КАУФЛАНД - тема 60

  • 57 534
  • 928
  •   1
Отговори
# 750
  • Мнения: 35 645
В основния филиал на Кауфланд в който пазарувам, когато попитам служител за даден продукт, веднага ме уоътва къде точно да търся, тръгва с мен, води ме до мястото или търси с мен продукта.
И при мен е така. Винаги са били много отзивчиви

# 751
  • Мнения: 5 394
Скоро да сте виждали стръкове целина в Кауфланд или Лидл?
Нещо не откривам напоследък като ходя, а искам да си направя лек детокс.

# 752
  • Мнения: 5 557
В кауфланд най-редовно, даже вечерта е имало намалени на 99ст.

# 753
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 867
Скоро да сте виждали стръкове целина в Кауфланд или Лидл?
Нещо не откривам напоследък като ходя, а искам да си направя лек детокс.
От тези по-малките отдавна не съм виждала в Лидл, а много ги харесвам. В К не съм гледала.
Я, кажи за детокса  Simple Smile

# 754
  • Мнения: 31 773
Ако се има предвид целина "тип селъри", има и в Кауфланд, и в Лидъл (поне тези, които посещавам).
Дева, и при нас са така почти- само малките буркани с кафе и разтворимата напитка са най-отдолу и не до стената. Иначе продуктите около тях са идентични като подредба. При вас сякаш има повече рафтове, но нормално- филиалът е огромен.😃
Снощи добри намаления хванахме- червени картофи по 18 ст./кг, грейпфрут по 24 ст./кг, био авокадо 2 броя за 50 ст., салатки Романа големи по 30 ст. и др. На касата човекът зад мен ме пита "Това какво е?"...и ми мачка с ръка салатата Романа, беше готов и да я повдигне и да я огледа по-отблизо...🙄 Не мога да разбера, толкова ли е трудно просто да попита без да пипа и да мачка с ръка!🤪 По едно време изчезна нанякъде...Като платих, погледнах назад- беше се появил пак...с 3-4 салатки Романа!😅

Последна редакция: ср, 28 сеп 2022, 17:29 от dolce miele

# 755
  • Бургас
  • Мнения: 329


Здравейте!Някой въползва ли се от тази оферта? Такава ли е цената за двата артикула ? Тортата как е на вкус? Благодаря!

# 756
  • Мнения: 3 134
Днеска всичко намалено беше разграбено. На щандовете само етикетите стояха.

# 757
  • Мнения: 5 394
За селъри питам, да. Мерси ще ходя пак да гледам внимателно и да търся. И аз съм виждала, но не ми е трябвала тогава.То е като закон нещо кагато ти трябва да го няма😄

Иначе за детокса нищо специфично няма да правя ще ям леки храни и ще пия сутрин на гладно и вечер преди сън по чаша фреш/смути от селъри,лимон,магданоз и вода.
Глася се, но ако тази целина не ми допадне на вкус няма да я слагам и ще я заменя с цвекло и джинджифил.

# 758
  • Мнения: 1 955
Днес успях да отида до друг К за да си намеря Xiaomi рутера, който е намален на 29,99 ...емииии имаше един, само че единственият параметър, който гордо бяха изтъпанчили в брошурата и в приложението ( а именно 1167 Mbpx ) е  толкова грешен , че няма и на къде повече. Първо е Mbps , и второ съответня рутер, който продават въобще не поддържа тази скорост, ами е 300Mbps , ама те нали не носят отговорност за нищо по печатането на брошурата и приложението  , та не може и да се заядеш с тях, че са мега некомпетентни и не за първи път това, което са написали няма нищо общо с истината.
И явно само тези К( Младост 3 и Студентски)  , където ходя , има проблем с намирането на неща и обслужването - днес , отново , трябваше да чакам 5 минути, в които 6 служители се мотаха из гишето за Информация и се правеха, че съм невидима ( имаше само един друг клиент и с него беше единият служител, другият търсеше в брошурата нещо  ( някаква пижама за жена си /майка си ???) , едната само сновеше неориентирано и те така. Накрая дойде един с бяла риза - меринджей  (служител  номер 6) - само дето аз се оказах нахална и му наврях най-безцеремонно телефона си в лицето , и учтиво го помолих той да ме опъти къде мога да намеря рутера( да си види смотаните служители , седнали там на раздумка и да спрягат глагола мотам се , ама изглеждаме много заети ) . Та той , дори звънна по телефона за да го опътят  Simple SmileSimple Smile явно тия на "информация" ( останалите вече 4 ) - не знаят и си го знае Sad 
За това пък , този път имах време и намерих на малката някакви сандали и чехли за съответно 3лв и 5 лв , някакви протектори за големия , една раница за лаптоп ( да има оборотна , че все като ми потрябва нямам ) и те така пак заминаха 50 лв.

# 759
  • Мнения: 4 211
Нали знаете, че на Информация, има един служител, който обслужва клиенти. Не може да очаквате от всички служители да ви обръщат внимание, те си имат задачи.

