Къванч Татлъту 💙- Yakamoz S-245/ минали и бъдещи проекти, партньори-102

  • 36 840
  • 738
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 19 380
Пепи, гледай на лаптопа, остави този телефон! Или си още на морето ?
Стигнах до 1. 25 мин. Какво да ви кажа за сега ... филма по своему е красив, разбирам защо Къванч е избрал тази роля, но се питам, освен турските зрители дали биха го разбрали останалите по света ? Thinking Ще разберем по коментарите. Защото това е друг вид филм, некомерсиален, няма любов, тръпка, излишна драма, та мисля, че не е за всеки и не очаквам кой знае каква гледаемост, ще видим Thinking И все пак си заслужава гледането дори само заради отново блестящата игра на Къванч! Heart Отново ми напълни очите, цар е в драматични роли! Няма я Ясемин Ален, поне до тук не я видях, само Бурджу показаха и то като медицинска сестра. За никаква Айлин няма и дума Thinking Някаква Йълдъз му звъни непрекъснато, но за сега Юсуф не и вдига, да видим дали ще я покажат и нея до края.
Нови снимки! Това дете е друго, не е онова от Финиш Thinking



Терзи, благодаря! Kiss Снимките от МАВИ са невероятни!
Продължавам с гледането!

# 661
  • Мнения: 4 113
Фени, изтормозих се. На лаптопа не ми се отваря въобще. Пак ще опитвам.

# 662
  • Мнения: 19 380
Фени, изтормозих се. На лаптопа не ми се отваря въобще. Пак ще опитвам.
Опитвай, и на мен не ми се отваряше, но после стана! Опитай от тук
https://vk.com/video-48803098_456250542?list=90e0594dcbb0ea9c48
Така ... изгледах го до края, Къванч ми скъса сърцето, само това мога да кажа. Като го изгледате със субтитри, ще обсъждаме. Интересно, на някои от американките се е харесал доста, а за Анна това е най-добрият му филм до сега Thinking И тя като мен мисли, че този филм не е за всеки и не очаква кой знае какви резултати, но да видим ...
Цитат
Asiklar bayrami ...
Not sure how many have watched Ozcan Alper's films. I have. and I knew what to expect. And I was not let down. Asiklar is a quiet,reflective film that deviates from the mainstream.Don't expect fuss or thrills. No unecessary drama. Immerse yourself in a pensive journey with Yusuf and Heves Ali and let the tears flow. This film is not for everyone and I am sure it won't be a box office hit.
Some things are left unfinished ... a theme that permeates the film... 10 out of 10 from me and Kivanc's best film yet..
Не знам колко от вас са гледали филмите на Йозджан Алпер. Аз да и знаех какво да очаквам. И не бях разочарована. Asiklar е тих, отразяващ филм, който се отклонява от мейнстрийма. Не очаквайте суета или тръпка. Без излишна драма. Потопете се в замислено пътешествие с Юсуф и Хевес Али и оставете сълзите да потекат. Този филм не е за всеки и съм сигурна, че няма да бъде касов хит.
Някои неща са останали недовършени... тема, която прониква във филма... 10 от 10 от мен и най-добрия филм на Киванч досега..
Още един красив и благороден образ ни подари Къванч, благословен да е! Heart


Последна редакция: пт, 02 сеп 2022, 15:03 от queen_fenka

# 663
  • Мнения: 19 445
Айре, нямам за субтитри. Ако намериш друг линк, моля те, качи.
търсих доста с руската търсачка Яндекс, но за сега без успех.

Фенче Kissing Heart, много благодаря за коментара ти по филма и за споделеното от Анна! Hands Plus1
аз го минах с мишката, но по принцип предпочитам да си го гледам с бг. суб. Rolling Eyes
А детето си е същото. виж му ИГ
https://www.instagram.com/cinarbabiz/

доста тъпо, че Ясемин я няма във филма.....Expressionless



Последна редакция: пт, 02 сеп 2022, 15:25 от Airra

# 664
  • Мнения: 4 113
Всичките ми опити завършиха без успех и нямам думи колко съм бясна в момента. Линкът е към ВК и няма никакъв шанс да се включи с моя оператор явно.
Ще чакам ако намерите нещо друго. Мъча се на телефона, но и там прекъсва. Но в началото.... какъв ни е хубавец само..
Ще чакам да ми помогнете 🤗

# 665
  • Мнения: 19 380
Айре Heart Eyes благодаря! Kiss Да, и аз съжалявам за Ясемин! Е, явно са решили филма да е по - различен от книгата, не се спомена нищо от живота на Юсуф, героинята на Бурджу се запозна с него в болницата, нямаше никаква любовна линия, наблегнаха на отношенията син - баща. Но, така и не получи никакви отговори от баща си Юсуф, макар, че когато намери снимката им под шапката на баща си разбра, че той му никога не го е забравял.
А за субките мисля да започна превода още довечера и ще карам до където мога. Ще гледам поне един час да поема от филма, останалото е за вас с Алинка Heart Eyes Но, този път не мисля да си причинявам това бързане, както беше с Якамоз, ще я караме по-яваш, яваш, нали ? Hands Plus1
Ами значи е погрозняло хлапето, щом не успях да го позная Stuck Out Tongue Closed Eyes


Охо, намерих нещо интересно, интервю с Йозджан Алпер Hands Plus1
Скрит текст:
Режиссер Озджан Альпер: «Мы не можем извиниться» (автоперевод)

«День влюбленных» Озджана Альпера встретился со зрителями на Netflix. Мы поговорили с Озданом Альпером, режиссером фильма, в котором участвуют Кыванч Татлытуг и Сеттар Танрыоген.

