Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 37 011
  • 761
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 1 266
Явно е така. Такива като мен, дето не знаят очевидно ги пропускат... Така се случи, че този месец имах няколко посещения в ИКЕА и две покупки на място и една онлайн. Развносметата е, че за голямата покупка нямах ваучер. В събота купувах нещо по-дребно - кутии и прочие, и ми дадоха 5 лв. ваучер. Обаче, аз като не знаех за тази промоция, си помислих, че е някаква промоция за деня и не обърнах внимание, нито попитах. Сега като заговорихте за тези 11% вече ми стана ясно, че са ме прекарали! Ще следя за ваучера за шкафа дали ще го получа и ще отида на място при първа възможнст да се разправям за ваучера за голямата сума! Ако не - КЗП! Битката пордължава!!!

# 556
  • Мнения: 683
Да попитам преди някой беше споменал,че има телефон на старата фирма за монтаж.Предполагам,че сега ,когато не са партньори с Икея ще имат повече време ,че с тази новата фирма съм без коментар.
Искам да платя на някой за монтаж, се моля по 10000 пъти сякаш не аз плащам а те

# 557
  • Мнения: 47 352
Ами до 29ти е. Сигурно ще ми го пратят на 30ти.
Поръчката трябва да е направена преди 29.09. Ваучерът е валиден до 15.11.

# 558
  • София
  • Мнения: 1 412
И аз имам чувството, че умишлено искат да я затворят, нямам друго обяснение. Магазинът е супер опоскан, служители едвам има, ако се добереш до тях с нищо не ти помагат. Тоя ресторант нз от колко време не работи без реална причина. Ако някой знае в другите страни също ли е затворен?

Отворени са в Сърбия, Хърватия и Италия  - там проверих Икеите преди няколко седмици. Аз мислех, че са затворени навсякъде и затова не се ядосвах на нашия, а то се оказа някакво тукашно решение. Усещам как гърците пак отиват към това да ни затворят хубава верига.

# 559
  • Мнения: X
Аз живея с надеждата, че някой нормален ще я купи. Дано бранда не изчезне изобщо от България, ще е много жалко!

# 560
  • София
  • Мнения: 1 924
Днес реших да отида на място, за да поръчкам монтаж за кухнята, имах и две дръжки да си взема. Оказа се, че гишето "монтаж" е празно и цитирам служителите на съседното: 'Днес не са идвали", а телефонът, записан там е изключен. Отидох до обслужване на клиенти, момичетата бяха възмутени, записаха ми номера и уж ще ми се обадят, но аз сериозно се притесних - ако една фирма не е достатъчно сериозна да си вдига телефона и да има човек в "офиса", какви ли монтажници е наела? Та и аз с молба за координати на старата фирма или на някой, който е сглобявал Икейски кухни.

# 561
  • София
  • Мнения: 3 453
И аз имам чувството, че умишлено искат да я затворят, нямам друго обяснение. Магазинът е супер опоскан, служители едвам има, ако се добереш до тях с нищо не ти помагат. Тоя ресторант нз от колко време не работи без реална причина. Ако някой знае в другите страни също ли е затворен?

Отворени са в Сърбия, Хърватия и Италия  - там проверих Икеите преди няколко седмици. Аз мислех, че са затворени навсякъде и затова не се ядосвах на нашия, а то се оказа някакво тукашно решение. Усещам как гърците пак отиват към това да ни затворят хубава верига.
В Турция също работи, поне във Форум в Истанбул.

# 562
  • софия
  • Мнения: 30 939
Понеже съм го играла пазаруването с магазин извън Бг, знам, че изобщо не е като с магазин тук. Не мога да си представя как бих купувала големите неща, които купуваме - кревати, гардероби, шкафове. Оскъпява се дори и цената им да е по-ниска. Да не говорим, че спорадично ще купувам и дребни неща. Надявам се, ако гърците нямат интерес, някой друг да вземе франчайза, но не и да затворят.

# 563
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Ми аз си пуснах жалба до КЗП. Досега винаги са ми съдействали, дано и този път го направят.

# 564
  • Мнения: 1
Внимавайте, аз пазарувах с предварително плащане за немалка сума. Не ми доставиха поръчката и не ми възстановяват сумата.

Телефона за контакти също не работи.

# 565
  • Варна
  • Мнения: 3 484
wow that was fast.. Има няма час след като пуснах жалба ми пратиха кода. Да не би и при тях да се получава веднага уведомление, че е подаден сигнал срещу тях? Че и с един детски смарт часовник наскоро пак така, чаках един месец и като подадох жалба, на другия ден беше ремонитран и върнат.

# 566
  • Мнения: X
Сигурно от КЗП им се обаждат да си задвижат нещата, защото иначе следват глоби, не си го обяснявам по друг начин и бързата реакция не е съвпадение. Така едните си спестяват работа, другите глоба.
По същия начин получих плащане от козметичен сайт, който ме мота повече от месец,  до 2-3 часа след подадената жалба.

# 567
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Толкоз им е тъпа системата, че сега получих известие да отида да си взема пратката дето я взех преди една седмица Grinning А поръчката, която пуснах преди 5мин вече пише, че е на път Grinning
Еми хора, ползвайте го това КЗП. И аз не мисля, че е случайно.

# 568
  • Мнения: 1 266
Didi-Bidi, ти от поръчка онлайн ли чакаше код? Защото пише, че при поръчки онлайн код се получава до 15.10.2022 г. и не знам колко е редно да се сезира КЗП преди този срок. Чудя се как да потъпя...

# 569
  • Мнения: 16 985
Внимавайте, аз пазарувах с предварително плащане за немалка сума. Не ми доставиха поръчката и не ми възстановяват сумата.

Телефона за контакти също не работи.
при мен се получи същото. Та и аз ще пиша на КЗП.

Общи условия

Активация на акаунт