# 760
  • Мнения: 31 773
На мен пък днес ми маркираха 5 сокчета мултивитамин (тези, които са намалени по 39 ст/брой) като стекче. Т.е. цената излизаше 2,45 лв, а не 1,95 лв (даже бях сметнала с елката и приготвила точни пари, а касиерката не беше много любезна и каза да ходя на Информация със сокчетата и да се "оправям"). Ех, на Информация служителката още като видя сокчетата и разбра, че са маркирани погрешно, та (с някои доста люти думи) звънна по телефона на касиерката да каже, че повече не трябва да маркира сокчетата като стекче, както и, че се надява, че вече е разбрала...Не се случвало за първи път. Върнаха ми разликата от 50 ст., но на мен ми стана интересно кои неща се маркират като стек и кои- на бройка (дори да са в стек)?🤔 Признавам, че не съм наясно.

Последна редакция: чт, 29 сеп 2022, 22:02 от dolce miele

# 761
  • Мнения: 1 955
Нали знаете, че на Информация, има един служител, който обслужва клиенти. Не може да очаквате от всички служители да ви обръщат внимание, те си имат задачи.
Това не може да е вярно ,особено за магазин с такива размери и клиенто-поток. Просто 1 човек е невъзможно да обработва от бележките за амбалаж,за монети,за сгрешени касови бележки и цени, връщане на стоки ,които не са били правилно етикирани и таксувани  , рекламации , че и да работи това дето е написано на гишето - а именно да дава " Информация"  - за стоки, промоции, партньорски отстъпки от тяхната брошура , помощ за купони и мобилно приложение.
Ако 1 човек седи и само той отговаря за дейността на цялото гише " Информация" , то другите 5 какво точно дирят там ..това не е офис ,да си цъкат по компютрите и да си чукат лафа .....
Остава и табелка да сложат , да не ги притесняват клиентите.
И да, след като там пише " Информация" , от там ще трябва да ми я дадат - аз бях достатъчно търпелива да чакам веднъж 10 мин. в единия К ,и още веднъж 5 мин. - при все че въпросът ми беше елементарен и не изисква някакво зверско усилие ....ама сега да ги гледам как ме отсвирват и всеки се прави на луд и  да им влизам и в положение - щото те всички си имали задачки...това ми идва малко в повече  Wink
Накрая мениджъра се оказа най- незаетия от всички ( как ли пък не ) .

# 762
  • Мнения: 374
Служителят на информация освен всичко друго, трябва да рови и зеленчука, когато няма никой на информация. И да - само един е на информация. Другите там ходят да вадят етикети, плакати, планограми. Освен това има и мърчандайзер, които също ползват компютъра.

# 763
  • Мнения: 1 955
Служителят на информация освен всичко друго, трябва да рови и зеленчука, когато няма никой на информация. И да - само един е на информация. Другите там ходят да вадят етикети, плакати, планограми. Освен това има и мърчандайзер, които също ползват компютъра.
Значи проблемът им е изцяло организационен - да си направят офис помещение ,където да си вадят там каквото трябва и да си цъкат по компютрите , а не 5 човека да седят на гише " Информация" и да се правят, че не те забелязват. И хората ,чакат ли чакат ,за всичко и всяка сгрешена или неправилно етикирана стока , която , забележете би трябвало да ти я продадат на цената по етикет , да ти се дръвчат ,че цената била такава и ако не си искате нещото , може да го върнете:(
Този магазин си остава за мен с най-лошата организация и обслужване ( специално филиалите в които ходя ) , отделно мръсотията и вечните стоварени на пътеките палета с нещо.  Ходя рядко , но им следя промоциите , защото понякога има попадения ( за съжаление повечето им промоции в последно време са безумни - нещо с вдигната цена x3 и после намалено наполовина Wink Wink Wink като маратонките  Адидас за 170-180 лв Wink Wink ). За съжаление ,от малко от нещата съм наистина доволна от там , и те обикновено са цифра и си струват толкова по принцип. Последно взимах 2 потника за момичето - ами единият ,като го изпрах се скъси с 2-3 пръста от другия . Т.е. за 8-9 лв , взех 1 потник . Пантофи от миналата седмица - няма толкова неудобно нещо Sad Sad Месо от там не взимам по принцип, от пекарната рядко ( когато не съм видяла никой да си бута главата вътре и да опипва всички закуски наред може и да се престраша)  . Неща на Брио съм виждала ръждясали Sad  Абе трябва да си подбира човек какво взима ,че евтиното излиза скъпо дето се вика . И там ,както в повечето вериги от този клас , ако не се чучнеш в 7-8 ч за нещо много желано,няма шанс да го има ,защото се пазарува с бусове за зареждане....
Аз пак ще си ходя ,но заредена с волско търпение и само в случай,че нещо, ама много много си заслужава и имам много свободно време в 8 сутринта , за да го търся сама ( като рутера от тази седмица ...жалко ,че не си отговаряше на обявените параметри Wink Wink Wink ).

# 764
  • Мнения: 15 649
Днес имаше разни намалени нехранителни при нас. Детски тениски,2 бр за 3 и нещо,дрешки,маратонки. Нямаше от топлите ботички номера,иначе ми харесаха.
На касите нямаше хора и ММ застана и почна да реди на лентата,при което една жена с дете взема разделител и го слага на 20 см от наредените вече неща и започва да реди нейните. Да де,но количката ни беше фул до горе и това място нямаше да стигне. Преместих й разделителят и изкоментирах,тя ме гледа лошо. Много мразя нахални хора! И то при положение,че другата каса беше свободна.

Общи условия

Активация на акаунт