Отец и сын, не видевшие друг друга 25 лет, оказываются в путешествии из ниоткуда. Отец, охваченный тяжелой болезнью, теперь думает, что он пришел к концу пути, и отправляется в это путешествие для окончательной расплаты, запоздалого извинения.

Сын, с другой стороны, после более жесткого противостояния с гневом на годы без отца, но это путешествие приведет их обоих в места, которых они не ожидали. В главных ролях Кыванч Татлытуг и Сеттар Танрыоген. «День влюбленных» подписан Озджаном Альпером, одним из главных режиссеров нашего кино.

Мы поговорили с Ozcan Alper, фильмом, адаптированным по одноименному роману писателя Кемаля Варола и выпущенным на Netflix.

- «День влюбленных», который вы адаптировали по одноименному роману Кемаля Варола, – это история отца и сына… Почему этот роман оказался первым, как развивался проект?

Честно говоря, прочитав роман, я обнаружил, что как ни странно, книга оставила во мне след и вызвала другое ощущение. Прочитав ее за один день, я снова начал микшировать книгу на следующий день. В книге была эталонная музыка, которую сыграла главная героиня Хевеш Али… Я начал слушать эту музыку. Потом, по какой-то причине, я подумал, что это может быть хороший фильм, и позвонил Кемалю Варолю.

Кемаль Варол уже был тем, кого я знал по его предыдущим романам «Jar» и «Haw». Кемаль, честно говоря, в нескольких беседах сказал, что его читатели спрашивали его, кто мог бы снимать эту книгу, если бы она стала фильмом. Он также сказал, что во время написания романа много раз смотрел мой фильм «Будущее требует много времени». А пока он сказал, что кто-то еще хочет адаптировать книгу. После этого мы договорились с Кемалем и начали писать сценарий фильма.

- Сеттар Танрыоген и Кыванч Татлытуг – интересный дуэт. Вы с самого начала имели в виду этих двух игроков? Вы довольны результатом?

Когда я впервые написал сценарий, Кыванч Татлытуг, очевидно, был одним из первых, кто пришел мне на ум. Я имел в виду несколько других имен, но он был одним из самых сильных кандидатов. После этого мы поговорили с Кыванчем, и он сказал, что ему очень понравился сценарий. Поскольку мы находимся в процессе определенной пандемии, мы продвигались немного медленнее. В качестве отца в сценарии мы подумали о ком-то в возрасте, подходящем для книги. Мы ищем человека в возрасте 70-80 лет. Тогда мы решили быть кем-то моложе пандемии и дорожных проблем. Честно говоря, у меня были встречи с несколькими именами из турецкого кино, которые я люблю.

После этого мы встретились с Сеттаром Танрыогеном. Он колебался насчет роли, насчет того, чтобы сыграть старого и больного человека. Взаимно развеяв наши сомнения, она в короткие сроки начала готовиться к роли. Он похудел на 13-14 кг за 1,5 месяца, очень быстро позаботился о прическе-бороде и тому подобном и в короткие сроки начал готовиться к роли. Несмотря на то, что у него были отношения с сазом, он начал работать над произведениями, которые сыграет в фильме, в сопровождении музыканта. Откровенно говоря, я был очень доволен работой с двумя действительно талантливыми актерами, даже несмотря на то, что они считались двумя игроками, которые, на первый взгляд, не могли сойтись как отец и сын из двух разных направлений.

- На самом деле это роуд-муви "День влюбленных". Мне вот интересно, проделали ли вы весь путь в фильме как по маршруту на карте...

В фильме есть маршрут, который начинается в Кыршехире и заканчивается на Дне влюбленных в Карсе. Честно говоря, мы почти пытались следовать этому маршруту. Раньше мы ездили по этому маршруту 1-2 раза в поисках места. Начав с Кыршехира и пройдя по маршруту Бингёля, Эрзурума и Карса, пройдя через Кайсери, Малатью, Элязыг и несколько районов Дерсима через Невшехир Каппадокию, мы не чувствовали необходимости снимать в регионах Кайсери и Малатья. В остальном мы продолжили движение по тому же маршруту.

- Какие твои любимые роуд-муви, пока мы с тобой разговариваем?

Дорожные фильмы всегда занимают особое место в кинематографе. Один из фильмов, которые я снял раньше, «Будущее требует много времени» был роуд-муви. В других моих фильмах всегда было путешествие или путешествия, которые каким-то образом не состоялись. На самом деле желание моих персонажей отправиться в дальнее путешествие очень заметно. Если мне нужно перечислить мои любимые роуд-муви, я думаю, что «Париж, Техас» Вима Вендерса, «Возвращение» Зваягинцева, «Дневник мотоциклиста» Уолтера Саллеса — очень успешные и особенные роуд-муви. Могу сказать, что фильм Соланса «Путешествие» входит в число моих любимых и успешных роуд-муви.

