Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 36 996
  • 761
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: X
Ами звъниш, не вдигат. Какво друго можеш да направиш? Пиши им на имейл, ама чакането си остава. Не знам какво да направиш. Възможностите не са много.

# 526
  • Мнения: 1 266
Ами звъниш, не вдигат. Какво друго можеш да направиш? Пиши им на имейл, ама чакането си остава. Не знам какво да направиш. Възможностите не са много.

Да, това ясно. Писах и на имейла им. Просто питах дали някой има подобен опит или пък "таен" телефон, неспоменат на сайта. Преди време така си реших въпроса с една изгубена по трасето пратка от друга фирма. Дадоха ми вътрешен мобилен телефон на конкретен човек, не тези 0700 ..., и хората ми свършиха работа, пратката се откри бързо-бързо...

# 527
  • Мнения: 6 510
И да досаждаш не виждам никакво развитие на ситуацията. Disappointed Чакаш ли чакаш да благоволят да извършат някакво действие.
Аз ви бях описала моят случай, то вече е нещо като куриоз.
Поръчка на 14.08. и имейл, че е събрана и изпратена на 20.08. Чакане, чакане и все е "На път". Четири мейла, 5-6 позвънявания, през няколко дни със стандартен отговор, че е предадено на колегите и работят по моя въпрос. С вечните обещания, че ще ми се обадят с развитие. Накрая се сетих да пиша на 12.09. в чата на фейсбук-Икея, след като получих стандартен отговор, мисля, че след два дни ме информираха колко съжаляват за причиненото неудобство и ще направят всичко възможно за да получа обратна връзка. Smile След ден-два за последен път звънях и ме информираха, че виждат поръчката, предадено е и ще ми се обадят.

И такааа, аз нарочно съм си спряла банковите известия, влизам примерно на седмица. Да е било 16-17 септември проверям сметката и виждам, че Икея ми е върнала сумата от поръчката на 12.09. (какво съвпадение с Икея месинджър Wink). Никакво уведомление, че поръчката е анулирана, нито по телефон, мейл, НИКАДЕ.
Още съм "НА ПЪТ" и са ми начислили точките от покупката. Изгубих си отстъпката от 30лв. а още на 15 септември, ако помните цените скочиха с над 10, ако не и 20% Сега нещата които си бях поръчала все още са налични, но с много завишени цени Sad

Чудя се дали има смисъл да се обръщам към КЗП, като те хитро връщат парите и на практика анулират поръчката 2 дни преди да изтече месец.

# 528
  • Мнения: 1 266
Ами да, четох го твоя случай. Голямо, голямо безобразие! Ами нищо не ти коства да пишеш на КЗП, пък каквото стане. Тук случаят е леко друг, тъй като ми се обадиха от транспортната фирма, че ще доставят същия ден, както написах и статусът се смени на "доставка". Явно топката е във фирмата за доставка. Но и ИКЕА нищо не ми отговарят, те би трябвало да си контролират фирмата, но очевидно не го правят и връзката е скъсана. Обаче аз, тъй като много мразя да ме мотаят (то кой ли не мрази, де!!!), намерих един офис на CVC и отидох преди малко лично, видях, че ми е близо. То там били счетоводство, но едно симпатично момче звънна на някаква жена, обясни каквото му казах, даде им моя телефон и нещо уж се задействаха. Обадиха ми се преди малко да ме разпитват кой и кога ми е звънял и т.н. Сега твърдението е , че обаджането не било от техен колега и проверяват от кого е било... Дадох им телефона, от който ми звъняха. Интересното е, че никакви обаждания от моя телефон не им бил регистрирал националният телефон, а аз звънях над 20 пъти днес, включително и от стационарен. Сигурно са циркове, но ще чакам да видя какво е развитието и ще ви кажа, може да е полезна информация за някого в бъдеще. Явно обаче кашата е пълна.

UPDATE: Обадиха ми се от CVC да ми кажат, че утре между 10 и 16 ч. ще си получа пратката с 30 мин. предупреждение. Някаква друга жена, не тази, която ми се обади преди. Попитах я колко е сигурно, защото това вече го играхме, увери ме, че 100 % ще я получа. Ха, да видим!

Явно съм ги раздвижила нещо, ама защо трябва да е така и да къса човек нерви...

Последна редакция: пн, 26 сеп 2022, 15:04 от Alia1

# 529
  • София-Младост
  • Мнения: 24 094
Нищо поръчано и купено до сега, не съм получила извън уречен ден и час.
Но от седмица се опитвам да направя връзка с тях за монтаж и нищо. Нито вдигат тел, нито се обаждат.

# 530
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Моята борба да си получа кода продължва Grinning ставам смешна вече. От 21-ви, отакто ми поискаха номер на поръчка - ни вест ни кост. Писах днес един малко по - серт мейл, в който ги питах ще го пращат ли тоз код или няма да го пращат и ако няма, поне да кажат, щото и наличностите им са едно голямо неизвестно. Докато им чакам тъпия код ще ми се изчерпа шкафчето. Иначе опънали навсякъде билборди да си рекламират големия код.

