Отговори
# 90
  • Мнения: 305
Може ли ориентир момиче с бал 554 къде се намира в тази таблица за успеваемост и къде би се класирала? Бори се за френската.
За София-град става въпрос.

# 91
  • Мнения: 30
Здравейте,
а какво бихте избрали, ако дилемата е 1 АЕГ, 164 Испанска или АКС?

Говорим за бал, който ще стине  "на кантар" в оптимистичния вариант за тези държавни гимназии, но детето е прието в АКС.
427.5 , момче.

И ние сме в същата ситуация. Бала на дъщеря ми е 490. Приета е в АКС. Но чуденката между него,СМГ,НЕГ и НПМГ се върти през час.Laughing 
А и аз не съм на 100% сигурен към какво да я насоча. Как да знам какво точно ще иска да прави след 5 години .

# 92
  • Мнения: 11 302
Може ли ориентир момиче с бал 554 къде се намира в тази таблица за успеваемост и къде би се класирала? Бори се за френската.
За София-град става въпрос.
454 ли имате предвид? Максималният бал е 500. Ако да, на второ класиране шансът й е 99.9%. За първо не съм гледала, може сигурно да влезе и тогава.

Последна редакция: вт, 28 юни 2022, 14:45 от Параход

# 93
  • Мнения: 232
Тъй, и сега какво правя после? Пред моето дете (доколкото разбрах и видях в статистиката за Варна) има 1300 деца и сега за какво ми помага тази констатация?!?

# 94
  • Мнения: 1 633
Аз прегледах работата на детето. Всичко е точно. По БЕЛ дори са му зачели въпроса, на който трябваше да се изброят реките, а той беше писал моста над река....По МАТ пък има точки за задача, която бяхме сметнали с 0, защото все пак се е опитал да я реши и е сигнал вярно донякъде.
Общо взето вижда се, че са работили в полза на детето и има отнети/недадени
 точки точно на допуснатите грешки.

# 95
  • Мнения: 306
Здравейте,
а какво бихте избрали, ако дилемата е 1 АЕГ, 164 Испанска или АКС?

Говорим за бал, който ще стине  "на кантар" в оптимистичния вариант за тези държавни гимназии, но детето е прието в АКС.
427.5 , момче.

И ние сме в същата ситуация. Бала на дъщеря ми е 490. Приета е в АКС. Но чуденката между него,СМГ,НЕГ и НПМГ се върти през час.Laughing 
А и аз не съм на 100% сигурен към какво да я насоча. Как да знам какво точно ще иска да прави след 5 години .

На този кръстопът е и дъщеря ми, само че най-желана за момента е 164 Испанска. Балът е 483.5, което като гледам прогнозите на Санака може и да ѝ стигне, но на второ класиране, когато за АКС ще е късно.

Последна редакция: вт, 28 юни 2022, 14:24 от pepeblue

# 96
  • Мнения: 6 943
Здравейте! На второ класиране по- висок ли се очаква да е балът? Ако не Ви представлява трудност, бихле ли направили такава прогноза и за IV Езикова гимназия?
Не ми е проблем, просто не знам дали съм сметнала вярно, дано се включи и някой друг.
4ЕГ Варна
ФЕ+ИЕ - 402
ИЕ+АЕ - 423
ФЕ+АЕ - 407
ИЕ+Порт. - 411
ФЕ+Порт/ФЕ стем - 391

# 97
  • Varna
  • Мнения: 66
Тъй, и сега какво правя после? Пред моето дете (доколкото разбрах и видях в статистиката за Варна) има 1300 деца и сега за какво ми помага тази констатация?!?
Мисля , че е ориентир , но за по-желаните училища. Пред нас има 864 деца , а общо в МГ , 1ЕГ,4ЕГ и 5ЕГ ще се приемат 814 във всички паралелки. Има вероятност някои от децата пред нас да избере различно училище от горните 4 , напр. Хуманитарната или 3-та , та затова остава надеждата .

# 98
  • Мнения: 305
Може ли ориентир момиче с бал 554 къде се намира в тази таблица за успеваемост и къде би се класирала? Бори се за френската.
За София-град става въпрос.
454 ли имате предвид? Максималният бал е 500. Ако да, на второ класиране шансът й е 99%. За първо не съм гледала, може сигурно да влезе и тогава в по-ниските паралелки.

454 разбира се имам предвид, не съм видяла. 😆
Миналата година мин на първо класиране за паралелката с английски е бил 550. За испанската и немската еднакво- 447.

# 99
  • Мнения: 11 302
Значи няма какво да се колебаете Simple Smile Приятно лято!

# 100
  • Мнения: 111
Аз прегледах работата на детето. Всичко е точно. По БЕЛ дори са му зачели въпроса, на който трябваше да се изброят реките, а той беше писал моста над река....По МАТ пък има точки за задача, която бяхме сметнали с 0, защото все пак се е опитал да я реши и е сигнал вярно донякъде.
Общо взето вижда се, че са работили в полза на детето и има отнети/недадени
 точки точно на допуснатите грешки.
Баба28 къде мога да видя как са оценени НВО-та на дъщеря ми

# 101
  • Варна
  • Мнения: 23
Здравейте! На второ класиране по- висок ли се очаква да е балът? Ако не Ви представлява трудност, бихле ли направили такава прогноза и за IV Езикова гимназия?
Не ми е проблем, просто не знам дали съм сметнала вярно, дано се включи и някой друг.
4ЕГ Варна
ФЕ+ИЕ - 402
ИЕ+АЕ - 423
ФЕ+АЕ - 407
ИЕ+Порт. - 411
ФЕ+Порт/ФЕ стем - 391

Извинявайте, ако е глупав въпроса, но какво означава ФЕ стем? С какво е по-различно от обичайното обучение ФЕ+АЕ или ФЕ+ИЕ и т.н? Благодаря

# 102
  • София
  • Мнения: 1 349
Здравейте,
а какво бихте избрали, ако дилемата е 1 АЕГ, 164 Испанска или АКС?

Говорим за бал, който ще стине  "на кантар" в оптимистичния вариант за тези държавни гимназии, но детето е прието в АКС.
427.5 , момче.
За Испанската, заповядайте в съответната тема, последните 2 страници ще ви дадат отговори поне за нея...

# 103
  • София
  • Мнения: 609
pepeblue, същата ситуация. Приет е в АК, но за първо желание балът няма да му стигне на първо класиране. Има минимален шанс за второ класиране, но тогава ще сме изпуснали мястото в АК.

# 104
  • София
  • Мнения: 982
При нас АК като вариант отпадна, след съобщението за стипендия. Сега сме в чуденка с какъв бал ще е новата паралелка по физика в СМГ и дали ще успее да се класира. Трудно е да се прогнозира.

Общи условия

Активация на акаунт