- "Фестиваль влюбленных" - это еще и дань традиции "влюбленных", которая находится на грани исчезновения. Всегда ли вас интересовала эта тема, имеет ли она корень?
С одной стороны, «День влюбленных» — это дань глубоко укоренившейся традиции менестрелей в Анатолии. История любовника последнего поколения и его сына. Честно говоря, не так давно, но после университетского периода мне стало больше нравиться слушать народные песни. Я думаю, это как-то связано с твоим возрастом. Особенно в моем предыдущем фильме «Темная ночь» я провел исследование и изучение традиций менестрелей в Центральной Анатолии и Западном Тавре, поскольку действие фильма происходит в Таврских горах. Я думаю, что именно здесь начал проявляться интерес и любопытство. Надеюсь, фильм станет небольшим поводом для того, чтобы эту традицию больше уважали и ценили, а не умирали.

- В фильме вы втягиваете своих персонажей в жесткие разборки. На самом деле можно сказать, что эта проблема отца и сына, эта патриархальная ошибка очень распространена в нашей географии. Задумывались ли вы над причиной этого, к каким выводам пришли в собственных рассуждениях?

Фильм о расплате отца и сына, которые не виделись 25 лет. Как вы и просили, эта проблема отца и сына превращается в проблему отца, а не в проблему человека с его/ее отцом. Отцы, естественно, всегда начинают представлять власть. Они представляют старый, существующий порядок. Этот неизменный и существующий порядок естественно напоминает нам о силах. Система постоянно пытается создать себя над ним.

- В связи с этим же вопросом мне тоже интересно, как женщина относится к этому вопросу. Может быть, вы можете объяснить это с помощью женских персонажей в вашем фильме…

Откровенно говоря, в вопросе отца-сына и патриархата место женщины часто может быть более пассивным, но в фильме на самом деле была проблема и отца, и сына; Были бескомпромиссные отношения, которые каким-то образом ускользали, оставляя позади вошедших в их жизнь женщин. И именно поэтому отец фактически отправился извиняться перед женщинами, которые вошли в его жизнь в его последнем путешествии, даже если они были мертвы. В этом смысле я думаю, что это важно для нашей географии, потому что мы не очень-то можем это сделать, как политически, так и индивидуально.

В этом смысле важным был вопрос личных извинений. Точно так же в противостоянии отца и сына в фильме сын просит отца поселиться 25 лет назад. Мы видим, что это как-то не могло быть достигнуто, этому нельзя было противостоять и оно осталось незавершенным. Хотя мы не уделяем этому много места в фильме, мы видим, что сын тоже превращается в отца по мере взросления, мы наблюдаем это наиболее явно даже в их отношениях. Сын также понимает, что на самом деле он похож на отца.

- После пандемии многие фильмы снимались в одном месте, только в доме или квартире. Можно сказать, что есть небольшой эффект карантина, но есть, конечно, и экономические трудности. Как, по вашему мнению, недавний экономический кризис отразится или отразится на кинематографе?

С пандемией мы начали видеть влияние экономического кризиса, по сути, цифровизации в кино, на кино. То есть при просмотре мейнстримовых фильмов было ощущение, что зрители в Турции снова вернутся в кино, но я все же думаю, что эта ранняя цифровизация кино, пришедшая с пандемией, и влияние цифровых каналов отрицательно скажется на кинематографе. Несомненно, мы столкнемся с меньшим производством. Вы знаете, что многие первые фильмы снимаются в Турции, но снимать вторые и третьи фильмы становится все труднее.

Скорость создания фильма может составлять всего 4/1. Это грустно, потому что нужно делать хорошие вещи, новые голоса, новое поколение. Поэтому, к сожалению, кинематограф явно страдает от этой ситуации.

- Как вы думаете, какое влияние цифровые платформы оказывают на турецкое кино?

С точки зрения пандемии и экономического кризиса, с одной стороны, с точки зрения сектора, более качественные сериалы кажутся положительными с точки зрения создания новых рабочих мест. Но в среднесрочной перспективе, я надеюсь, цифровые платформы не приведут к созданию слишком большого количества однообразных фильмов. Они позволяют снимать оригинальные и разнообразные фильмы. На самом деле, об этом сейчас говорят в Европе, особенно во Франции и Германии, знаете ли, законы о защите собственных кинотеатров очень сильны.

Такие цифровые каналы обязаны поддерживать не только популярные фильмы, подходящие для их собственного содержания, но и определенное количество фильмов, поддерживаемых собственными кинофондами. Считаю необходимым обсудить и создать возможности для этого в Турции в очень короткие сроки.

- Как вы сотрудничаете с Нетфликс? В таком случае фильм не будет показан в кинотеатрах, не так ли? Или, например, будут фестивальные показы?
Netflix и цифровые каналы становятся основными производителями фильмов в Турции. Такие компании, как мы, позиционируются скорее как исполнительные продюсеры, то есть владеют основными правами на фильмы. Поэтому показ этого фильма не рассматривался. Откровенно говоря, мы заранее договаривались о фестивальном показе, планировали его, но, к сожалению, у нас не получилось из-за фестивального накала после пандемии и того, что фестивали в Турции раньше не показывались.

- В этом году вы станете председателем жюри в Адане. Приступая к этой непростой задаче, позвольте спросить: отражают ли наши кинофестивали многообразие турецкого кино, и, конечно же, находится ли наше кино в желаемом месте (с точки зрения художественного, экономического и общения со зрителем)?