# 531
  • Мнения: 1 266
Това с кода 11 % не знам каква промоция е, но откакто купих шкафа, получвам вече четвърти СМС за отстъпка10 %  на "избрани" артикули от различни категории. Е, да ама в събота като ходих да купя протектор за един матрак, се оказа, че това не е от избраните продукти от "спално бельо". Кои са избраните един дявол знае (защото касиерката не знаеше какво да ми каже...), тъй като в линка към СМС-а го има този протектор. Но нямах сили да се разправям за 10 %.

# 532
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Ами при мен тия 11% са близо 80лв. То ако бяха там 10-20лв нямаше да се занимавам.

# 533
  • Мнения: X
Аз не знам да има друг магазин у нас, пък сигурно и по света, с такава каша тотална и абсурди... Това е някаква пълна идиотщина. Всеки ден чета за все по-нереални ситуации, отговори на служители, поведение и неща, които не подлежат на разумно обяснение.

# 534
  • Мнения: 10 097
Имам чувство че умишлено се стремят към затваряне. Както се случи с карфур под гръцко ръководство

# 535
  • Мнения: 6 510
Срамота е да си издирваме ние клиентите поръчките. И никой не смее да поеме отговорност.
Аз примерно щях да ги разбера, получило се е объркване с транспортната фирма (проследяващия линк ме праща в Ренус, а те ми обясняват, че от юни не работят с тях), издирват ми поръчката, ако до седмица не я доставят ще я анулират и ще ме компенсират или да изчакам. Някакъв отговор, някакво нормално отношение към клиент, а чувам откровени лъжи и отпращане като досадник, който хем си хвърля парите, хем има нахалството да изисква. Disappointed
Аз си ви чета и много искам да не пиша подобни постове. Все фенове на Икеа сме, вместо да споделяме идеи, красоти, за съжаление пишем само за горчивия опит при пазаруването в България. Извинявайте.

# 536
  • Мнения: 1 266
Да, абсурдно е ние да си търсим поръчките. Имат големи проблеми. Иначе в момента работят със CVC (https://cvc.bg), май че го имаше вече споменато, освен от мен. От ИКЕА до сега не са ми се обадили, въпреки че звънях четири пъти и знаеха за моя проблем ("а, ТВ-шкафа ли? Колегите проверяват и ще Ви звъннат..."). Да, бе, да ...

И в магазина имат проблеми. Миналата седмица купихме легло, рамка и матрак. Като отидохме да вземем матрака от склада, се оказа, че го нямат. Върнахме се горе - имали 9 бройки, ама къде са и те не знаят... Обаджаха се на мениджъри, на тоя, на оня и накрая се наложи да го запишем за доставка до адрес. Поне ни отбиха цената за доставката (след като аз си го поисках), че по тяхна вина ни разкарваха нагоре-надолу по магазина... В тяхна защита - матракът дойде, както беше записано за доставка. Докато се разправяхме, дойде една жена, която получила нещо разлино от поръчаното, май легло беше поръчано, а получила съвсем друго, и две седмици я мотаят без да й решат проблема и й обещават да й се обадят, ама не... Жената й се ревеше. Думи нямам.
Иначе и аз съм фен, ама е срамота, наистина.

# 537
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 556
Ходих да издирвам липсващото чекмедже от поръчката на кухнята....е имаше го. Нищо че пише, че не е налично онлайн и на място. Но по-готиното е, че не мога да си го взема. Поръчваш на място и чакаш да го доставят или ходиш след 2-ва дена да си го вземеш.
И не можеш да ползваш точки от картата, ако я нямаш физически....Ден по-късно при друг касиер нямаше проблем.
Та така.

Във филма с поръчка онлайн няма да влизам. Явно не им се получава.

# 538
  • Мнения: 779
Cafelate, моя случай е идентичен с твоя.
Моята поръчка също е анулирана. Направена на 13.08.2022
Няколко имейла и телефонни обаждания и нищо само извинения.
В един момент, ми изпратиха отговор, че поради възникнал транспортен проблем ми е анулирана поръчката.
Да и на мен са ми възстановили парите без уведомление.
И разбира се, поръчах отново, доставиха ми го този път за 4 дни,  но също не можах да използвам отстъпката от 30 лв.

# 539
  • София
  • Мнения: 1 412
Моята борба да си получа кода продължва Grinning ставам смешна вече. От 21-ви, отакто ми поискаха номер на поръчка - ни вест ни кост. Писах днес един малко по - серт мейл, в който ги питах ще го пращат ли тоз код или няма да го пращат и ако няма, поне да кажат, щото и наличностите им са едно голямо неизвестно. Докато им чакам тъпия код ще ми се изчерпа шкафчето. Иначе опънали навсякъде билборди да си рекламират големия код.

След като поръчката е онлайн, пиши направо една жалба до ЕК за онлайн спорове. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.hom … 2.show&lng=BG. Обясняваш си на български какъв е случаят, пролагаш всякаква документация и после пускаш мейл до ИКЕА (ако искаш и до компанията майка), че си подала жалба с еди кой си номер. Аз имах такива разправии с Букинг преди време за един такъв ваучер - трябваше да ми преведат 10% от резервацията като награда и се мотаха месеци, уж обещаваха, уж не знам какво, по едно време почнаха да ми показват картата като изтекла, абе...разправии. Пуснах жалба и за няколко дена си получих ваучера.

Общи условия

Активация на акаунт