Студенти в Нидерландия - 14

  • 68 826
  • 760
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 28
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България

# 361
  • Мнения: 436
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България
Втора година е само с БГ номер и всичко е наред. Периодично получавам съобщение за нарушаване на Политиката за справедливо ползване на мобилни данни и ми начисляват сума от 10-15 лв допълнително, но това ни удовлетворява. Wi-fi в квартирата е включен в цената.

# 362
  • Мнения: 9 886
След като се “понесох” на вълната на същото твърдение, моя също получи подобни съобщения за нарушение на политиката.
След това се таксува всеки МБ нет. Два месеца сметката беше 50-60 лв, при положение че е на такса 14.
Нет в квартирата има.
Подписа 1 год договор с vodaphone за 17,50 евро, плановете на всички оператори са ясно описани на страниците им. Не сме взели предплатена, заради това че акцента при тях е на минутите, а не на МБ

# 363
  • Мнения: 28
След като се “понесох” на вълната на същото твърдение, моя също получи подобни съобщения за нарушение на политиката.
След това се таксува всеки МБ нет. Два месеца сметката беше 50-60 лв, при положение че е на такса 14.
Нет в квартирата има.
Подписа 1 год договор с vodaphone за 17,50 евро, плановете на всички оператори са ясно описани на страниците им. Не сме взели предплатена, заради това че акцента при тях е на минутите, а не на МБ
Благодаря!

# 364
  • Мнения: 65
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България
Втора година е само с БГ номер и всичко е наред. Периодично получавам съобщение за нарушаване на Политиката за справедливо ползване на мобилни данни и ми начисляват сума от 10-15 лв допълнително, но това ни удовлетворява. Wi-fi в квартирата е включен в цената.

След какъв период от време започнаха да ви изпращат съобщенията? Имате ли представа дали ако 2 месеца е в чужбина и 10-на дни в България пак ще е проблем? Благодаря.

# 365
  • Мнения: 21
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България

Моята дъщеря ползва основно български номер, като при нарушаване политиката за справедливо ползване започва да се начислява роуминг. Това обикновено се случва след два, три месеца ползване. Също така има и предплатена карта на Lebara, която ползва да се обажда на институции или колеги.

# 366
  • Мнения: 28
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България

Моята дъщеря ползва основно български номер, като при нарушаване политиката за справедливо ползване започва да се начислява роуминг. Това обикновено се случва след два, три месеца ползване. Също така има и предплатена карта на Lebara, която ползва да се обажда на институции или колеги.
При нас ситуацията е следната: период на тарифиране: от 7мо число на предходния до 6то число на текущия месец. Пакетът включва 10 + 2 ГБ интернет. От тях са фактурирани в роуминг 6.7 ГБ. Явно справедливото ползване не е след определен престой, а започва да се отчита от момента, в който картата се озове извън БГ ( в случая за периода от 18.08 до 06.09)

# 367
  • Мнения: 436
Здравейте,
бихте ли споделили каква е месечната сума, която плащат вашите младежи за телефония и мобилен интернет и какво горе-долу включва пакетът (минути и MB)? Питането ми е за холандски мобилен оператор. Имаше коментари в предходни теми, но по мои спомени акцентът на дискусията беше дали е удачно да ползват БГ номерата си, докато са извън България
Втора година е само с БГ номер и всичко е наред. Периодично получавам съобщение за нарушаване на Политиката за справедливо ползване на мобилни данни и ми начисляват сума от 10-15 лв допълнително, но това ни удовлетворява. Wi-fi в квартирата е включен в цената.
След какъв период от време започнаха да ви изпращат съобщенията? Имате ли представа дали ако 2 месеца е в чужбина и 10-на дни в България пак ще е проблем? Благодаря.
Не съм напълно сигурна, но след първите 3-4 месеца започнаха да изпращат тези съобщения, а мина доста повече време преди да започнат да ми начисляват по-голяма сума.
Не мога да отговоря за съотношението на потреблението. Как се дефинира "преобладаващо" трябва да погледнете в Политиката. Моят син си идва извънредно рядко и не съм се интересувала.

# 368
  • Мнения: 9 886
Това е различно.
10+2 може да са му/й гигабайтите по договор, но отделно в договора пише какъв е пакета за роуминг ГБ.
Примерно аз съм на 10 в БГ, но за чужбина са ми 5,2 гб или нещо такова. Ако ги е надвишило детето, ще се фактурират.
мисля че след 4 месеца се води нарушаване за а1

# 369
  • Мнения: 1 868
Моята също вече трета година е само с бг номер. Не иска да взима холандски. Справедливото ползване ни е някъде около 10, максимум 15лв. Не съм я ограничавала да ползва каквото и да било. Тя е с висок план на Виваком с много интернет и минути - 30лв. Има си wi-fi в квартирата.

# 370
  • Мнения: 54
Преди малко, моя близки ми се оплака, че квартирата, която намериха с много мъки, се оказа с мишки в кухнята. Единият съквартирант гледал заек в стаята си и вероятно от там ( от храната) са се появили и гризачите. Някой имал ли е подобен проблем, освен да даде оплакване на наемодателя има ли някакъв друг полезен ход. Такъв въпрос в групата не съм чувала, но явно ще има най- различни неща свързани с квартирите.

Последна редакция: вт, 13 сеп 2022, 16:21 от кирова

# 371
  • Мнения: 74
В Нидерландия като цяло има много мишки и плъхове, даже по улиците. В квартирата  дъщеря ми също имат мишки особено на първият етаж. Мишките си влизат от тротоара и от задната им градина.

# 372
  • Мнения: 2 969
След какъв период от време започнаха да ви изпращат съобщенията? Имате ли представа дали ако 2 месеца е в чужбина и 10-на дни в България пак ще е проблем? Благодаря.
Проверете сайта на мобилния си оператор. Например Виваком ясно са описали всичко: https://www.vivacom.bg/bg/residential/polezni-syveti/chesto-zada … g-v-ramkite-na-es

За 2 месеца не се активират по-високите такси, а за 4 месеца. Но 10 дена в БГ не са достатъчни за "нулиране" - искат 2 месеца или потреблението в БГ да е по-голямо от роуминг. Ако за 10 дена в БГ "навърти" повече от 4 месеца в НЛ ще остане на ниски такси. Но няма формула как мерят потребление - за всяка услуга поотделно или нещо друго.
И не на последно място допълнителните такси се различават в зависимост от местния план. Четене му е майката.

# 373
# 374
  • София
  • Мнения: 6 247
Не знам. Но моят син е получил списък с инструкции как да пести ток.

Общи условия

Активация на акаунт