Да, я стал председателем жюри в Адане в этом году. Но я только что подумал об этом; Мне бы очень хотелось беспристрастно и непредвзято оценивать каждый фильм, который мы будем смотреть, как кинематографический. И я искренне желаю тем, кто этого заслуживает, завоевать нужные награды. Надеюсь, мы будем смотреть хорошие фильмы. Если вы спросите, отражают ли кинофестивали разнообразие турецкого кино… Я думаю, они пытаются это отразить, но вы знаете, что особенно в течение последних 5 лет фестивали в Турции были вовлечены в цензуру и активное беспокойство, как из-за политические условия и другие причины.

Подобные проблемы были и раньше. Я надеюсь, что фестивали делают свои отборы без цензуры и самоцензуры, поэтому, поскольку я не менеджер фестиваля, я не смогу дать на это четкий ответ. Очевидно, что нашему кинотеатру необходимо встречаться с большей аудиторией. В частности, необходимо сделать так, чтобы артхаусные или независимые фильмы по-разному доходили до аудитории, потому что я знаю, что у этих фильмов есть аудитория, когда они поставляются. И здесь, я думаю, очень важен в этом смысле общественный муниципалитет, помимо коммерческих кинотеатров. Они должны уметь трансформировать свои пустующие и технически неадекватные залы в многоцелевые залы с определенным комфортом.

И многие фильмы, которые не видны, могут быть показаны здесь. Это может создать важную альтернативу как для себя, так и для молодых кинематографистов и кинематографистов страны. По ходу кино в художественном плане могу сказать, что если в стране есть серьезная интеллектуальная среда, дискуссия и разнообразие, здесь будет хорошее кино.


Цитат
Режисьорът Йозджан Алпер: "Не можем да се извиним“ (автоматичен превод)

"Фестивалът на влюбените" на Йозджан Алпер се срещна със зрителите на Netflix. Разговаряхме с Йозждан Алпер, режисьор на филма, в който участват Къванч Татлъту и Сетар Танръген.
Баща и син, които не са се виждали от 25 години, се оказват на пътешествие от нищото. Бащата, погълнат от тежка болест, сега смята, че е стигнал до края на пътя си, и тръгва на това пътуване за окончателно разплащане, закъсняло извинение.
Синът, от друга страна е след повече от трудна конфронтация с гнева на годините без баща си, но това пътуване ще ги отведе и двамата на места, които не са очаквали. С участието на Kъванч Taтлъту и Сеттар Tанръоген. "Фестивалът на влюбените” е с подписа на Йозджан Алпер, един от главните режисьори на нашето кино.
Филмът, адаптиран по едноименния роман на писателя Кемал Варол и пуснат в Netflix.

- "Фестивалът на влюбените", който адаптирахте по едноименния роман на Кемал Варол, е историята на баща и син... Защо този роман беше първият, как се разви проектът?

Честно казано, след като прочетох романа, открих, че колкото и да е странно, книгата остави отпечатък върху мен и предизвика друго усещане. След като я прочетох за един ден, на следващия ден започнах отново да преглеждам книгата. В книгата имаше референтна музика, изпълнявана от главния герой Хевес Али… Започнах да слушам тази музика. Тогава по някаква причина реших, че може да се получи добър филм и се обадих на Кемал Варол.
Кемал Варол е писател, когото познавах от предишните му романи " Съсед " и " Той ". Честно казано, Кемал каза в няколко разговора, че негови читатели са го попитали кой ще режисира тази книга, ако стане филм. Той също така каза, че докато е писал романа, е гледал моя филм „Бъдещето отнема много време“ много пъти. Междувременно той каза, че и някой друг иска да адаптира книгата. След това се разбрахме с Кемал и започнахме да пишем сценария за филма.

- Сетар Taнръоген и Kъванч Taтлъту са интересен дует. Имахте ли предвид тези двама актьори от самото начало? Доволни ли сте от резултата?

Когато за първи път написах сценария, Kъванч Taтлъту определено беше един от първите актьори, които ми хрумнаха. Имах предвид и няколко други имена, но той беше един от най-силните кандидати. След това разговаряхме с Къванч и той каза, че много харесва сценария. Тъй като сме в процес на определена пандемия, се движим малко по-бавно. За бащата в сценария се сетихме за някой на подходяща възраст за книгата. Търсим човек на възраст 70-80 години. Тогава решихме да бъде някой по-млад заради пандемията и проблемите с дългия път. Честно казано имах срещи с няколко имена от турското кино, които обичам.

След това се срещнахме със Сетар Танръоген. Той се колебаеше относно ролята, за това да играе стар и болен човек. Взаимно разсейвайки съмненията ни, той бързо започна да се подготвя за ролята. Той свали 13-14 кг за 1,5 месеца, много бързо се погрижи за косата, брадата и други подобни и започна да се подготвя за ролята за кратко време. Независимо от това, че можеше да свири на саз, той започва да работи върху произведенията, които ще се наложи да изпълни във филма, в съпровод с музикант. Честно казано, бях много доволен да работя с двама наистина талантливи актьори, въпреки че те бяха смятани за двама актьори, които на пръв поглед не можеха да се съберат като баща и син от две различни посоки.

- В крайна сметка " Фестивалът на влюбените " е роуд филм. Ето какво ми е интересно, дали сте изминали целия път във филма като по маршрута на картата...

