икеи .Трябва да се продават и за основата ,щом са пакетирани съвсем отделно от нея.

# 350
  • Мнения: 7 722
Аз съм влюбена в зеления, всеки път като ходим в пловдивския м-н сядам да си помечтая. Дано е наличен, докато дойде време да си купуваме диван Simple Smile

# 351
  • Мнения: 29 504
Една вратичка за billy сто пъти пусках че искам уведомление по мейл, така и не получих.
Вратички има в магазина във Варна

# 352
  • Мнения: 10 024
Аз исках една матово стъкло, дебнах я към 2 месеца но все пак купих..

# 353
  • Мнения: 8 018
Ами основата облечена ли ще бъде в такъв случай? Т.е. не самите възглавници за сядане, а това, което е под тях?
Много красив и удобен диван е. Любим ми е, но заради стила на мебелите взехме Gronlid.
Когато купуваш калъф за едноместен модул или ъглов модул и т.н. Парчето плат, което облича отпред основата си върви с калъфа за съответната част.
Например: това ти е номер на ъгъла SODERHAMN рамка за ъглов модул (50223885)
А това номер на калъфа SODERHAMN калъф за ъглов модул (70452668)

Аз моите неща купувах на части. Отделно основите, отделно калъфите. После се сетих, че подлакътници имам само 2... ММ вчера взе и табуретката, която ще ползвам вместо масичка в дневния кът.
Та бих си купила основите на дивана и после да докупувам калъф. Само провери да не би да липсва само 1 калъф от сивите, а не всичките, защото може и такъв да е случая и да може да си ги вземеш.

# 354
  • София
  • Мнения: 1 916
Момичета, може ли отзиви за тази мивка? Снощи поръчвахме кухня и ММ спонтанно избра тази, а аз не съм имала подобна досега - как се поддържа, надрасква ли се лесно: https://www.ikea.bg/rooms/kitchen/kitchen-worktops/kitchen-taps- … 56x46-sm/40444934 ? Всичко друго в кухнята аз съм избирала и поне една мивка да посочи човека:)))

# 355
  • Мнения: 5 670
Момичета, може ли отзиви за тази мивка? Снощи поръчвахме кухня и ММ спонтанно избра тази, а аз не съм имала подобна досега - как се поддържа, надрасква ли се лесно: https://www.ikea.bg/rooms/kitchen/kitchen-worktops/kitchen-taps- … 56x46-sm/40444934 ? Всичко друго в кухнята аз съм избирала и поне една мивка да посочи човека:)))

Тази не знам как е, но ние имаме ето тази (или доста подобна):

https://www.ikea.bg/rooms/kitchen/kitchen-worktops/kitchen-taps- … 1-korito/50315173

Ползваме я от по-малко от година и е надраскана. Не е ясно от какво, при положение че в нея се мият основно плодове и зеленчуци и някоя чиния от време на време. Тави, тигани и всякакви подобни не се мият в нея.

# 356
  • Мнения: 8 018
Бих ти препоръчала тази на Бланко. От този сайт с директна доставка до БГ. https://www.baumarkteu.de/blanco-dalago-6-silgranit-spule-anthrazit-514197-5306 има и много други.
Онази в Икеа май не е и налична.
Показата от мен я имам във вариант 60 см, 50 см и с 2 корита в 3 имота.

П.П. Бланко е по-скъпа, но сифонът е включен и има автоматичен изпразнител, т.е. ако напълниш коритото не бъркаш да отпушваш капачката/тапата/, а въртиш копчето от снимката. Има борд, на който да се монтира и смесителят и дозатори. Така не ти се мокри плота от ръцете при спиране и т.н.

Последна редакция: ср, 25 май 2022, 14:19 от drago_2008

# 357
# 358
  • Мнения: 106
Проблема е отпреди. Когато навсякъде в Европа си имаше всичко. Просто за мен това е лошо управление от тукашните дилетанти..

Според мен е комбинация и от двете - в момента икеа има проблеми навсякъде по света (вкл. големи пазари като Щатите, централна Европа), но че нашият франчайз не се управлява добре си беше факт и преди ковид, просто имаше повече неща налични и хората си затваряха очите.

Аз понеже имах малко проблеми с Икеа Германия и четох доста отзиви против икеа от немци, англичани, американци. Всички са недоволни - и от сайтовете, и от магазините, от липсите на наличности, проблеми в системата.

Не мисля, че някой в Швеция ще се трогне от каквито и да било оплаквания.

Има обаче нещо положително, което ми направи впечатление в България - при онлайн поръчки, независимо дали ги взимам от магазин или идват на адрес - нещата винаги са добре опаковани и защитени. Като поръчах от икеа Германия срещу скромна доставка от 39 евро до превозвач в Германия, малките артикули - тип аксесоари за кухня, съхранение и др., дойдоха насипно - без торба, без кашон, без нищо. Такава мизерия не бях виждала - 7-8 по-малки нещата са били просто хвърлени на превозвача той да си мисли как ще ми ги предаде.

# 359
  • Мнения: 75 990
Не е вярно това за опаковането, просто не сте попаднала на калпаво, за разлика от мен - счупени чинии, сложени в един гоооолям кашон заедно с едни папки, и се кандилкат вътре, и др.подобни истории имам, и не само аз...скрин наранен и т.н. да не се повтарям.
Нищо хубаво не виждам в българската икея, освен че при жалба реагират...

Общи условия

Активация на акаунт