Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

WIZZAIR - 42

  • 13 957
  • 345
  •   2
Отговори
  • Мнения: 8 167
Заповядайте в новата тема!



Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Карта на дестинациите от София

Wizz Air

 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

От 9 август 2021 г. всички полети, които пристигат в  часовия диапазон 20:00-08:00 ч., се обслужват само на Терминал 2. Всички бизнес полети, независимо от времето на кацане, се обслужват на Терминал 1.

От 7 август 2021 г. пристигащите дневни полети на авиокомпания Wizz air от: Лондон-Лутън (LTN), Бари (BRI), Ларнака (LCA), Ница (NCE) и Копенхаген (CPH) кацат на Терминал 2, заминаващите полети до тези дестинации се изпълняват от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София вече е денонощен.


ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Считано от 1 ноември 2018г. всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, ще имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** Това е цитат от сайта на Wizz, но НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg.



Чекиран багаж - и при него вече има разделение - Чекиран багаж (макс. 20 кг. - преди беше 23кг.) и Чекиран багаж (макс. 32 кг)
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Видове чекиран багаж:
•10 kg чекиран багаж
•20 кг чекиран багаж
•32 кг чекиран багаж

Можете да чекирате до 3 броя багаж. Wizz Air въведе нов тип чекиран багаж с тегло до 10 kg освен съществуващите опции от 20 и 32 kg. Можете да чекирате най-много 1 багаж от 10 kg, 2 багажа от 20 kg или 3 багажа от 32k. Други комбинации за чекирани багажи не могат да бъдат закупени онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 48 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Чекиране

Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 48 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.

Инструмент за планиране на пътувания!

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

e-mail: callcentre.hu@wizzair.com
За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез формата за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).
 - чрез имейл:  callcentre.hu@wizzair.com

Още един полезен е-мейл - info@wizzair.com

Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.

НОВО:

Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво(5+1) на членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми:Тема 41

40; 39; 38, 37, 36, 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!


Последна редакция: сб, 13 авг 2022, 20:05 от amy_nka

# 1
  • София
  • Мнения: 1 855
Полетите до Швеция в кои дни ще бъдат?
Върти ми се адна зимна Швеция, но ще изчакам да видя дали някакви рестрикции няма да има.

Последна редакция: сб, 13 авг 2022, 21:05 от bubanka

# 2
  • Мнения: 455
Полетите до Швеция в кои дни ще бъдат?
Върти ми се адна зимна Швеция, но ще изчакам да видя дали някакви рестрикции няма да има.
За сега са обявени вторник и събота - вече са в продажба.

# 3
  • Мнения: 13
Wizz air...пак са страшни издънки! Два полета до Рим и обратно за България, бяха на ръба да бъдат канселирани. Полета на там първо щеше да има кратко закъснение, след качване на автобуса на хората от Приорити, обявиха, че не е ясно дали изобщо ще излети и върнаха хората обратно. След 10 минути обявиха, че ще лети все пак. На връщане, полета закъсня с 1 час, като през това време не обявяваха дали със сигурност ще излита. Казаха ни, че ако изобщо тръгне от България, на връщане ще ни вземе.
В края на краищата излетя...
При вас създава ли се това усещане, че всичко е на късмет...правиш резервации, може и да не излетиш..всички планове, хотели, билети са под въпрос. Не е един път или два пъти, последната година всички полети, които имах бяха така...

# 4
  • Мнения: 2 834
това лято в европа е така

# 5
  • Мнения: 1 054
Аз пък се чудя защо основно при Уиз са тези издънки( сравнявам с Райън, и там има разминавания, ама са къде- къде по- приемливи).

# 6
  • Мнения: 121
в медиите за канселирани полети в началото на лятото все за Райън(и свързани компании) пишеха.., не че съм някакъв защитник на Уиз, но някак ми е странно в темата на Уиз да се величае другата компания, изглежда тенденциозно

Последна редакция: нд, 14 авг 2022, 21:42 от Aretka

# 7
  • Мнения: 1 054
Чак пък величае...

Просто се чудя защо има повече оплаквания от Уиз на тема големи закъснения и отменени полети, отколкото други АК( а Райън го споменах, защото от тях имам преки впечатления това лято, и те закъсняват, но не драстично).

# 8
  • Мнения: 121
е, то така, ако споделяме опит от тази година аз пък имах 6 полета с Уиз и само единия(юли) имаше 30мин закъснение при излитане,  което, като вземем предвид положението с летищата... си е съвсем според очакванията, направо отлично

# 9
  • Мнения: 13
е, то така, ако споделяме опит от тази година аз пък имах 6 полета с Уиз и само единия(юли) имаше 30мин закъснение при излитане,  което, като вземем предвид положението с летищата... си е съвсем според очакванията, направо отлично
Направо си е късмет при вас Laughing

# 10
  • Мнения: 6 541
Полетите до Швеция в кои дни ще бъдат?
Върти ми се адна зимна Швеция, но ще изчакам да видя дали някакви рестрикции няма да има.
През зимата е супер, макар че денят е доста кратък и се стъмва мега рано. Полетите са от София до Nyköping Airport (Skavsta), на 5 км от Нюшьопинг и 100 км от Стокхолм.  На това летище сега кацат само Уизеър и то само от Източна Европа. Помня, че преди пандемията кацаха и Раянеър, та имаха и полети от София.

# 11
  • Мнения: 151
Здравейте,
Бихте ли ми казали как става резервацията при полет с бебе? Изчетох първия пост и информацията на сайта, но не ми става ясно как точно се получават привилегиите. Приорити качването и детската количка ги заявявам по време на резервацията и не плащам за тях или правя нормална резервация и те се допълват автоматично? От това което разбрах до 2 години си се води infant, съответно не трябва да заплащам за количката.
Също така 1 годишно бебе си седи на седалката нормално при излитане/кацане или се взима нещо допълнително?

# 12
  • Мнения: 8 167
Бебето не стои на отделна седалка. През цялото време стои в скута ти, с допълнителен колан.
Не заявяваш нищо допълнително по време на резервацията. Бременните и майките с бебета минават автоматично с приорити. Количката я носиш до вратата на самолета и от там ти я поемат и качват в багажното на самолета. На кацане по същия начин ти я подават на вратата на самолета.

# 13
  • Мнения: 130
Здравейте, при вписване на датата на изтичане на паспорта на дете е вписано вместо 01.2024 ....08.2024....трябва ли да се обадят на кол център за да променят датата или да го оставят така? Летят на 17.08. Благодаря!

# 14
  • София
  • Мнения: 13 486
Допълнение за количката - отива се на гишето за чекиран багаж и там слагат лепенка с № на полет и авиокомпания. Ако е от 2 части - рамка и седалка - 2 лепенки. Предаваш я сгъната до стълбичката за качване. Като слезеш я чакаш на лентата за багаж.
На бебето не се полага седалка, по време на полета е вързано с допълнителен колан към възрастния придружител. Ако искаш място за него - купуваш съседното до тебе на реален човек, после го чекираш и имаш още една седалка. За бебето може да се носи термос с топла вода, други течности, няколко бурканчета храна. На проверката за сигурност може да те накарат да отпиеш от бебешките течности. И последно, но важно - при излитане и кацане бебето трябва да пие нещо, да суче или да има биберон-залъгалка в устата. Иначе ги болят ушите и много плачат.

Общи условия

Активация на акаунт