Във филма има маршрут, който започва в Киршехир и завършва на Фестивалът на влюбените в Карс. Честно казано, почти се опитахме да следваме този маршрут. По този маршрут сме минавали 1-2 пъти да търсим място. Започвайки от Kиршекир и преминавайки по маршрута Бингол, Eрзурум и Kaрс, минавайки през Kайсери, Maлатия, Eлязък и няколко района на Дерсим през Невшекир Кападокия, не почувствахме необходимост да снимаме в регионите Kайсери и Mалатия. Иначе продължихме по същия маршрут.

- Кои са любимите ви роуд филми, докато си говорим?

Роуд филмите винаги са заемали специално място в киното. Един от филмите, които съм правил преди "Бъдещето отнема много време", беше роуд филм. В другите ми филми винаги е имало пътуване или пътувания, които по някакъв начин не са се случили. Всъщност желанието на моите герои да тръгнат на дълъг път е много забележимо. Ако трябва да изброя любимите си роуд филми, смятам, че " Париж, Тексас" на Вим Вендерс, "Завръщането" на Звягинцев, "Дневникът на мотоциклетиста" на Уолтър Салес са много успешни и специални роуд филми. Мога да кажа, че " Solance's Journey / Пътешествието на Соланс " е един от любимите ми и най-успешни роуд филми.

– "Фестивал на влюбените” е и почит към традицията на "влюбените”, която е на изчезване. Винаги ли се интересувате от тази тема, има ли корен?

От една страна, "Фестивалът на влюбените" е знак на почит към дълбоко вкоренената традиция на менестрелите в Анадола. Историята на любовник от последното поколение и неговия син. Честно казано, не толкова отдавна, но след периода в университета започнах да обичам да слушам повече народни песни. Мисля, че има нещо общо с възрастта . Особено в предишния ми филм "Тъмна нощ“ направих проучване на традициите на певците в Централен Анадол и Западен Тавър, тъй като действието на филма се развива в планината Тавър. Мисля, че там започна да се проявява интересът и любопитството ми. Надявам се филмът да бъде малка причина тази традиция да бъде по-уважавана и ценена, а не да умре.

- Във филма вие въвличате героите си в тежки сблъсъци. Всъщност можем да кажем, че този проблем баща-син, тази патриархална грешка, е много често срещана в нашата географска ширина. Мислили ли сте за причината за това, до какви изводи стигнахте в собствените си разсъждения?

Филм за разплатата на баща и син, които не са се виждали 25 години. Както попитахте, този проблем баща-син се превръща в проблем на бащата, а не проблем на човека с неговия баща. Бащите, разбира се, винаги  представляват авторитет. Те представляват стария, съществуващ ред. Този неизменен и съществуващ ред естествено ни напомня за силата. Системата непрекъснато се опитва да се създаде над него.

- Във връзка със същия въпрос и мен ме интересува как една жена се отнася към този въпрос. Може би можете да го обясните с женските герои във вашия филм...

Честно казано, по въпроса за баща - син и патриархата, мястото на жената често може да бъде по-пасивно, но във филма всъщност имаше проблем и на баща, и на син. Имаше безкомпромисни връзки, които някак си се изплъзнаха, оставяйки зад гърба си жените, които влязоха в живота им. И затова бащата всъщност отиде да се извини на жените, които са влезли в живота му в последния му път, макар и мъртви. В този смисъл мисля, че това е важно за нашата география, защото не можем да го направим реално, както политически, така и индивидуално.

В този смисъл въпросът за личните извинения беше важен. По същия начин, в конфронтацията между баща и син във филма, синът моли баща си да се върне 25 години назад. Виждаме, че някак това не успя да се постигне, не биваше да му се противостои и то остана недовършено. Въпреки, че не наблягаме много на това във филма, виждаме как синът също се превръща в баща си с възрастта, ние виждаме това най-ясно дори в отношенията им. Синът също така разбира, че всъщност прилича на баща си.

- След пандемията много филми се снимаха на едно място, само в къща или апартамент. Можем да кажем, че има малък ефект от карантината, но има, разбира се, и икономически трудности. Как смятате, неотдавнашната икономическа криза ще се отрази ли на киното?

С пандемията започнахме да виждаме влиянието на икономическата криза, всъщност цифровизацията в киното, върху киното. Тоест, когато гледах мейнстрийм филми, имах усещането, че публиката в Турция отново ще се върне към киното, но все пак смятам, че тази ранна цифровизация на киното, която дойде с пандемията и влиянието на цифровите канали, ще се отрази негативно на киното. Несъмнено ще се сблъскаме с по-малко производство. Знаете, че много от първите филми се снимат в Турция, но става все по-трудно да се снимат втори и трети филми.
Скоростта на създаване на филм може да бъде само 4/1. Тъжно е, защото трябва да се правят добри неща, нови гласове, ново поколение. Затова, за съжаление, киното явно страда от тази ситуация.

- Какво влияние оказват цифровите платформи върху турското кино според вас?

