Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • www.bg-mamma.com
  • Мнения: 476
Какви качества трябва да притежаваме, за да имаме успех онлайн? Как да разпространим името и бранда си чрез социалните мрежи?

"Личностно израстване, превъзмогване на страховете и бариерите, както и технически знания за социалните мрежи, настройки, аудитории, кампании. Ето това прави срещите ми с много хора Н Е З А Б Р А В И М И.
Моите обучения не са просто учене, а ЦЯЛОСТНА ТРАНСФОРМАЦИЯ!


На вашите въпроси, свързани с новия маркетинг и как да подобрим презентационните си умения в интернет, два пъти седмично (вторник и четвъртък) ще отговаря Роси Георгиева.


Роси Георгиева

Роси Георгиева е онлайн брандинг консултант и специалист по Фейсбук маркетинг, преподавател по Social media marketing във Висше училище по застраховане и финанси, София. Успешно води корпоративни и индивидуални обучения на тема "Името ти може да продава", "Как да се продавам уверено онлайн" и е избрана за "Бизнес жена на годината" в категория "Фейсбук маркетинг" и "Онлайн маркетинг".

Роси Георгиева е собственик и управител на бутикова агенция за дигитален маркетинг "Фейс Профитс" и със знанията си е помогнала на бизнеси в най-различни сфери да увеличат продажбите и разпознаваемостта си онлайн – както в България, така и в чужбина. Автор е на дигиталния наръчник "Новият маркетинг".

www.rosygeorgieva.com
https://www.facebook.com/rosygeorgieva.onlinebranding.sales



Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.


#СпециалиститеГоворят #дерматология #взаимотношения #красота


Правила на консултативните теми във форума

Последна редакция: пн, 13 юни 2022, 17:34 от Жaклин

# 1
  • Мнения: 7
🙂 5 основни въпроси, които да си зададем, преди да направим #сайт и преди да го ползваме за реклама, чрез социалните мрежи. 🙂
Това ще спести лутане и средства, които може да вложите в изграждането на проекта си. (съвети от практиката)

Цялата статия тук:

www.rosygeorgieva.com/social-products/уебсайт-изработка-и-поддръжка

# 2
  • Мнения: 7
👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?
1.Нови #стикери - днес видях чисто новa опция за "реакция", която мога да избирам по желание. (в сторитата)
2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.
3.Нови опции в рекламирането - reels overlay - #рекламата се появява в горния десен ъгъл на рийла. (може да се види явно в ads manager)
4.Вече с 2 фийда - тези, които сме последвали и тези, които сме посочили за наши фаворити.
5.Рийлс продължават да съм най-ценното съдържание за #Инста, носят много органичен обхват.
6.#Хаштаговете не са от особено много значение, може да постваме до 30, но те по-скоро влияят за search, полето при търсене.
😍😍Изпрати ми запитване, ако искаш да научиш повече и да развиеш #маркетинга си в социалните мрежи.
(консултации, обучения, видео уроци, изработка на уебсайт и онлайн магазин)

    # 3
    • София
    • Мнения: 1 810
    👍👍Какво се случва с Инстаграм последно време?

    2.Изключително важно е да публикуваме всеки ден, ако може по няколко пъти на ден.


    Здравейте!
    Сравнително нова съм в Инстраграм и някак ми убягва логиката му.
    Бихте ли обяснили защо това е важно? Не се ли пренасища аудиторията,
    ако са толкова многобройни публикациите и не спира ли да дава лайкове?
    Визирам професионален акаунт.

    Последна редакция: вт, 21 юни 2022, 23:25 от Sophia L.

    # 4
    • Мнения: 7
    Здравейте, можете ли да ми кажете какво ще искате да рекламирате там? Личен бранд (консултации, друго?) или сайт с продукти?
    Защото това има много голямо значение за съвета, който ще дам.
    Логиката на Инстаграм за ежедневното публикуване е, че с постоянни публикации и във фийда и сторита си проправяме път пред многото информация и по този начин достигаме до повече хора. Самият профил се разпространява повече.
    Другата логика са визиите - там е много важно как ще изглеждат снимките ни, но най-вече, заради лайковете и самото ангажиране.

    # 5
    • София
    • Мнения: 1 810
    Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
    Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
    а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.

    # 6
    • Мнения: 7
    Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.
    Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
    Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
    Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
    Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.

    # 7
    • Мнения: 7
    ТЕМА ЗА РАЗМИСЪЛ:
    Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.
    🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
    Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
    Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
    И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
    🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
    Понякога променяш и ценности…

    😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.
    (Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
    И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.

    😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…

    😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
    Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
    Истинско вдъхновение.
    Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
    Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️

    (започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море) www.rosygeorgieva.com

    # 8
    • Мнения: 7
    Здравейте! Става въпрос за личен бранд на специалист, свързан И с продажба на продукт.
    Приоритет в момента е продажбата, т.е. реклама на продукта,
    а не само реклама на услугите, предлагани от самия специалист.

    Здравейте отново, много е важно да правите реклама и на самия човек, неговото лице и неговата добавена стойност като знания и качества.

    Продажбата на самия продукт зависи също от таргета, цената и конкуренцията, разбира се.
    Помислете също дали Инстаграм е единствената или основната платформа за продажбата на този продукт.
    Инстаграм за мен е повече брандинг и PR.
    Не изключвам продажбите, директните, но това значи и по-голям бюджет за реклама.

    # 9
    • Мнения: 7
    Някак си, започва все по-малко да ми пука за тесногръдието и някакви си за.. очакванията на света. Ставам все по-голям фен на #автентичния маркетинг.

    🌴Желанието на човек да го направи по своя начин, но и адаптивността към всичко това.
    Не можем да отричаме работещото и актуалното, но можем да “излъжем” себе си, правейки го по своя начин, със своите граници.
    Да, имаме си граници. Не всеки е роден с талант, научен и готов да задвижи всичко на момента.😫
    И е ясно - няма, няма, нямаааа да се харесваме на всички. Но така или иначе, замислете се. Няма нужда.
    🥹Да си консултант, да показваш лицето си онлайн, не е лесно. Колкото си по-успешен, толкова повече печелиш - пари, слава. Но и толкова повече чупиш бариери. Прескачаш статуквото.
    Понякога променяш и ценности…

    😳Онлайн търговията на продукти има своето предимство. Там, обаче, се иска да си “хиена”. Да следваш модата, да бъдеш в тренда. Да инвестираш много.

    (Много мога да говоря за етапите, приликите и разликите в тези 2 направления)
    И за двете посоки има похвати. Общото е едно - адапривност и креативност.
    😎😎😎На сутрешната ми консултация днес определихме цели 4 таргета. А клиентът работеше само с 1 до този момент…
    😍Имаме супер нов слоуган, а визията тепърва ще се променя.
    Обаче, работих с двама много готини господа. Които знаеха какво искат и са готови да прескочат границите си, за да постигнат резултати с продуктите, в които вярват.
    Истинско вдъхновение.
    Успех, момчета, както и на всички, с които ме среща животът.
    Благодаря на тези, които ми се доверяват и заедно правим чудеса. 😍❤️❤️
    (започвам нов маратон в края на юни - “Как да се продавам уверено онлайн”, пишете за въпроси 🧜‍♀️ учете, докато сте на море)

    Общи условия

    Активация на акаунт