Не виждам нищо притеснително, отпуснете се и се радвайте на детенцето - говорете, пейте, играйте, четете книжки. Всяко притеснение се отразява негативно на детето. Щом разбира, речникът се трупа. Ако искате ми пишете на ЛС за да Ви дам линк към една ФБ група, където 2 пъти в седмицата се качват (безплатни) видео уроци с насоки, как да се работи с децата вкъщи.
Аз влизам да се похваля на тези, които ме помнят.
Дъщеря ми има прогрес! На 6г. и 5 м. е вече. От няколко дни усилено рисува, пише букви, за всяка буква рисува рисунка. Оцветява прецизно, без да излезе от линията. Прави изречения от 5 думи, малко заучени модели са все още, но съвсем на място казва всичко. Чете думички (на които знае значението, не бързам да я натоварвам с непознати текстове). Има чувство за ритъм - да разделя думите на срички. Знам, че за дете в норма това е съвсем нормално, но моето допреди няколко дни изобщо не ми даваше индикации, че може да пише букви и да рисува толкова смислено, да пише по пунктир и т. н. Когато съм я карала тези неща, максимум 10 секунди и хвърля всичко.
Какъв е моят извод: Каквото и да се прави (терапии, обучения, лечения), когато съзрее мозъкът, тогава се проявяват нещата. Тя буквално изригна, леко съм в шок даже. Все по-голям оптимист съм, че ще тръгне нормално в 1 клас.