От гледна точка на пандемията и икономическата криза, от една страна, от гледна точка на сектора, по-добрите сериали изглеждат положителни по отношение на създаването на работни места. Но в средносрочен план се надявам, че цифровите платформи няма да доведат до твърде много монотонни филми. Те ви позволяват да снимате оригинални и разнообразни филми. Всъщност сега се говори за това в Европа, особено във Франция и Германия, знаете ли, законите за защита на собствените им кина са много силни.
От такива цифрови канали се изисква да поддържат не само популярни филми, подходящи за тяхното собствено съдържание, но и определен брой филми, поддържани от техните собствени филмови фондове. Считам за необходимо да се обсъдят и създадат възможности за това в Турция в много кратки срокове.

- Как си сътрудничите с Netflix? В този случай филмът няма да се показва по кината, нали? Или примерно ще има фестивални прожекции?

Netflix и цифровите канали се превръщат в големи продуценти на филми в Турция. Компании като нас са позиционирани по-скоро като изпълнителни продуценти, тоест притежават основните права върху филмите. Поради това прожекцията на този филм не беше обмислена. Честно казано, разбрахме се предварително за фестивална прожекция, планирахме я, но за съжаление не се получи заради фестивалния блясък след пандемията и фактът, че фестивали в Турция не са показвани преди.

- Тази година ще сте председател на журито в Адана. Преди да се захвана с тази трудна задача, позволете ми да ви попитам: отразяват ли нашите филмови фестивали разнообразието на турското кино и, разбира се, на желаното място ли е нашето кино (от гледна точка на изкуство, икономика и комуникация с публиката)?

Да, тази година станах председател на журито в Адана. Но, аз едва сега си помислих за това. Много ми се иска безпристрастно и непревзето да оценяват като кинематографичен всеки филм, който ще гледаме. И от сърце пожелавам на заслужилите да спечелят нужните награди. Надявам се да гледаме хубави филми. Ако попитате дали филмовите фестивали отразяват многообразието на турското кино... Мисля, че се опитват да отразят това, но знаете, че особено през последните 5 години фестивалите в Турция бяха въвлечени в цензура и активен тормоз, както поради политически условия и други причини..

И преди е имало подобни проблеми. Надявам се, че фестивалите правят своите селекции нецензурирани и самоцензуриращи, така че, тъй като не съм фестивален мениджър, не мога да дам ясен отговор на това. Явно нашето кино има нужда от среща с по-голяма аудитория. По-конкретно, необходимо е артхаус или независимите филми да достигат до публиката по различен начин, защото знам, че тези филми имат публика, когато се доставят. И тук мисля, че публичната общност е много важна в този смисъл, в допълнение към комерсиалните кина. Те трябва да могат да превърнат своите празни и технически непригодни зали в многофункционални зали с известен комфорт.
И много филми, които не са виждани, могат да бъдат показани тук. Това би могло да създаде важна алтернатива както за тях самите, така и за младите режисьори и за режисьорите в страната. По отношение на кинематографията мога да кажа, че ако има сериозна интелектуална среда, дискусия и разнообразие в страната, ще има добро кино.
Пепче, много съжалявам! Ще видим дали няма да го качат в Тюркру Thinking Много ни е хубав Юсуф , да! Heart

Последна редакция: пт, 02 сеп 2022, 22:21 от queen_fenka

# 666
  • Мнения: 4 113
Вижте какви снимки излязоха от режисьора на "Последно повикване за Истанбул"



Това е централната гара в Манхатън.

Чудя се дали Къванч и Берен са с него вече.

Фени, ще чакам , няма какво да направя.
Сега ще прочета статията. Айрето, беше дала линк за нея, но ти си я превела 😍

# 667
  • Мнения: 19 380
Пепче, не са заминали още Берен и Къванч, нали до вчера Киво беше в Бодрум. Може би тези дни Thinking
Не е качен още в Тюрк. ру филма, сега проверих.
Не зная за каква статия пишеш, която е споделила Айрето Heart Eyes, помня, че беше споделила за продължението на книгата, а това интервю доколкото разбрах е от днес, след пускането му в Нетфликс Thinking
Страхотни гримьори имат турците, няма да кажеш, че Сетар е на 60 години тук. Но, защо пък са мислели, че не могат да играят баща и син двамата с Къванч, с 21 години е по-стар от него, не с 12 Smile

Последна редакция: пт, 02 сеп 2022, 18:42 от queen_fenka

# 668
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 1 924
Привет, момичета!
Благодаря сърдечно за всичко споделено!

Изгледах филма.
Още се колебая на кое заглавие да се спра.
Своеобразно всички тези творци, събрани на фестивала в Карс, са трубадури, възпяват любовта, онази изтънчената, висшата, недостижимата.
По същите причини този фестивал може да се нарече и Празникът на влюбените.
Също като своя доайен, вечно влюбеният и търсещият любовта Хевес Али.
На финала си направих извод, че всъщност той е обичал истински, свидно и единствено музиката, любовта е била средство за него, за да се вдъхновява и създава музика.
Също така смятам, че всъщност това беше филм за неговата история. Дали ще има продължение за историята на Юсуф не зная, много ми се ще да има.
Толкова много въпроси останаха без отговори.
За Хевес Али ясно- мислел е и вярвал, че хиляди срещи и раздели са много по- болезнени от една окончателна раздяла, но бедното дете е чакало през всичките тези години.


Фенче, 😍 съгласна на 💯с теб!
Не знам дали си спомняте, но на една от онлайн срещите ни, споделих точно тези си опасения.
Не съм изненадана от видяното, точно такова нещо очаквах.
Не съм изненадана и от липсващите части с жените на Юсуф, както няколко пъти споделих, читателите негодуваха от начина, по който присъстват в книгата, непълно, незавършено, откъслечно.
Епизодите с жената на телефона и мед. сестра само загатват за статуса на Юсуф- без сериозна връзка, без особен интерес за такава, напълно погълнат от своя си свят и празнотата в него.
Деца, пораснали с емоционално отсъстващ родител, израстват със страх от доверяване, от обвързване, с мисълта, че любовта боли, носи разочарование, празнота и непрестанен копнеж.


Жанрът роуд стори/ муви, не ми допада терминът на български пътен филм, предполага точно това, което видяхме.

“Пътният филм е филмов жанр, в който главните герои напускат дома си на пътешествие, като обикновено променят гледната точка от ежедневието си.
Филмите на пътя често изобразяват пътуване във вътрешността на страната, като филмите изследват темата за отчуждението и изследват напрежението и проблемите на културната идентичност на дадена нация или исторически период;  всичко това често е обгърнато от настроение на действителна или потенциална заплаха, беззаконие и насилие  „отчетливо екзистенциален въздух“ и е населено с неспокойни, „разочаровани, често отчаяни герои“. Обстановката включва не само близките граници на колата, докато се движи по магистрали и пътища, но също и сепарета в закусвални и стаи в крайпътни мотели, всичко това помага да се създаде интимност и напрежение между героите. Пътните филми са склонни да се фокусират върху темата за мъжествеността (като мъжът често преминава през някакъв вид криза), някакъв тип бунт, автомобилна култура и себеоткриване. Основната тема на филмите на пътя е „бунтът срещу консервативните социални норми.”

Къванч е брилянтен, както и всички от каста, радвам се, че този филм видя бял свят.
Успехът е хубаво нещо, разбира се, но доста спорно дали се изчерпва с цифри и статистика.
Да определиш целта си е в началото на всяка победа.
Целта е ясна и според мен постигната.
Екипът може да се гордее с крайният резултат.

Моят фаворит например от излъчените в последните месеци турски сериали е Полетът на птицата, въпреки огромният брой гледания на ДА.
Историята, посланията и темите, които засяга, всяка секунда от всяка серия беше истинско удоволствие за мен.
Не че не харесах ДА. Не съм го изгледала дори докрая, за да коментирам, но тръпката и нетърпението от първия, липсваха.
Темата за семейните констелации не ми е непозната, чела съм и съм се интересувала много, но този ѝ прочит не е моето.
Успехът и пътищата, водещи до него, разликата в поколенията, печелим ли, когато губим и губим ли, докато печелим, много интересни теми, поднесени интересно и безупречно, много добър сериал, изгледах го с искрено задоволство.

Мисля, че в интервюто се има предвид видът на Сетар да отговаря на стар и болен човек, а не че не може да бъде баща на героя на Къванч.

Аз казах вече, че съм на разположение, уточнете се и на лични очаквам само подробностите, за да започна превода.

Хубаво ще е да има няколко дни още до снимките на филма с Берен, да успеем да коментираме настоящия надлъж и шир. 🙃🙃

# 669
# 670
  • Мнения: 19 380
Алинка Heart Eyes благодаря ти за прекрасния коментар! Kiss И аз съм на 100 % съгласна с теб! Hands Plus1 Особено с това
Цитат
Къванч е брилянтен, както и всички от каста, радвам се, че този филм видя бял свят.
Успехът е хубаво нещо, разбира се, но доста спорно дали се изчерпва с цифри и статистика.
Да определиш целта си е в началото на всяка победа.
Целта е ясна и според мен постигната.
Екипът може да се гордее с крайният резултат.
Може и да си права за Сетар, щом му се е наложило за толкова кратко време да отслабне толкова много за тази роля, не помислих, че може и това да е причината заради думите на Йозджан, но да кажем, че превода е неточен, защото не успях да разбера какви две посоки има предвид Stuck Out Tongue Closed Eyes
Цитат
въпреки че те бяха смятани за двама актьори, които на пръв поглед не можеха да се съберат като баща и син от две различни посоки.
А докато видим филма с Берен и Къванч ще имаме прекалено много време да обсъдим филма, а защо не и този за Ной, кой знае кога ще видим и него Thinking
На мен и двата сериала ми харесаха много! Много силни сценарии и прекрасни актьори. Сценарият на ДА спечели обаче повече зрители, явно историята му е била по-интересна на зрителите.
Колкото до превода, разберете се с Айрето Heart Eyes за последните 40 мин. другото го поемам аз, но няма да се изгърбвам, този път ще карам по-бавно Smile
Пепи, браво! Приятно гледане! И да споделиш! Hands Plus1

А аз се заемам с превода на първите 10 минути.
Ха, чак сега чух, че Киво припява на певеца в началото на филма Smile Честно казано, очаквах да ни посвири на саз, но не би.

Последна редакция: пт, 02 сеп 2022, 20:49 от queen_fenka

# 671
  • Мнения: 4 113
Аз съм възхитена.
Къванч.... нямам думи да опиша възхищението си пред неговия талант.
И аз очаквах подобен филм, различен от всичко, което е правил до сега Къванч и в съвсем друго амплоа. Всъщност ние го очакваме във всяка роля, но тук има нещо друго за мен, нещо по - специално.
Имам нужда да го изгледам още няколко пъти.
Все още съм под емоциите, но има много какво да се коментира.

Хубава вечер, момичета 🤗🤗🤗

Много, много съм доволна



# 672
  • Мнения: 19 380
Пепче, благодаря! Kiss И аз сега, когато го гледам за втори път все повече го харесвам. И за мое учудване и италианки и американки са го харесали много, мислех, че ще им е трудно и чуждо, защото не разбират техните традиции, но е видно, че умеят да чувстват. Е, има и такива , на които се е сторил бавен и неинтересен, гледали са го само заради Къванч. Но, повечето коментари са положителни, ето няколко:
Цитат
Che dire film con poche parole ma molto intenso.
Kivanc strepitoso bellissimo come sempre,anche se fosse stato muto ci avrebbe fatto sentire tutte le emozioni che ci ha fatto vivere con poche parole
Io lo amo myloveforever 💙💙💙💙💙💙💙
Какво ще кажете за филм с малко думи, но много интензивен.
Kivanc невероятно красив както винаги, дори и да беше ням щеше да ни накара да изпитаме всички емоции, които ни накара да изживеем с няколко думи
Обичам го, моя любов завинаги
Цитат
Kivanç sempre più bravo: è riuscito a superare se stesso. Non nego che ho pianto ❣
Aşıklar Bayrami consigliatissimo 💯🔝💯
Kivanç все по-добър: той успя да надмине себе си. Не отричам, че плаках ❣
Aşıklar Bayrami силно се препоръчва
Цитат
Ma cosa sei cosa seiiiiiii. Sei immenso Kivanç.
Quest uomo è perfetto come bellezza e come attore è un talento💙💙💯💯
Ама какво си ти какво сииииии. Ти си огромен Киванч.
Този човек е перфектен като красота и талант като актьор
Цитат
Bellissimo film ,molto commovente
Красив филм, много трогателен
Цитат
Bellissimo film molto emozionante Kivanc straordinario un grande attore da far venire i brividi nelle parti tragiche,tanta commozione😥 kivanc merita tanto successo🔝🔝🔝
Красив филм, много емоционален. Kivanc необикновен страхотен актьор, който ще ви накара да потръпнете в трагичните части, толкова много емоция kivanc заслужава толкова много успех
Цитат
The road-trip to Kars and The Festival of Troubadours💙
Kivanç’s thoughtful portrayal of Yusuf will grab your heart. They don’t call him The King for nothing! His performance was exceptionally well done.❤️
Have you seen it? What did you think?
Пътуването до Карс и Фестивала на трубадурите💙
Внимателният портрет на Юсуф от Киванч ще грабне сърцето ви. Не напразно го наричат Краля! Изпълнението му беше изключително добре направено.❤️
Виждал ли си го? Какво си помисли?
Цитат
Wow, what a change of pace! But so perfect in its way, and such a thoughtful, nuanced portrayal. Kivanc, you never disappoint. ❤❤❤
Леле, каква промяна в темпото! Но толкова съвършен по свой начин и толкова обмислен, нюансиран портрет. Киванч, никога не разочароваш
Цитат
Just saw it! Kivanc did great job! Loved it!
Току-що го видях! Киванч свърши страхотна работа! Хареса ми!
Цитат
Just finished it. I liked it very much, Kivanc did a great job in this too. He was wonderful. ❤️❤️❤️
Току що го завърших. Много ми хареса, Kivanc свърши страхотна работа и в това. Той беше прекрасен.
И още много има! Да видим, може пък зрителите по света да ме опровергаят, надявам се на това !
Беше права за снимките, засипаха ни днес!



Лекинка! Hug

# 673
  • Мнения: 4 113
Фени и аз до сега четох коментарите. Филмът е толкова различен, но толкова много ме трогна и възхити.
Мисля, че коментара на Ана обобщава и моето виждане. Специално в този случай , въобще не ме интересува кой, колко са го харесали.
За мен този филм е 10/10

Лека 🤗🤗🤗

# 674
  • Мнения: 19 380
Добро утро, дружки! Hug

Ммм ... Айре Heart Eyes много ни е хубав на тази снимка ашкъма! Като ангел е Heart

Пепче, благодаря, че си ме покрила снощи и за споделеното! Kiss Аз също се развълнувах много от този филм, но не бих казала, че ми харесва повече от СП или ХС, много е различен, друго е усещането просто. Това е просто история за обща и крехка връзка между баща и син, която ме трогна истински, до сълзи. А Юсуф го обикнах още в първите 10 секунди, Къванч е безподобен в този образ!

А ето тази сцена ме разби! И не само тя! Не са толкова много диалозите в този филм, но само с действията си героите показват толкова много емоции ...

Първите 20 минути от мен са готови Smile Следобед ще гледам да преведа още 10. Подозирам, че и този филм ще го гледаме отново и отново, всеки път откривам по нещо, което не видях на първо гледане. И за обсъждане има много материал. Но, след превода , няма да издавам нищо повече Smile
На мен ВК отново ми прави номера, ту го има, ту не. Добре, че откри другия линк, благодаря! Kiss Че иначе превод йок Stuck Out Tongue Closed Eyes
Пожелавам ви прекрасен ден, аз отивам при татко. До после! Hug

Последна редакция: сб, 03 сеп 2022, 11:16 от queen_fenka

Общи условия

Активация на акаунт